De partytent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Oh, nee, ik wilde dit nog even zeggen:
Bert schreef:
24 jul 2019, 20:12
(ja, ik weet het, ik had ongelijk; heel eerlijk gezegd had ik het verhaal van Lola slechts met een schuin oog gelezen en meteen naar het slachtoffer gescrolled, vanwege de spanning.
Tsk.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

HET IS STIL IN DE PARTY TENT
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Waar hebben de wolven het over in het hol :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

DRAMA IN DE HEMEL :D GEZELLIG PRATEN MET LOLA
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Nick schreef:
25 jul 2019, 12:10
@ Wouter

Hoe groot is de kans dat er tussen de Elrike-stemmers een wolf zit?
NEEEEEEEE daar gaan we weer....... doe mij een teiltje aub
Wouter schreef:
25 jul 2019, 16:40
Bert schreef:
25 jul 2019, 14:33
@ Nick, Matthijs en Wouter: Maar wat hebben we aan deze statistieken? In mijn ogen vrijwel niets, aangezien de Elrike-stemmers bijna 1/3 van het spelersaantal zijn. En deze statistiek helpt ons geenszins om te bepalen wie van die 5 stemmers dan in meerdere of mindere mate in aanmerking komt om een wolf te zijn.
Aan statistiek heb je niet veel inderdaad om te bepalen wie de wolven zijn.
Hugo schreef:
25 jul 2019, 19:43
De kansberekening over dat tussen 5 mensen waarschijnlijk een Wolf zit, is natuurlijk totaal nutteloos.
Nou, poeh poeh, zou het nu dan eindelijk ophouden?

Ik vind het echt cute dat iedereen nu heel netjes aangeeft wat ze geëdit hebben - vooral omdat ze het meestal al aanpassen voordat iemand anders nog gepost heeft, en dan komt er niet eens bij te staan dat de post geëdit is, lol. Hij geeft het alleen aan als er al posts na die van jou zijn. Wel fijn jongens <3

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

ik had het er met hugo over waarom bij sommige wel en bij andere niet
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Welkom Edy!

Helaas wordt het door wat goede acties van de bijzondere rollen erg lastig voor de wolven... hopelijk redden ze zich nog even.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Floris1987 schreef:
26 jul 2019, 13:39
Nog 1 ding dan.
Inge ben het niet met je eens als de heks deze ronde aan word gevallen zal deze in mijn ogen ook meteen doden
....serieus, hoezo???

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Inge schreef:
26 jul 2019, 14:11
Floris1987 schreef:
26 jul 2019, 13:39
Nog 1 ding dan.
Inge ben het niet met je eens als de heks deze ronde aan word gevallen zal deze in mijn ogen ook meteen doden
Daarover verschillen dan de meningen. Maar dat mag ook. Iedereen kan heks op zijn eigen manier spelen.
Ja, precies, iedereen doet het op zijn eigen manier, dus het is dom om aan te nemen dat een heks die wordt aangevallen ook wel meteen zal doden. Natuurlijk, het kán, maar zoals Inge al zegt, er is geen noodzaak om het te doen.

Also, ik neem geen maatregelen tegen claimen, maar ik weet niet of het handig is om dat in het forum te gaan zeggen, voordat iedereen er dan ineens mee begint. Ik vind het namelijk wel gewoon het spel minder leuk maken, dus ik moedig het zeker niet aan. Maar iedereen speelt het spel op zijn eigen manier, dus ik ga iemand niet uit het spel gooien omdat-ie zegt 'ik ben de Jager' oid. Ik had toen Pascal nog meedeed ook een berichtje van hem gekregen met de vraag vanaf wanneer iets als claimen telt, en toen heb ik dit ook gewoon zo tegen hem gezegd. Het is dus niet dat niemand het mag weten. Maar ik weet niet hoeveel invloed het gaat hebben als ik het gewoon in de Dag plaats. 🤔

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
26 jul 2019, 15:51
Floris - Floris komt steeds beter in het spel, en ik denk niet dat hij slecht is. Daar heb ik zo mijn bronnen voor ^^ (Deze info kunnen jullie ook allemaal hebben hoor..)
Waar de fukkel heeft deze man het over 🤔

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”