Klassenoudste verkiezing

Wie is de braafste in de klas?
Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Mariska »

Ineke schreef:
17 aug 2019, 02:00
Jaaaa, we zijn begonnen! :D

Ik wil wel klassenoudste zijn! Met mijn blonde haartjes en blauwe ogen ben ik echt wel een geschikte kandidaat!
Pardon? Dus als je blonde haren hebt en blauwe ogen, ben je een goede kandidaat?? Daar gaan mijn haren een beetje van overeind staan!
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Wouter »

Mariska schreef:
17 aug 2019, 08:14
Ineke schreef:
17 aug 2019, 02:00
Jaaaa, we zijn begonnen! :D

Ik wil wel klassenoudste zijn! Met mijn blonde haartjes en blauwe ogen ben ik echt wel een geschikte kandidaat!
Pardon? Dus als je blonde haren hebt en blauwe ogen, ben je een goede kandidaat?? Daar gaan mijn haren een beetje van overeind staan!
Haren, haren???

Ik ben wel voor Ineke, uit andere spellen zie ik haar als zeer toegewijd en slim. Maar, Ineke, kun je ons wel overtuigen dat je ook ‘s nachts voor ons zorgt?
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Edy »

Ik had zo'n leuke afbeelding van een witte (blonde) weerwolf, maar krijg hem helaas niet gekopieerd.
Maar wat ik er maar mee wil zeggen is dat Ineke wel erg hard haar best doet om te beweren dat ze geen wolf is (met mijn blonde haartjes en blauwe ogen). Die haartjes gaan dus al niet op, en blauwe ogen zijn gewoon kleurlenzen. :lol: :lol:

Ik val van mijn stoel. Floris die geen klassenoudste wil zijn??? Dat is zo a-typisch dat het bijna verdacht wordt :o :o
Maar, in Floris zijn geval, toch maar niet. Helaas voor hem maakt het tot nu toe niet uit of hij zich wel of niet kandidaat stelt. Hij wordt het toch niet :roll: Dus er valt werkelijk niets uit op te maken.

Maar twee kandidaten dus tot nu toe. Ik vind wel dat de klas wat meer keus moet hebben, dus ik overweeg om mijzelf dan toch kandidaat te stellen. Als we het nu de klassen-nietdeallerjongste noemen, dan wil ik mijn wijsheid en levenservaring wel in de strijd gooien. En ik ga niet voorin zitten zoals die pubertjes Pascal en Ineke, maar gewoon in het midden, met overzicht over iedereen en daarmee ook benaderbaar voor iedereen. Wil je een klassenleider die niet haantje de voorste wil zijn (vooral voor zichzelf) maar een rustige bedachtzame leider met een natuurlijke superiore uitstraling, stem dan op mij!!!

Edy voor klasse queen!!! Yeah :D :D

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Hugo »

*Forumhulp*

Als je plaatjes wilt posten zet je een link naar de (online) afbeelding tussen [img.] [/img.] (zonder punten). Dus:

[img.]https://i.imgur.com/wC9EjkJm.jpg[/img.]

Wordt

Afbeelding
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Edy »

Dat probeerde ik ook, maar er gebeurde niets :(

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Edy »

Nou zeg, iedereen is met stomheid geslagen blijkbaar door mijn kandidaatstelling🙄

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Floris1987 »

het is wel heel stil ja.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Lola »

Hallo klasgenoten!!!
U vraagt, wij draaien. Meer kandidaten? Hier heb je er een!

In het testspel was ik voor het eerst burgemeester. Dat was helaas van zeer korte duur. Ik zou het daarom graag nog eens proberen, en hopelijk blijf ik dan nu wel wat langer in het spel. Ik ben toegewijd, en actief binnen én buiten de klas. Samen jagen we alle pestkoppen en weerwolven de school uit!

Ik ga nog niet direct stemmen, maar ik neig nu naar Ineke. Pascal zat slecht te lezen, en hoewel hij dit rechtschapen toegaf, vind ik het toch geen goed goed teken. Daarnaast had hij geen overtuigende speech. Edy wil ik nog wel overwegen, maar omdat ze zich in eerste instantie geen kandidaat willen stellen staat ze voor mij ook nog wat lager. Als ze mij kan overtuigen dat ze het wel echt wil, stem ik misschien nog op haar. Maar Ineke lijkt me ook een prima klassenoudste. 😁

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Mirjamm »

Hmm, er valt zo waar nog wat te kiezen!
Zal ik het bal maar openen dan?

Ik ga niet stemmen op personen die door medelijden te wekken een stem willen lospeuteren. Edy met haar 'stokoudsten' en het verder vooral gooit op haar leeftijd (je bent nog lang niet oud genoeg voor positieve leeftijdsdiscriminatie, Edy!) en Lola die het gooit op het vorige spel waarbij ze er zo snel uitvloog. Erg vervelend allemaal, daar niet van, maar ik ga toch op iemand anders stemmen.
Ik ga ook niet stemmen op Pascal omdat hij niet helemaal goed ingelezen leek te zijn. Ik wil een klassenoudste die tot vervelens aan toe schemaatjes, tijden, roosters, regels en huiswerk aan zijn/haar hoofd kent.

Daarom gaat mijn stem naar iemand die het niet gooide op medelijden en die ook nog geen leesfout heeft gemaakt:
Hear me roar

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Mirjamm »

Ik stem voor klassenoudste: Ineke.
Hear me roar

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”