De partytent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

1. Mark Normale burger :)
2. Hugo (Goed)
3. Inge (Goed)
4. Elrike (Goed) doordat ze bijna niet online was in nacht dus wolf lijkt mij vna niet
5. Edy (slecht) ze denkt dat mijn roleplay slecht was dus nu zij.
6. Renate (Goed)
7. Floris (Goed)
8. Nick (Goed hoop dat hij in stelletje zit)
9. Marieke (Goed)
10. Bert (Slecht) hij wint altijd met widm dus nu slecht
11. Pascal (goed)
12. Melanie (Goed)
13. Kim (Goed)
14. Mariska (Goed)
15. Gerry (slecht) denk dat er 4 wolven zijn dus kies hem :P
16. Wouter (slecht) niemand wist wie hij was dus hij is slecht
17. Jeska (goed)
18. Matthijs (Goed)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Inge schreef:
23 jul 2019, 20:56
Ik wil toch even zeggen dat ik het leuk vindt dat Lola zo'n toegewijde spelleider is. Bij elke vraag komt ze echt megasnel met een antwoord. Dus yay <3
😊😊😊😊
Ik heb nu gewoon zeeën van tijd door m'n vakantie dus kan alles goed bijhouden. En ik ben gewoon hyped omdat het online weerwolven zo lang geleden was en dit m'n eerste keer als spelleider is. 😁
(Zeg het even hier om het spel niet vol te spammen. Daar is het al genoeg een warboel 😂)

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

lola ik ben zo trots op jouw :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

❤❤❤❤❤❤

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Hugo schreef:
23 jul 2019, 21:52
Dat is dus níet hoe het werkt. Er zit voor 96% zeker een Wolf onder 8/17 spelers die je nu random zou loten. Maar; er zijn (hopelijk doe ik dit goed): 17!/(8!*(17-8)!) = 24310 manieren om zo acht willekeurige spelers te trekken. Dus van die 24310 manieren zijn er 0,04*24310 = 972 waarbij je toevallig 8 Burgers hebt getrokken. Dat kan dus ook zo zijn als je de Frankrijkmensen pakt ;)
Hou nou toch eens op met die statistiek 😩😭😭😭
Inge schreef:
23 jul 2019, 22:03
Onduidelijk waarom mijn eerste gevoel bij de post van Renate was 'Oeh, leuk, ik word aangevallen'. Maar goed, reageren dus.
Hahahahahhaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Mariska schreef:
24 jul 2019, 01:19
Wat er in Frankrijk is gebeurd, intereseert me (sorry, heel cru) echt totaal geen zak. Daar was ik niet, en volgens mij gaat dit spel niet over. Wat happend in France etc. Niet iedereen was in Frankrijk, en ik weet niet in hoeverre het nuttig is.
OMG, DANK JE MARISKA. Ik vind het ook echt onzinnig om dat er bij te blijven halen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Elve schreef:
24 jul 2019, 11:10
Tot nu toe heb ik verdenkingen richting Bert, hij reageerde als eerste met zo er kan weer vrijuit gesproken worden in de nacht en ook als eerste na bekendmaking van het slachtoffer. Iets wat iemand met een leuke rol zou doen, dit enthousiasme, mensen met een stomme rol zeggen vaak minder, hebben geen tijd en lezen minder goed bij.
Ten eerste: complete nonsens, mensen reageren niet omdat ze hun rol leuk vinden, maar omdat ze het spel leuk vinden. Tuurlijk, als je je favoriete rol hebt, zul je misschien nog net wat enthousiaster zijn, maar als je minder gaat zeggen als je een "stomme" rol hebt, moet je gewoon niet meedoen met het spel. Je rol zou niets uit moeten maken ten opzichte van je spelinzet. Daarnaast heb ik grote problemen met de zogenaamde logica die hier gebruikt wordt. 'Met een leuke rol ben je enthousiast, en daarom is de enthousiaste Bert verdacht' want de enige leuke rol is Weerwolf? wtf. Ze lijkt met 'stomme rol' te doelen op Gewone burger, en als je die rol stom vindt, serieus, hoe kun je het spel dan leuk vinden. Dit is echt een heel rare manier van jezelf proberen vrij te pleiten. "Ik zeg niks dus ik moet wel een saaie burger zijn! Met een """"""leuke"""""" rol zou ik wel actief zijn!" Ga toch fietsen.
Nick schreef:
24 jul 2019, 11:49
Anyway, ik ga op Pascal stemmen. Zoals anderen al hebben aangehaald, zijn er wat zaken die hij heeft gezegd/gedaan verdacht te noemen. Daarnaast denk ik dat we hier Lola ook een plezier mee doen, want ik vermoed dat Pascal niet de enige is die zich laat vervangen.
Stiekem wel, ook al vind ik dat dat niet mee zou moeten wegen met in-game beslissingen. Ik hoop gewoon heel egoïstisch dat als er iemand anders wordt uitgestemd dan Pascal of Elrike, dat een Gewone burger is, zodat die in ieder geval een van hen kan vervangen. :oops:
Inge schreef:
24 jul 2019, 12:03
@ Matthijs
Daarna ga je in op mijn post over Pascal en de reactie op zijn verdenking, maar volgens mij trek je hier de verkeerde conclusie: wat ik zeg is dat ik die mening dat Pascal verdacht is al wel eerder had gehoord, alleen ik acht het nog niet zo plausibel gezien het feit dat hij dus weinig had gezegd tot dan toe.
Ah, ja, nee, dat wat je zei las ik anders dan dit.
Je mening over Pascal vind ik wel interessant, (die overigens niet nieuw is, maar dat daargelaten) alleen ik vind het nog niet sterk genoeg om hem mijn stem (definitief) te geven voor nu.
Ik las het (zie quote) als: Ja, Nick, daar heb je een goed punt over Pascal. Maar ik vind het nog nét niet genoeg voor een stem op hem. Dus dat had ik anders geïnterpreteerd. Maar dank voor de toelichting.
Ik vatte dit zonder de extra uitleg ook op dezelfde manier op als Inge, dit had-ie gewoon niet zo handig uitgedrukt. :')

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

snap je met dat mensen andere dingen gebruiken buiten het spel om, vind dat zo dom.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Deadline: Vanavond, 22:00
Pascal 5x (Wouter (2), Melanie (3), Edy (4), Nick (8) en Gerry (10))
Elrike 5x (Jeska (5), Marieke (9), Inge* (11) en kim (13))
Floris 2x (Matthijs (6) en Mariska (7))
Marieke 1x (Hugo (1))
Matthijs 1x (Bert (12))
Melanie 1x (Floris (14))
Bert 1x (Elrike (15))

Nog te stemmen:
Renate, Pascal
Laatst gewijzigd door Mark op 24 jul 2019, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Pascal gaat iig niet meer stemmen lol

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”