De partytent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Hoi Mark!! Jammer dat je dood bent, maar wel gezellig. Ik ben stiekem wel blij dat je voor de hemel hebt gekozen, nu zal het hier hopelijk niet meer zo'n trieste bedoening zijn. :mrgreen: :D

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Hoi Lola, bedankt dat ik in de hemel mag zijn met jouw, veel leuker dan kamp weerwolf :D

vind wel jammer dag 1 er uit in een zomerkamp thema
STOMME WOLVEN I LOVE ZOMERKAMP :cry:

maar had het ook wel verwacht maar nog steeds :P.

En waar mag ik nu slapen is er een hotel in hemel of ????
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Je kunt nu wel mee verhaaltjes bedenken en zo :) laat het weten als je ideeën hebt. Ik had zelf een idee dat ze een keer 's ochtends maar een half slachtoffer vinden, en dan 's avonds zitten ze te barbecueën en blijkt de andere helft in het vlees te zitten. Denk je dat dat te ver gaat? 😂

We zitten zoals je kunt zien momenteel in de partytent, maar dit is de hemel. Als jij in een hotel wil slapen is er een hotel! Al je dromen komen uit.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Mensen zeggen daar beneden nu allemaal dat online zoveel moeilijker is, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is vooral gewoon anders. Je mist online inderdaad lichaamstaal en intonatie en zo, maar je hebt wel weer andere voordelen. Je kunt alles dat gezegd is tot op de letter terugvinden, dus mensen kunnen niet liegen over wat ze gezegd hebben of op wie ze gestemd hebben. Je kunt zorgvuldig nadenken over wat je gaat zeggen. De wolven hebben het grote voordeel dat ze daadwerkelijk kunnen overleggen en dingen kunnen afspreken. Je hoeft niet op je beurt te wachten zoals in een kringetje, mensen kunnen niet door je heen gaan praten. Iedereen 'hoort' alles dat gezegd wordt, er zullen zich geen onderlinge groepjes vormen... ga zo maar door. Je zou een aantal van deze punten ook als nadeel kunnen zien, maar persoonlijk vind ik dat (over het algemeen) niet. Ik speel misschien zelfs wel liever online dan irl (levend wint natuurlijk, echter), omdat ik zo in een kringetje meestal niet zo makkelijk de aandacht trek en ik vaak niet meteen weet wat ik wil zeggen, of hoe. Ik kom online beter tot mijn recht, denk ik.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

YEEH,

ik vind wel cool dat van halve lichaam XD
en dat de wolven de andere helft in avond eten had gestuurd

kan de lynch ook steeds anders zijn :) zoals dat de eerste gewoon letterlijk benzine over zich heen krijgt en dat die nog schreeuwd van niet doen en dat iemand hem dan toch aan steekt of juist met wat swaars in het meertje word gegooit

ja ik begrijp wat je zegt alleen ik zelf vind dus online onwijs moeilijk omdat mensen mij nooit begrijpen of moeilijker, doordat ik al lastig type en mensen ook nooit altijd weten hoe ik het bedoel ben ik meestal snel verdacht. en in echt vind ik het toch wat makkelijker, komt ook door het levend weerwolven dat ik veel heb geleerd
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Mark schreef:
22 jul 2019, 21:50
YEEH,

ik vind wel cool dat van halve lichaam XD
en dat de wolven de andere helft in avond eten had gestuurd

kan de lynch ook steeds anders zijn :) zoals dat de eerste gewoon letterlijk benzine over zich heen krijgt en dat die nog schreeuwd van niet doen en dat iemand hem dan toch aan steekt of juist met wat swaars in het meertje word gegooit
Nice 8-)

Ik heb al een conceptje voor de komende lynch, ze proberen het eerst nog netjes te doen. Maar dat in de fik steken is geniaal voor tijdens de barbecue, en daarna loopt het gewoon volledig uit de hand. Echt een heel goeie dit :lol: thanks!!!
Mark schreef:
22 jul 2019, 21:50
ja ik begrijp wat je zegt alleen ik zelf vind dus online onwijs moeilijk omdat mensen mij nooit begrijpen of moeilijker, doordat ik al lastig type en mensen ook nooit altijd weten hoe ik het bedoel ben ik meestal snel verdacht. en in echt vind ik het toch wat makkelijker, komt ook door het levend weerwolven dat ik veel heb geleerd
Ja, dat snap ik ook heel goed hoor! Maar dat bedoel ik deels ook met dat het gewoon echt anders is: de een is beter irl, de ander bakt er online wat meer van. Ik zou online alleen objectief 'moeilijker' noemen in de zin van, je moet er wel intensief mee bezig zijn. Irl kan ook intensief worden, maar uiteindelijk is het wel gewoon een partygame. Online ben je eigenlijk gewoon verplicht om committed te zijn.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Daarom vind ik mensen heel vervelend die online en irl het zelfde vinden, want dat klopt helemaal niet, net zoals in het test spel..


Wil je meer weerwolven Moord/ lynch/ heks/ jager of wat er ook in zit ideeén XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

ik denk dat ik zo wel in spoiler tent ga kijken want ik praat hier nu toch al over verschillende dingen XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Je mag ook nog wel speculeren hoor! Wat jij zelf leuk vindt. Wie denk je op dit moment dat de wolven zijn?
Mark schreef:
22 jul 2019, 22:11
Wil je meer weerwolven Moord/ lynch/ heks/ jager of wat er ook in zit ideeén XD
Jaa, het lijkt me dus wel lachen om in het verhaaltje te proberen kenbaar te maken als het slachtoffer een speciale rol heeft, maar daar heb ik nog niet echt ideeën voor. Een glazen bol die uit de zak van de Ziener valt bijvoorbeeld is me lang niet interessant genoeg. Heb jij hier wel inspiratie voor?

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Inge schreef:
22 jul 2019, 22:17
Goede nacht of goede morgen iedereen.

We mogen weer, na mijn korte maar krachtige optreden tijdens het testspel ben ik er weer met volle energie
We hebben al weer een aantal mensen die bm willen worden en een aantal die het niet willen worden.

Ik zelf wil weer graag Bm worden. Niet omdat ik de beste kampleider ben, weet hoe je hutten moet bouwen, tenten moet opzetten, kampvuren moet aanleggen of al die andere heel praktische onderdelen. Nee ik wil Bm worden omdat ik denk jullie in dit spel het beste te kunnen voeren naar een juist resultaat. Dit resultaat is zo snel als mogelijk al die walgelijke wolven eruit halen.
Ik vond dat Floris zich helemaal niet zo terloops verkiesbaar stelde?
Het probleem was hier inderdaad meer dat er gewoon niemand op hem reageerde, waardoor iedereen direct weer vergat dat hij zich kandidaat had gesteld. 😂😂😂😂

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”