De partytent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

K3 PARTY
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Renate schreef:
02 aug 2019, 21:18
Marieke heeft Nick gisteren last minute gered omdat zij en Nick een stel zijn. Nick is dan helemaal niet gecheckt door Marieke, dat doe je als ziener niet als je in een stel zit: je moet toch winnen met de ander, goed of slecht.
Ik ben het hier dus echt niet mee eens. Je moet inderdaad samen winnen, maar het is wel handig om te weten of je aan een weerwolf gekoppeld bent, als je dat niet zeker weet. (Inge zegt ook al, dat heb je snel genoeg door, maar ik weet echt 7000% zeker dat dat niet voor iedereen geldt.) Ik vind het echt niet raar om je geliefde te checken.
Renate schreef:
02 aug 2019, 21:18
Al met al neig ik ertoe te denken dat het meest voor de hand liggende scenario ook het juiste is en zijn dus Jeska , Elrike2, Melanie, Matthijs en Kim het meest verdacht.
Hier ben ik het ook niet helemaal mee eens. Niet per se betrouwbaar, sure, maar verdacht gaat wel erg ver. Zeker in dit geval, want het gaat echt niet gebeuren dat iedereen vlak voor de deadline online is, zeker met zoveel spelers. Ik vind niet dat een leven hebben buiten het weerwolven je verdacht maakt. 😜 Nee, oké, maar serieus. Je hoeft niet op het forum te gaan zitten wachten tot de deadline verstreken is, dat slaat nergens op.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Kim is gisterenavond nog online geweest zie ik, maar heeft niks gezegd. Vind ik heel gek en best wel storend. Als je het te veel vindt kun je dat gewoon bij mij aangeven, zoals Pascal ook heeft gedaan.

En Ineke wilde heel graag in de hemel, maar heeft hier ook nog niks gezegd???? Kom lekker meefeesten en op iedereen commentaar hebben! :D

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

We need more people in de PartyTent :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De partytent

Bericht door Inge »

Ik ben het hier dus echt niet mee eens. Je moet inderdaad samen winnen, maar het is wel handig om te weten of je aan een weerwolf gekoppeld bent, als je dat niet zeker weet. (Inge zegt ook al, dat heb je snel genoeg door, maar ik weet echt 7000% zeker dat dat niet voor iedereen geldt.) Ik vind het echt niet raar om je geliefde te checken
Ja, ik kan me voorstellen dat het er ook vanaf hangt aan wie je gekoppeld bent. Voor allebei valt iets te zeggen ook.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Floris1987 schreef:
03 aug 2019, 10:37
Ben het eens met Nick dat we het stelletje niet moeten vergeten maar Nick zoals Lolla zegt geen wolk dus geen rollen uitwisseling.
Lolla? 😂😂😂😂

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: De partytent

Bericht door Matthijs »

He shit dit dacht ik al

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
03 aug 2019, 14:55
Die hint kwam om 09:08 en was inderdaad iets te obvious.
Als de vraag is of het voor of na de wolvendeadline was, is het hier op zich wel relevant om de datum er ook bij te vermelden. Dat maakt namelijk wel het verschil hier 😂
Wouter schreef:
03 aug 2019, 15:08
Je bent al met de analyse bezig. Ondertussen ben ik een vader op de vlucht voor zijn zoon. Tsk
:lol: :lol: :lol: :lol:
Wouter schreef:
03 aug 2019, 15:15
Ik stem op Hugo
Oh sweet vergelding... :')

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: De partytent

Bericht door Matthijs »

Pffft ja wil ik eens een keer goed hinten is het ook weer niet goed :lol: Wel blij dat ik gewoon intact was gebleven qua lichaam :lol:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De partytent

Bericht door Renate »

Geweldig om weer terug te lezen, vooral Lola ging weer helemaal los, echt heel erg leuk!

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”