De partytent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De partytent

Bericht door Inge »

Lola schreef:
24 jul 2019, 12:37
Elve schreef:
24 jul 2019, 11:10
Tot nu toe heb ik verdenkingen richting Bert, hij reageerde als eerste met zo er kan weer vrijuit gesproken worden in de nacht en ook als eerste na bekendmaking van het slachtoffer. Iets wat iemand met een leuke rol zou doen, dit enthousiasme, mensen met een stomme rol zeggen vaak minder, hebben geen tijd en lezen minder goed bij.
Ten eerste: complete nonsens, mensen reageren niet omdat ze hun rol leuk vinden, maar omdat ze het spel leuk vinden. Tuurlijk, als je je favoriete rol hebt, zul je misschien nog net wat enthousiaster zijn, maar als je minder gaat zeggen als je een "stomme" rol hebt, moet je gewoon niet meedoen met het spel. Je rol zou niets uit moeten maken ten opzichte van je spelinzet. Daarnaast heb ik grote problemen met de zogenaamde logica die hier gebruikt wordt. 'Met een leuke rol ben je enthousiast, en daarom is de enthousiaste Bert verdacht' want de enige leuke rol is Weerwolf? wtf. Ze lijkt met 'stomme rol' te doelen op Gewone burger, en als je die rol stom vindt, serieus, hoe kun je het spel dan leuk vinden. Dit is echt een heel rare manier van jezelf proberen vrij te pleiten. "Ik zeg niks dus ik moet wel een saaie burger zijn! Met een """"""leuke"""""" rol zou ik wel actief zijn!" Ga toch fietsen.
Haha, ja. Ik was mega enthousiast over het spel, en ik was gewone burger. Maar goed, ik maak dat leuk voor mezelf door burgemeester te worden. Oh en toen Renate het erover had dat haar ziener niet de ziener was doordat die te veel namen noemde enzo, toen dacht ik, hmm, ik heb nog helemaal geen namen genoemd. Er zijn twee nachten geweest, dus ik noem twee mensen die ik vertrouw. Want als gewone burger is het natuurlijk min of meer je taak om zienerbait te spelen voor de wolven en opgegeten te worden. Geen idee of dat gewerkt heeft, maar ik had er iig plezier mee xD

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De partytent

Bericht door Inge »

Nick negeert mijn dood volledig :cry: :cry: :cry: :cry:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: De partytent

Bericht door Inge »

Ik vind het wel een beetje saai in de hemel.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Inge :) waar wil je over praten :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Moeten eigenlijk nog muziek kiezen voor de partytent :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Inge schreef:
31 jul 2019, 10:25
Want als gewone burger is het natuurlijk min of meer je taak om zienerbait te spelen voor de wolven en opgegeten te worden. Geen idee of dat gewerkt heeft, maar ik had er iig plezier mee xD
Ze dachten het even soort van, maar ze zijn geloof ik nooit echt overtuigd geweest.
Mark schreef:
01 aug 2019, 23:09
Moeten eigenlijk nog muziek kiezen voor de partytent :)
Jullie weten dat misschien niet, maar dat was van het begin af aan al K3.
Wouter schreef:
01 aug 2019, 03:06
Semi-vriendelijk maar wel blijven hameren
Een treffende beschrijving van Hugo. 😜

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

De muziek van de wolventent is trouwens Het Barbecue Lied.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Floris1987 schreef:
01 aug 2019, 20:21
Sorry hugo een beetje laat. mijn rede om op kim te stemmen heb ik al eerder gegeven.
[...]
3 lijtk zich niet veel aan te trekken van alles beschuldigingen om haar heen
Dat zou ik juist niet wolfs vinden? Een wolf wil er toch graag in blijven? Eigenlijk zou ik denken dat iedereen erin wil blijven, maar goed.
Renate schreef:
01 aug 2019, 21:36
Iedereen die nu niet reageert en dus zijn stem niet omzet, krijgt wat mij betreft een paar heel dikke minnen.
Ik vind dit een beetje raar om een halfuur voor de deadline te zeggen. Lang niet iedereen is dan toch online...

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: De partytent

Bericht door Bert »

Nee, zoals ik bijvoorbeeld niet! WTF! Ik was er iedere keer bij elke deadline om te kijken wat er gebeurde en eventueel 'in te kunnen grijpen', of althans dat te proberen. Maar de vorige keren, toen ik me zo 'burgerachtig' mogelijk probeerde te gedragen, toen het tussen Pascal en Elrike ging (kortom, onbelangrijk, want ik wist natuurlijk dat ze allebei brave burgers waren), wilde niemand vlak voor de deadline wisselen. Ook de vorige stemming vond men dat 'lullig op het laatste moment', voor als diegene er niet was om zichzelf te verdedigen ofzo. En nu, uitgerekend nu, nu ik lekker op de tennisbaan stond (en ja, daarna wat biertjes wegtikte), NU halen ze het in hun hoofden om blindelings Marieke te vertrouwen en allemaal op mij te stemmen, stelletje fuckers! Ik zit nu achter m'n computer zoals Renate op dag 1 denk ik ;).

Nee, haha, ik kan het wel hebben natuurlijk, maar ik baal wel dat ik de kans niet gekregen heb me te verweren. Ik stond er nog zo goed voor voordat ik naar de tennisbaan ging. Toen ik het aantal pagina's zag toen ik een half uur geleden begon te lezen, dacht ik al: o jee, hier is iets gebeurd.

En verder: wat is het fantastisch en hilarisch om deze partytent te lezen. Heel leuk om te zien wat vooral Lola zelf allemaal dacht bij bepaalde posts op bepaalde dagen. Ik ga nu snel naar de spoilertent, om te kijken of ik een beetje goed zat met mijn ideeën t.a.v. de rolverdeling.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: De partytent

Bericht door Bert »

O, nog 2 toevoegingen: waarschijnlijk had ik me hier niet zo makkelijk uitgeluld, maar ik had het op zijn minst willen proberen. En dan nog: Kim heeft niet eens gestemd of zich verwaardigd online te komen, en die wordt gespaard? DA FUCK!

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”