Klassenoudste verkiezing

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Renate »

Ik zit ontzettend te dubben tussen Edy en Lola.
Edy wilde vorige keer absoluut geen BM worden, en toen was ze wolf. Nu biedt ze zich vrijwel gelijk aan. Vind ik voor haar pleiten.
Bovendien is ze inderdaad ouder en wijzer, en ze had echt een goede speech.

Maar van Lola's posts heb ik nu bijna alleen achteraf kunnen genieten, omdat ze snel dood was of spelleider. En ik moet zeggen: die posts van Lola zorgen voor erg veel hilariteit. Dus ik hoop er veel te kunnen gaan zien de komende tijd.

Ik ben dus bang dat ik mijn niet-meer-de-allerjongste-solidariteit ga verloochenen, sorry Edy!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Renate »

Ik stem voor klassenoudste: Lola

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Mariska »

Mijn voorkeur gaat uit naar Lola. Van Lola weet ik dat we in ieder geval hilarische posten kunnen verwachten, en dat ze dezelfde affiniteit heeft met de Nederlandse taal als ik. En daar hou ik van. We moeten ook iets te lachen hebben tijdens saaie lessen.

Op de andere kandidaten heb ik niets tegen (vooralsnog), al deed de motivatie Ineke me de wenkbrauwen optrekken, vanwege de onbeschaamde voorkeur van blonde haartjes, maar voor nu wil ik mijn stem aan Lola geven.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Mariska »

Ik stem voor klassenoudste: Lola
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Ida »

Ik ben geland en klaar voor 'back to school'
Zowaar heb ik dezelfde 2 bm ers op het oog als Renate :D Uhhh? moet ik iets doen om icoontje te plaatsen???
Ik snap Edy haar frustratie (een beetje) Bij het potje levend ww heb ik weer eens een andere start uitgeprobeerd en helaas Edy kwam bij de 'stokoudjes' terecht... excuus. Ik zou op je stemmen, ware het niet, dat ik uit strategisch oogpunt op Lola ga stemmen. Want van deze opmerking krijg ik de rillingen over mijn rug.
Omdat ik denk dat je beter in dan buiten haar kamp kan zitten stem ik op Ineke.
Hielenlikkerij of zit er meer achter;

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Ida »

Ik stem als klassenoudste op LOLA

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Hugo »

Stagiar Hugo hier, met een stemoverzichtje:
Met de deadline op middernacht (over 9 uur)

Lola 5× (Edy (2), Marieke (3), Renate (5), Mariska (6) en Ida (7))
Ineke 2× (Mirjam (1) en Wouter (4))

Nog te stemmen:
Floris, Elrike, Lola, Ineke, Pascal en Sander
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Pascal »

Tot heden heb ik helaas nog geen stemmen mogen ontvangen en dat terwijl ik me als eerste kandidaat heb gesteld.
Zo te zien gaat 1 x keer slecht lezen me de kop kosten. Het spijt me mensen, maar ik ben ook maar mens en kan een foutje maken.

Wat betreft mijn mede kandidaten gaat mijn voorkeur naar Edy of Ineke.
Al had ik gekscherend in het inschrijf topic gezegd dat ik op Marieke zou stemmen, vanwege de belofte van korte posts (een belofte die overigens trouw nakomt).

Lola, ik heb eigenlijk niets tegen je. Je zou best een geschikte kandidaat kunnen zijn, alleen heb ik te weinig spellen met je gespeeld waardoor ik je niet zo goed ken. Daarom zal ik niet op jou stemmen.

Edy vind ik al wel goed bezig, ik ben het helemaal met haar eens dat het op zijn minst verbazend is dat Floris zich niet kandidaat stelt. Doet ie in de spellen die ik met hem speelde ook altijd!
Daarnaast vind ik het haar sieren dat ze, ondanks dat ze het liever niet doet, zich toch kandidaat stelt als klassenoudste. En ook nog eens laat, als wolf zou ze dat niet snel doen denk ik.

Van Ineke heb ik eigenlijk nog niet veel gezien, maar dat heeft ze ook aangegeven,zee is een weekendje weg. In eerdere spellen die ik met haar speelde heb ik gezien dat als ze de tijd heeft dat ze los gaat en veel scherpe analyses en opmerkingen brengt. Mijn verwachting is is dat zij dit nu ook weer gaat doen.

Voor nu ga ik toch een keuze maken. Ik kies voor Ineke omdat ik verwacht dat het een wedloop tussen Ineke en Lola zal worden, en ik heb liever Ineke dan.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Pascal »

Ik stem voor klassenoudste: Ineke

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Klassenoudste verkiezing

Bericht door Floris1987 »

Moeilijk omdat ik van bijna alle kandidaten nog geen slecht of goed gevoel heb.
Ik kan Ineke altijd heel lastig peilen en dat lijkt mij niet handig als BM
Pascal lette niet goed en dat lijkt me niet handig voor een BM
Dan word Het Edy of Lola.

Edy heeft nog geen stem maar ik gun het haar heel erg ook al was ze niet erg aardig tegen mij in haar BM post :?
Dus

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”