Klassenoudste verkiezing

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Floris1987 »

Ik stem voor klassenoudste: Edy

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Lola »

Wel jammer, Floris; het was indirect jouw schuld dat ik de vorige keer niet de kans kreeg om daadwerkelijk mijn BM-skills te tonen, en nu neem jij je kans niet om het goed te maken.... 😜😜😜 (dit is een grapje, mocht daar twijfel over bestaan)

Ik zei eerder al dat ik waarschijnlijk voor Ineke zou gaan, en ik zie geen reden om daar nu van af te wijken. Behalve misschien dat ze mijn grootste concurrent is, maar ik gun het haar ook. Zo machtslustig ben ik nou ook weer niet.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Lola »

Ik stem voor klassenoudste: Ineke

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Sander »

Ik stem op Pascal omdat het iedereen kan overkomen om ergens overheen te lezen. Om hem niet depressief te laten worden en om de lieve vrede te bewaren stem ik op hem om hem een hart onder de riem te steken.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Sander »

Ik stem voor klassenoudste Pascal
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Mirjamm »

Ida schreef:
18 aug 2019, 14:57
Ik zou op je stemmen, ware het niet, dat ik uit strategisch oogpunt op Lola ga stemmen. Want van deze opmerking krijg ik de rillingen over mijn rug.
Omdat ik denk dat je beter in dan buiten haar kamp kan zitten stem ik op Ineke.
Hielenlikkerij of zit er meer achter;
Hmm, Ida, dit zei Wouter en niet Edy, maar je schrijft deze quote (Waar ik inderdaad ook mijn bedenkingen bij heb) wel toe aan Edy?


En ik heb nu wel torenhoge verwachtingen van de posts van Lola!


Sorry Pascal, ik voel me bijna schuldig dat ik je gewezen heb op het leesfoutje..
Hear me roar

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Pascal »

Dank je Annie, ik voel me al stuk beter door jouw stem :mrgreen:

Tussenstand klassenoudste verkiezing
Mirjam -> Ineke
Edy -> Lola
Marieke -> Lola
Wouter -> Ineke
Renate -> Lola
Mariska -> Lola
Ida -> Lola
Pascal -> Ineke
Floris -> Edy
Lola -> Ineke
Sander -> Pascal


Stemmen:
Ineke 4 stemmen
Lola 5 stemmen
Edy 1 stem
Pascal 1 stem

Nog te stemmen:
Elrike, Ineke

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Ineke »

Renate schreef:
16 aug 2019, 23:59
Hmmmm....Sander en Floris zitten blijkbaar niet in hetzelfde kamp. Sander wil een BM-stem op Floris zien te voorkomen...
Kun je deze opmerking toelichten?

Wouter schreef:
17 aug 2019, 09:05
Ik ben wel voor Ineke, uit andere spellen zie ik haar als zeer toegewijd en slim. Maar, Ineke, kun je ons wel overtuigen dat je ook ‘s nachts voor ons zorgt?
Ik vind Wouter nu ook al heel opmerkelijk spelen. Bovenstaand bericht postte hij toen alleen Pascal en ik zich nog kandidaat hadden gesteld. Zijn bericht kwam op mij over alsof hij al zo goed als had besloten om op mij te stemmen. Iets wat ik sowieso opmerkelijk vind, want normaal gesproken krijg ik alleen maar lynch-stemmen van Wouter, omdat hij me vaak verdenkt.
Wouter schreef:
18 aug 2019, 11:28
Het is wel een moeilijke keuze. Lola als ervaren onlineweerwolfspelleider, Edy als gewoon ervaren en Ineke als bekende sluwe speelster. Omdat ik denk dat je beter in dan buiten haar kamp kan zitten stem ik op Ineke.
En toen werd het ineens een moeilijke keuze? Waarom? En waarom is Pascal geen optie? Die laatste opmerking vind ik inderdaad ook een hoog kriebelgehalte hebben.

Mijn BM-stem gaat naar Lola, omdat ze me een geschikte kandidaat lijkt en ze ook op mij stemt. Het kan anders hooguit nog gelijkspel worden tussen Lola en mij en een herstemming wil ik Renate niet aandoen ;)

(edit 1: schrijffout aangepast, edit 2: edit 1 toegevoegd, edit 3: voortaan pas ik m'n post gewoon superstiekem aan als het een typfout betreft, want dit is me teveel gedoe)
Laatst gewijzigd door Ineke op 18 aug 2019, 22:14, 3 keer totaal gewijzigd.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Ineke »

Ik stem voor klassenoudste: Lola

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Lola »

Mirjamm schreef:
18 aug 2019, 21:04
Ida schreef:
18 aug 2019, 14:57
Ik zou op je stemmen, ware het niet, dat ik uit strategisch oogpunt op Lola ga stemmen. Want van deze opmerking krijg ik de rillingen over mijn rug.
Omdat ik denk dat je beter in dan buiten haar kamp kan zitten stem ik op Ineke.
Hielenlikkerij of zit er meer achter;
Hmm, Ida, dit zei Wouter en niet Edy, maar je schrijft deze quote (Waar ik inderdaad ook mijn bedenkingen bij heb) wel toe aan Edy?
Wat Ida hier volgens mij mee bedoelde, of iig hoe ik het opvatte, is dat ze op mij heeft gestemd omdat het al tussen Ineke en mij leek te gaan, en ze vanwege Wouters opmerking niet wilde dat Ineke klassenoudste zou worden. Vandaar "uit strategisch oogpunt". Ze zou op Edy willen stemmen, behalve dat zij volgens Ida al geen kans meer maakte. Dat is volgens mij wat er aan de hand is; geen verkeerd toegeschreven quotes.
Mirjamm schreef:
18 aug 2019, 21:04
En ik heb nu wel torenhoge verwachtingen van de posts van Lola!
Oh jee :shock: misschien maar iets terugschroeven... ik wil geen al te teleurgestelde gezichtjes straks 😂

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”