De spoilertent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Mark schreef:
28 jul 2019, 21:25
Matthijs schreef:
28 jul 2019, 09:46
Goed, even tussen alle berichten door laten weten dat ik nog wel leef enzo.
En ik ben nog niet van plan om veel te zeggen in dit bericht wegens tijdsredenen en omdat ik momenteel een analyse/samenvatting aan het maken ben van wat er tot nu toe allemaal is gezegd in dit hele spel.
Nu had ik dit had ik beter aan het begin kunnen doen, maar ik had niet verwacht dat ik de draad zo snel kwijt zou kunnen raken :shock:
En gezien ook de tijdsplanning van de rest van de dag ben ik bang dat ik of vanavond laat (terwijl de analyse dan nog niet af zal zijn) of morgenochtend vroeg ga stemmen.
Zeker weet ik het nog niet, maar vooralsnog blijft Bert bij mij staan, uit mijn vorige genoemde redenen (sorry, not sorry, maar dit is dus mijn speelstijl, samen met het vage).
Er is nog wel mogelijkheid voor mij om te switchen als mensen mij weten te overtuigen, maar voor nu doe ik het nog steeds even zo.
Het voelt voor mij nu wel al iets minder random om te stemmen dan in dag 1, dus dat is wel fijn. Voor nu ga ik nog even ontbijten want ik moet straks alweer weg :o
echt leuke hint naar zijn rol XD eerste letters van zijn zinnen min de laatste XD want hij kon niets verzinnen XD
Niceee, deze had ik zelf helemaal niet gespot (ik let dan ook totaal niet op dat soort dingen). Zijn een-na-laatste zin begint wel met het woord "Er", je zou het dus kunnen lezen als GENEZEr.
Hugo schreef:
27 jul 2019, 12:28
Ze was bang voor mijn giftige aanvallen als ze het niet deed denk ik ;)
Hugo is ook fanatiek aan het hinten. :')

Ik weet niet of Bert er goed aan gedaan heeft door ineens zo hard om te slaan en toe te geven dat hij er nog wel eens goed naast zou kunnen zitten. Ik denk ook niet zo hij net zo heftig door had moeten gaan op zijn theorieën, maar ik vind zijn omslag wel té extreem. Ik zou dat wel verdacht vinden denk ik.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Bert schreef:
29 jul 2019, 15:48
er is ook nog een kans dat [Inge] met Hugo geliefde is (en dan zijn we 2 burgers in 1 keer kwijt).
Uhhh hoe komen ze hier ineens bij? 😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Nick schreef:
30 jul 2019, 08:53
Ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar mag ik jullie er aan herinneren dat er een stelletje in zit?
Hoe ben jij hier zo zeker van, Nick? Misschien heb ik Cupido er wel helemaal niet in gedaan.... 😜😜😜
Nick schreef:
30 jul 2019, 08:53
Het spel zal er niet onder lijden als ik er uit wordt gestemd, maar het is wel zonde van de stemming.
Indirect toch echt wel... tenminste, vanuit het oogpunt van de burgers.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De spoilertent

Bericht door Mark »

Hoe gaat het deze nacht met alle acties :) wat is er al bekent :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De spoilertent

Bericht door Lola »

Staat allemaal in de masterpost! :mrgreen:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De spoilertent

Bericht door Inge »

Lola schreef:
29 jul 2019, 15:31
Hugo schreef:
27 jul 2019, 12:28
Ze was bang voor mijn giftige aanvallen als ze het niet deed denk ik ;)
Hugo is ook fanatiek aan het hinten. :')
Ja, man. Echt honderd hints van Hugo.
Ook de 'de heks is arrogant,' de 'Renate, lees mijn posts even beter door, misschien zie je dan iets wat je vertrouwt', en de 'Renate, ik denk dat je de verkeerde heks in je hoofd hebt', en alles over opiaten enzo.

