De spoilertent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Bert schreef:
31 jul 2019, 18:03
Aangezien Hugo zelf ook noemt dat de heks mogelijk 'arrogant' geweest is (en hij zichzelf arrogant noemt, en wij ervan uitgaan dat hij de heks is), heeft de heks misschien gewoon een gokje genomen/een onderbuikgevoel gevolgd. Ik ga er, ook naar herlezing, vanuit dat Hugo de heks is, door talloze hints o.a. over vergif.
Bert had Hugo iig ook door. :')
Hugo schreef:
31 jul 2019, 22:24
Bert - Bert staat nog altijd boven de streep. Weinig veranderd op dit front; ik denk dat Bert wel te vertrouwen is.
Hugo schreef:
31 jul 2019, 22:24
Verdacht
Marieke - Gun mij mijn tunnelvisie maar, Marieke is slecht :P (Oké, die stem op Gerry maakt haar minder verdacht, dat zal ik wel zeggen. Maar dat hadden ze natuurlijk afgesproken, of zo. Ik zei toch, tunnelvisie ;) )
😂😂😂😂😂😂
Hugo schreef:
01 aug 2019, 21:06
Moet je nog even je geliefde beschermen Marieke?
Hier slaat-ie dan weer wel de spijker op zijn kop... 😏
MMarieke schreef:
01 aug 2019, 22:00
Overigens vraag ik me af of Wouter hiermee in the picture komt. Hij stemde al op Bert, waarschijnlijk in de veronderstelling dat hij er toch niet uit zou gaan...
O jee. Als Marieke nu Wouter gaat checken is het gewoon afgelopen. Als de wolven nog een soort van kans willen maken moet Wouter vannacht Nick opeten. Maar dat weet hij natuurlijk niet. Maar omdat Nick als goed bevestigd is zou het best kunnen dat hij hem kiest. Ik ben benieuwdddddd

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: De spoilertent

Bericht door Bert »

Na het lezen van de spoilertent 2 vragen:
1. Wat is er nu precies misgegaan/gebeurd met Edy? Want als ik het zo lees lijkt het erop dat Hugo haar niet gewoon 'regulier' vergiftigd heeft?
2. Waarom vond je me niet meer leuk Inge? Ik ben eigenlijk heel aardig hoor, maar in het spel ben ik fanatiek en misschien meedogenloos? Ik pak mensen misschien soms te hard aan, maar dat is echt nooit persoonlijk, want zoals ik zei (en dat meende ik oprecht): de mensen die het toevallig moesten ontgelden (omdat ik gedrag/posts zag waarop ik ze kon aanvallen) ken ik niet eens persoonlijk. Ik heb het niet vervelend bedoeld in ieder geval, naar niemand toe niet. Met Matthijs ben ik op een gegeven moment ook gekapt, toen ik las dat hij er echt last van had.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De spoilertent

Bericht door Inge »

Ja, ik weet niet Bert, het was een gevoel. Voor dag 3 was het ook mijn plan om al je posts terug te lezen en te zoeken waarom ik het gevoel had dat je verdacht was en dan de aanval te openen. ;)

Ik ben ook benieuwd wat Wouter gaat doen idd. Want Nick en Marieke zijn de logische eetkeuzes. Maar ja, wie kiest hij?

Ik moest echt lachen om de 'moest je nog even je geliefde beschermen?'-opmerking

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De spoilertent

Bericht door Inge »

Matthijs schreef:
02 aug 2019, 09:08
MMarieke schreef:
02 aug 2019, 07:44
Mooi! :D
Nu de nacht nog overleven :lol:
Ik denk dat dat wel goed komt ;)

Oh god, dit is zo'n domme opmerking voor als de wolven nog geen slachtoffer gekozen hebben

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De spoilertent

Bericht door Inge »

Inge schreef:
02 aug 2019, 10:31
Matthijs schreef:
02 aug 2019, 09:08
MMarieke schreef:
02 aug 2019, 07:44
Mooi! :D
Nu de nacht nog overleven :lol:
Ik denk dat dat wel goed komt ;)

Oh god, dit is zo'n domme opmerking voor als de wolven nog geen slachtoffer gekozen hebben
Tenzij Wouter nu Matthijs op gaat eten. Dan was het juist weer slim

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: De spoilertent

Bericht door Bert »

Ik weet wat Wouter gaat doen ;)
Weet jij wat er nou met Edy was Inge?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Lol, Marieke checkt Wouter en Wouter eet Matthijs op. Het spel is zo goed als voorbij :lol:

Ja, Bert, Edy had een post die voor het wolvenhol bedoeld was per ongeluk in het algemene forum geplaatst. Ze had hem wel direct weer verwijderd, maar omdat Hugo nog moderator was, kon hij die post alsnog zien (alleen mods kunnen posts definitief verwijderen). Hij heeft de inhoud gelukkig niet gezien, anders had hij gewoon uit het spel gemoeten - maar nu wist hij slechts één wolf. Daarom was het eigenlijk kiezen tussen Hugo en Edy, en omdat Edy de fout had gemaakt heb ik met Hugo afgesproken dat hij zijn vergif op Edy zou gebruiken en in ruil voor de 'gratis' wolf zijn levensdrankje zou inleveren. Het heeft iets nadeliger uitgepakt voor de wolven dan de bedoeling was, maar de burgers zijn ook wel crazy goed bezig nu, dus ook als Edy het gered had zou ik jullie kansen onderhand niet meer heel hoog inschatten. 😛

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: De spoilertent

Bericht door Bert »

Ik dacht al dat het zoiets zou zijn toen ik alles hier las.
Wat het andere betreft: ik ben toch benieuwd hoe het gelopen was als dit alles met Edy niet gebeurd was. Ik had dikke discussies met Edy gevoerd en gewezen op een link tussen Edy en Wouter. Uiteindelijk was ik wellicht als eerste eraan gegaan, omdat Marieke mij in nacht 2 checkte, maar dan hadden ze Edy waarschijnlijk niet meer zozeer verdacht (de reden dat andere personen mij nu vertrouwden, waaronder Floris, was met name de fitty die ik had met Edy). Dus dat had ik wel willen zien, maar dat is achteraf gepraat. Dat we nu gaan verliezen is evident, dat was eigenlijk al zo'n beetje toen Gerry er na Edy uitvloog, en na mijn executie gisteren zeker!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Jij had ook gewoon echt pech dat Marieke jou checkte. Als ze dat niet gedaan had was jij er wel lang in gebleven denk ik, echt veel mensen vertrouwden je.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De spoilertent

Bericht door Mark »

Hoe weet iedereen eigenlijk nu dat marieke Ziener is of zo ??
Burger for life :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”