De partytent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

HAHAHAHHA ja. Die gaan we zeker gebruiken 😂😂

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Nog even klagen: Elrike is sinds ze in de nacht die post van één regel die volkomen overbodig was geplaatst heeft gewoon niet online geweest. Waarom meld je je dan aan voor het spel??? Ze is letterlijk twee keer online geweest sinds het spel begonnen is, uggghhhhh

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Wil je dat ik haar even een. Berichtje stuurt op Facebook ??? Snap als je er moe. Van wordt
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Wat een teksten schrijven ze zeg XD ben blij dat ik er uit ben
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Lola vraagje, wolven hebben een hol on in te praten stelletjes toch ook of niet ???
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Ik ga haar denk ik een berichtje sturen als er nog 24 uur tot de deadline is. Het is ook irritant als mensen je onnodig achter je kont aanzitten - ik weet natuurlijk niet hoe druk ze het heeft - en daarbij is het ook eigenlijk gewoon haar eigen verantwoordelijkheid om het forum in de gaten te houden en af en toe online te komen.

Ik was dus gewoon totaal vergeten dat liefdesholen een ding waren (ik had er ook geen met Floris), dus in dit spel is er geen. In het vervolg ga ik het wel weer doen denk ik.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Maar is dat niet dat daardoor nu spel wordt beïnvloed omdat er geen hol is ???
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Voor de geliefden maakt het wel veel verschil of ze een hol hebben of niet ja, maar zonder kunnen ze ook gewoon prima het spel spelen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Wouter schreef:
23 jul 2019, 18:26
Ha van statistiek weet ik wat af zoals jullie weten :D
Uitgaande van 17 kandidaat-wolven (inclusief mezelf) en 8 frankrijkgangers daaronder is de kans op minimaal 1 "Franse" wolf 85 % bij drie wolven, 92% bij vier en 96% bij vijf. Dus Hugo heeft hier helemaal gelijk. Maar daar twijfelde niemand aan denk ik. Er is dus nauwelijks kans dat dit idee NIET in het wolvenhol is besproken.
Kansberekening 😩😩😩😩😩😩
Sorry, dat heeft mijns inziens gewoon geen plaats in weerwolven. Je hebt er helemaal niks aan, je moet afgaan op wat je leest en voelt, niet op een stom sommetje. Oké, ja, waarschijnlijk zit er een Frankrijkganger tussen de wolven. Maar dat hoeft op geen enkele manier te betekenen dat Frankrijk ook besproken is, dus ik vind de conclusie nogal onzinnig.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

ik had nog een leuke moord :P

de kampers zijn aan het zwemmen of de gene die word gelyncht, en word overvaren met een boot en in stukjes ge reept door de motor.. :twisted:
Burger for life :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”