Maar deze over giftige aanvallen was voor mij wel erg opvallend idd, dus ben er toen op gaan letten.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De spoilertent

Bericht door Inge »

Lola schreef:
21 jul 2019, 22:01
Ik vind het gek dat Marieke Nick niet heeft gecheckt? Ik zou wel willen weten wat mijn geliefde is. Maar Nick vroeg ook al naar een liefdeshol; misschien denkt Marieke ook dat ze dat mogelijk nog krijgen en daar elkaar hun rol kunnen vertellen? Ik was dus vergeten dat liefdesholen überhaupt een ding waren ooit, lol.
Ik check als ziener nooit mijn geliefde. Want je schrijft je geliefde hoe dan ook op als iemand die je als goed gezien hebt. Plus meestal kom je er vrij snel wel achter of je geliefde wolf is of niet.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De spoilertent

Bericht door Inge »

Lola schreef:
23 jul 2019, 17:29
Bert schreef:
23 jul 2019, 17:02
Maar, hier de suggestie voor wie wel; volgens mij vertrouwt zo'n beetje iedereen Inge. Die wordt dus niet snel opgeknoopt en heeft dan ook nog eens een dubbele stem. Als we haar opeten, moet zij haar BM-kaart afstaan. Zoals ik er nu naar kijk geeft ze die mogelijk aan Hugo, die zoals wij weten burger is.
Ik weet niet helemaal waar hij dit vandaan haalt? Ik bedoel, ik was in het testspel een recalcitrante etter die het BM-schap graag wilde doorgeven aan iemand die zich níét kandidaat had gesteld, maar het lijkt me, tenzij je iemand anders echt volledig vertrouwt, in het algemeen voor de hand liggender om het door te geven aan iemand die dat wel heeft gedaan. En aangezien Bert kandidaat was en Inge op hem heeft gestemd, denk ik dat hij zelf best een kans maakt. Vorig spel was het bij mij ook vooral dat ik gewoon niet enthousiast was over de andere kandidaten, terwijl Inge wel echt achter haar stem op Bert leek te staan.
Maar het kan natuurlijk alle kanten op gaan.
Helemaal aan het begin zou ik dat misschien gedaan hebben, maar ik vond Bert vrij snel niet meer zo'n leuke speler, en was ook niet overtuigd van zijn goed zijn. Dus bij de poging in nacht 2 zou Bert het al niet meer geworden zijn. Maar Hugo op dat moment ook nog niet hoor. Die durfde ik nog niet zomaar te vertrouwen :P Op dag 1 had ik iig bij Renate een plus en Nick een voorzichtige plus. En Floris dus als mogelijke dorpsoudste. Dus ik zou denk ik voor Renate zijn gegaan. Of eventueel Floris. Maar Renate zat qua verdachten sowieso wel redelijk op dezelfde lijn. Behalve dat ze mij niet vertrouwde, maar dat was gewoon dom ;)

In nacht 1 zou ik misschien wel nog Bert gekozen hebben. Want het is niet alsof ik toen al enig idee had wat er in het spel gebeurde, en toen was Bert nog niet vervelend geworden :P

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De spoilertent

Bericht door Inge »

Also, Matthijs <3 <3
Levensredder (:

Matthijs is ook altijd een epische genezer hè. (Ik herinner me nog een potje in Frankrijk waar hij iets van 5 van de 8 nachten de juiste persoon had beschermd :shock: )

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De spoilertent

Bericht door Inge »

Lola schreef:
29 jul 2019, 16:13
Bert schreef:
29 jul 2019, 15:48
er is ook nog een kans dat [Inge] met Hugo geliefde is (en dan zijn we 2 burgers in 1 keer kwijt).
Uhhh hoe komen ze hier ineens bij? 😂
Haha Hugo en ik uiten gewoon te veel liefde naar elkaar denk ik <3
Al duurde het dus best wel lang voordat ik positiefs over hem zei. Denk dat ik als geliefde eerder al mensen zou noemen die ik vertrouw enzo.

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”