De partytent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Elve schreef:
26 jul 2019, 23:51
RIP Elrike

En fijn om nu als Pascal verder te mogen.

Heel goed om te lezen dat er een heks is die haar drankje nuttig weet te gebruiken en ook al zo vroeg in het spel, een heks met uitstekende inner guts.

Aan Edy kunnen we nu best wat opmaken, Edy stemde op een vermoedelijk onschuldige burger, dat kun je nu wel stellen, op dat punt stem je niet een inactieve medewolf eruit. Als Pascal een medewolf zou zijn heb je liever Elrike eruit zodat zij een wolf kan vervangen. Er waren dan op dat punt wel meer stemmen naar Elrike gegaan.

Elrike merkte ook zeer nuttig op dat het waarschijnlijk voor de wolven niks uitmaakte of Elrike of ik, Pascal, eruit zou gaan.

Dat zou dan inhouden omdat wolven graag stemmen verspreiden dat er best 1 wolf op Elrike gestemd heeft, 1 wolf op mij en 1 of 2 wolven op iemand anders en misschien zelfs wel op een medewolf om later te kunnen roepen zie je wel.
Deze hele post is echt goud 😂

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Elrike heeft een top berichtje geplaats om overzich zelf te praten in 3de persoon XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Melanie schreef:
27 jul 2019, 10:35
Stem dan helemaal niet...
Dat mag dan weer niet, Melanie. ;)
Matthijs schreef:
27 jul 2019, 12:03
Hee allemaal. Even een snel berichtje tussendoor vanaf het feestje van mijn nichtje die 1 is geworden!
Matthijs schreef:
27 jul 2019, 13:28
Ik ben nu weer even terug van het feestje voor een snelle post.
Matthijs: even een snelle post hoor
Matthijs: *schrijft een A4'tje aan tekst*
Matthijs schreef:
27 jul 2019, 13:28
Ik zal even een korte handleiding schrijven over hoe vertrouwen bij mij werkt. Als je mij gaat lopen aanvallen, dan ben je in mijn boekje niet in hetzelfde team als ik, of er is iets niet helemaal goed met hoe de berichten worden gelezen. Daardoor verdien je bij mij minnetjes. Andersom als je mij verdedigd in mijn argumentatie of anderzijds dan krijg je bij mij plusjes. Ja ik weet dat dit superslechte motieven zijn om mensen te vertrouwen maar ik ben slechts een simpel persoon.
Matthijs, de ultieme talioman... ik kan echt niet zoveel met mensen die alleen op basis van wat mensen van hén vinden ver- en wantrouwen. 😂
Matthijs schreef:
27 jul 2019, 13:28
En nee, ik ga het niet eens zijn over dat ik mijzelf verdacht zou kunnen vinden.
lol
Matthijs schreef:
27 jul 2019, 13:28
En zoals eerder gezegd heb jij inderdaad voornamelijk minnetjes gekregen omdat jij mij zo expliciet verdacht maakt, terwijl ik jou daarvoor niets heb aangedaan.
Maar Matthijs, de meeste mensen baseren hun verdenkingen niet op dezelfde gronden als jij... mensen kunnen je ook prima verdacht vinden als jij niks over hen hebt gezegd, bijvoorbeeld omdat je je gewoon erg verdacht gedraagt.
Matthijs schreef:
27 jul 2019, 13:28
Ik vind het onderhand een beetje vervelend dat je steeds dure woorden gebruikt want dan moet ik vaker dingen opzoeken en dat kost tijd. Maar talioprincipe: ja dat klopt best wel aardig denk ik.
Als Matthijs mijn posts goed had gelezen, had hij gewoon geweten wat dat betekende. 😏 En kom op, kost een woordje googelen je echt zoveel extra tijd? Ik vind dat wel meevallen.
Inge schreef:
28 jul 2019, 00:44
Waarom vraagt iedereen de hele tijd aan Elrike wat Pascal dacht? Alsof Elrike meer Pascals gedachtegang kan volgen dan wij. Ze heeft dezelfde berichtjes tot haar beschikking. Het is niet alsof je precies weet wat iemand dacht als je diegene vervangt. Tenzij Pascal in het wolvenhol uitgebreid heeft uitgelegd waarom hij zei wat hij zei. Ook al weet ze nu zijn rol, dat betekent absoluut niet dat ze verder iets van zijn gedrag hoeft te begrijpen.
Jaaa dit vond ik ook al de hele tijd.
Matthijs schreef:
28 jul 2019, 09:46
Zeker weet ik het nog niet, maar vooralsnog blijft Bert bij mij staan, uit mijn vorige genoemde redenen (sorry, not sorry, maar dit is dus mijn speelstijl, samen met het vage).
Ik vind dat als speelstijl dus echt ultraverdacht. Ik zou zeker op Matthijs gestemd hebben vandaag als ik meedeed, sorry Matthijs. 😂😂😂
Matthijs schreef:
29 jul 2019, 13:34
Ik zou denken dat als gerry goed zou zijn hij toch wel eerder zou ingrijpen om zijn aantal stemmen te doen verminderen :o
Maar waarom zou hij dat als wolf niet doen... je wil er toch sowieso niet uit. Zoiets lijkt me geen indicatie van wat je rol is. Misschien dat een burger met een speciale rol iets harder zou roepen, maar dan maak je jezelf mogelijk ook een doelwit voor de wolven, dus meh.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Jeska schreef:
29 jul 2019, 19:15
Matthijs stemde op Nick - daar kan ik nog niks aan aflezen want Nick's rol is nog niet zeker, maar omdat Nick nog steeds op mijn verdachtenlijstje staat en omdat Matthijs als eerste stemde ben ik neutraal tot positief over hem.
O jee, hier zit ze er wel flink naast. Ze heeft het omgedraaid: Nick stemde als eerste op Matthijs, Matthijs stemde een stuk later op Bert. Maar ik denk dat dat snel genoeg opgemerkt en benoemd zal worden.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: De partytent

