De partytent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

De partytent

Bericht door Lola »

Lieve doden,

Gecondoleerd. Maar ook gefeliciteerd, want nu ben je in de hemel! Hier kun je al je theorieën op de vrije loop laten. Er is hier echter geen ruimte voor spoilers; die zijn voor in de spoilertent, daar mag ook gediscussieerd worden. Verder mag je hier alles zeggen wat je wil. Onthoud wel dat zodra iemand ook sterft, die alles hier zal kunnen lezen, en aan het einde van het spel krijgt zelfs iedereen toegang tot de hemel. Frustraties uiten mag, maar houd het wel beschaafd.

Have fun!

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Als spelleider heb ik ook frustraties dus ik breng in mijn eentje vast de hemel op gang.
Hugo schreef:
20 jul 2019, 11:02
@ Renate

Je zegt eerst dat je BM-verkiezingen onzin vindt; maar dat betekent niet dat je het per se niet wil worden. Als ik dictators totale onzin vindt, zou dat niet per se betekenen dat ik het niet leuk zou vinden zelf dictator te zijn.
Wh. What the fuck Hugo. ???????
Dat zou dat wel moeten betekenen, als je het mij vraagt.
Hugo schreef:
20 jul 2019, 11:02
Ten eerste noem ik spel 55 niet het prilste begin (#spel19 (Inge spel 7 als ik het me goed herinner)); maar dat geheel terzijde :P
:roll: :roll: :roll:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Floris1987 schreef:
20 jul 2019, 19:36
Mijn stem gaat niet naar Inge of Bert ( diegene waar de meeste op stemmen)

Ik speel dit spelletje al een tijdje. Hugo komt wel heel mooi met allemaal historie feitjes van 100( letterlijk) spelletjes geleden maar ik gebruik andere info.

ik kan er niet te diep ingaan om mij geheel bloot te geven ( lekker mysterieus ik weet het) maar ik ga stemmen op Pascal als derde mogelijke Bm met van de 3 de minste stemmen. Bij deze en laat dit heerlijke psychologische spel beginnen
Floris lijkt een bijzondere rol te willen hinten, maar er is er geen die al iets kan weten??? lol 😂
Vooruit, Cupido weet wie hij gekoppeld heeft, maar dat zegt niets over of het een goed idee is om op die mensen te stemmen. En de wolven weten van elkaar wie ze zijn, maar ik mag toch hopen dat je daar niet op die manier naar gaat hinten????? :|

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Nick schreef:
21 jul 2019, 15:36
@ Hugo

Hoe weet jij dat deze Wouter je vader is die meedoet? Jullie praten toch niet buiten dit forum over het spel he? ;)
Fun fact: Hugo dacht eerst dat het niet zijn vader was, omdat die niks tegen hem had gezegd, maar ik heb met mijn vlijmscherpe detectiveskills uitgevonden dat hij het wel was door te kijken naar het e-mailadres dat hij had opgegeven. 😏 #administratorpowers
(Dit deed ik overigens omdat wij dus meenden geen idee te hebben wie Wouter was, en zijn identiteit best relevant was voor het rondsturen van berichtjes aan mensen die dreigden de eerste deadline te missen.)

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Renate schreef:
21 jul 2019, 23:16
Als het slachtoffer een zeker iemand is, brand ik los.
the feck?

Wat lopen mensen toch allemaal mysterieus te doen... ik bedoel, ik heb alle achter-de-schermen-kennis die er te kennen valt, en ik heb het grootste deel van de tijd geen flauw benul waar die mensen op doelen. 😂😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Renate schreef:
21 jul 2019, 23:50
Dat wil Hugo ook, alleen is Hugo veel te arrogant om te denken dat ik iets door heb dat hij niet door heeft🤣
Sdksaslhaskdjaslhksjhdaj Renate held 😂😂😂😂😂😂

Ik kan dit forum als het zo doorgaat misschien beter Spelleiderdagboek noemen dan Hemel 😂, maar oh well. Ik verwelkom straks graag de input van de dooien. ❤

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Ik heb alles terug zitten lezen om te kijken wat Renate mogelijk gelezen denkt te hebben, maar ik heb niets gevonden dat me nou specifiek als verdacht aandeed. Wel heb ik wat dingen gevonden die als hints voor speciale rollen gezien zouden kunnen worden.
Pascal schreef:
19 jul 2019, 12:43
Met mijn visie kan ik een extra en beslissende stem goed gebruiken om jullie een kamp te laten hebben die we ons tot in lengte der dagen blijven herinneren.
Visie → Ziener? Ik zou zelf niet in m'n burgemeestersspeech gaan proberen te hinten dat ik Ziener was, maar goed, zou kunnen.
Matthijs schreef:
20 jul 2019, 09:31
Ik vind de aanval op Renate een beetje raar en ongeplaatst om eerlijk te zijn. Zelf hoef ik eigenlijk namelijk ook nooit BM te zijn omdat ik die behoefte niet echt voel om die dubbele stem te hebben want het geeft je toch een soort doelwit voor in de nacht.
Aanval, doelwit → Jager?

Verder hebben een aantal mensen het over hun EHBO-skills, wat je zou kunnen linken aan de Heks met haar levenselixer.
Als ze een van deze dingen gezien denkt te hebben, snap ik wel dat ze dat (nog) niet wil delen. Maar ze heeft het ook over verdenkingen, en specifiek verdachte dingen meen ik zelf niet te zijn tegengekomen?

Dan wil ik nog even kwijt dat ik het echt vervelend vind dat Elrike zo inactief is. De manier waarop ze 'stemde' voor Kampleider duidde erop dat ze de instructies helemaal niet zorgvuldig had bekeken. Vervolgens een lange radiostilte en als ze dan eindelijk weer opduikt plaatst ze alleen een kort bericht waarin ze én de verkeerde persoon aanspreekt, én iets zegt waarop het antwoord zeg maar al gegeven is. En verder ook niets spelinhoudelijks of zo. Ik krijg totaal niet het idee dat ze zich verdiept in het spel, door de dingen die ze (niet) zegt vermoed ik zelfs dat ze lang niet alles leest. Erg storend. Ik hoop dat dit bijtrekt, anders zal ik echt een vervanger moeten zoeken. Ik moet zeggen dat een aantal anderen ook nog wel een stuk actiever en/of inhoudelijker mogen zijn van mij, maar die komen tenminste niet zo ongeïnteresseerd over. :(

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Bert schreef:
22 jul 2019, 12:33
En ja, ik ga er wel vanuit dat hij door de wolven opgegeten is, want ik zie bijv. geen reden voor de Heks om iemand anders te redden en dan Mark te vergiftigen bijvoorbeeld...
Op zich laat mijn verhaaltje ook niet veel ruimte voor twijfel. 😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Bert schreef:
22 jul 2019, 13:35
Ik ga er maar vanuit dat het uit de tent lokken is,
hihi, kamphumor

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
22 jul 2019, 16:08
Hij gooit wat lijntjes uit, en mensen struikelen er nogal over.
Hè, die verdomde scheerlijnen ook

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”