Bericht door Edy »

Hihi Lola!
Ik doe zelf een beetje ongezellig, maar we gaan morgen opvakantie en ik ben even heel druk!😎😎

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Veel plezier Edy! :D
Ik vermaak me hier wel hoor, zoals je kunt zien. 😂
Renate schreef:
29 jul 2019, 22:12
Haha, Mariska, jouw autocorrect maakt van Inge: Ingericht en van Floris: Florissant.
Ik stel voor dat we hen voortaan altijd maar zo blijven noemen :twisted: :twisted: :twisted:
Ik zat hier ook al smakelijk om te lachen ja.
Renate schreef:
29 jul 2019, 22:48
Matthijs schreef:
29 jul 2019, 22:27
Renate, ik had in dit geval dus sowieso een minnetje gekregen van het stemmen? Want ik wilde zelf niet meestemmen op Gerry omdat ik dat echt meelopen vond (en het had me een min opgeleverd) en nu ik besloot iemand anders te stemmen was het alsnog een min.
Ja, sorry Matthijs, en over de jury-uitslag kan helaas niet gecorrespondeerd worden 😈😈
Renate is echt op dreef dit spel 😂😂 ik geniet
Elve schreef:
29 jul 2019, 23:35
Als je eens verder leest dan alleen je eigen naam
Oef, deze opmerking was dan weer compleet overbodig...
Hugo schreef:
29 jul 2019, 23:46
Je noemt mij niet eens tot je eindlijstje, da's nooit een goed teken voor een post; de beste speler moet uitgebreid besproken worden ;)
Op zich houdt dit wel een keer op met grappig zijn (en dat moment was voor het spel begon).
Floris1987 schreef:
30 jul 2019, 00:53
Hugo
De nummering leek mij logisch. Maar geen punt ik geef een korte uitleg

Wat ik gedaan heb is vanaf pagina 1 dag 2 elke pagina gezocht op het woord Gerry
Elke keer als hij genoemd werd als verdachte noteerde ik dit. Dus 1 Floris staat voor het feit dat ik die dag Gerry als eerste noemde als verdachte en wat hij zei. Enz.
Wanneer dit door dezelfde persoon nog een keer werd gedaan kwam er een letter bij.

Ik ben gestopt bij het punt dat er flink gestemd word. De reden hiervoor is een onderbouwing wie een plus verdiende voor vroeg op Gerry zitten.
Logisch? Ik begrijp er nog steeds geen snars van 😂😂

Nee, oké, ik begrijp het concept nu soort van, maar de uitvoering vind ik nog steeds twijfelachtig.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

@lola

van veel spelers hoorde ik dat de dagen wel iets korter mogen nu ook door minder mensen :) like 2 days, or so
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Waarom vertellen ze dat dan aan jou 😂
Ik had de vorige dag ook extra lang gemaakt, vanwege de meeting en ook een beetje de KHP, maar dat was achteraf gezien misschien niet nodig. Normaal maak ik een dag namelijk wel twee dagen, dag 0 was zelfs nog minder.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De partytent

Bericht door Inge »

Lola schreef:
30 jul 2019, 14:12
Elve schreef:
29 jul 2019, 23:35
Als je eens verder leest dan alleen je eigen naam
Oef, deze opmerking was dan weer compleet overbodig...
Ik werd hier ook echt heel boos van. Maar vond het het niet waard om daarop in te gaan. Honestly, ik las gewoon mee, maar had niet echt de tijd voor een uitgebreide post. Maar ik vond dat wat Elrike zei wel grappig, dus ik maakte er een grapje over. Maar vond dit weerwoord heel extreem en heel erg uit de lucht komen vallen alsof ze me als persoon haat ofzo. Zeg maar, alsof de woede die in haar zit opeens naar boven kwam, idk.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De partytent

Bericht door Inge »

Lola schreef:
26 jul 2019, 19:46
Hugo schreef:
26 jul 2019, 15:51
Floris - Floris komt steeds beter in het spel, en ik denk niet dat hij slecht is. Daar heb ik zo mijn bronnen voor ^^ (Deze info kunnen jullie ook allemaal hebben hoor..)
Waar de fukkel heeft deze man het over 🤔
Ik had zelf het idee dat Floris met zijn ervaringsbronnen misschien doelde op dorpsoudste. Maar hij krabbelde terug toen Wouter en Hugo dit soort dingen zeiden. Dus toen heb ik dat idee weer afgestreept.

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”