De partytent

Met oprechte deelneming
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Lola schreef:
22 jul 2019, 22:17

Jaa, het lijkt me dus wel lachen om in het verhaaltje te proberen kenbaar te maken als het slachtoffer een speciale rol heeft, maar daar heb ik nog niet echt ideeën voor. Een glazen bol die uit de zak van de Ziener valt bijvoorbeeld is me lang niet interessant genoeg. Heb jij hier wel inspiratie voor?

Wat mij leuk lijkt is voor de rollen wel iets wat op een zomerkamp kan zijn
Genezer: heeft een EHBO koffer of juist heel veel pleisters.
Ziener: een zaklamp want die kijkt uit zijn tent naar andere mensen.
Heks: Voedsel dat juist heel gezond is of juist erg over datum XD.
Jager: jager heeft een gat gegraven of zo een boom stam die als je over touw loopt naar je toe slingert.
Cupido: is een zomer roman, na de zomer gaat het stelletje uit elkaar XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Mark schreef:
22 jul 2019, 22:43
Ziener: een zaklamp want die kijkt uit zijn tent naar andere mensen.
Ooeehhh of een infraroodkijker of zo, zodat-ie zelf niet gezien wordt door de wolven!
Mark schreef:
22 jul 2019, 22:43
Heks: Voedsel dat juist heel gezond is of juist erg over datum XD.
Jager: jager heeft een gat gegraven of zo een boom stam die als je over touw loopt naar je toe slingert.
Cupido: is een zomer roman, na de zomer gaat het stelletje uit elkaar XD
Hahahaha deze zijn wel hilarisch. Ik denk dat ik met de Jager mogelijk wel gewoon voor een vuurwapen ga, dat kan nog best dat je dat een mee op kamp neemt - zeker als je dus jager bent dan.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Kim schreef:
22 jul 2019, 22:58
Dan moeten we gaan nagaan wie er allemaal waren afgelopen keer in Frankrijk.
Renate, Edy, Hugo, Nick, Melanie en ik.
Ahwww, Floris wordt wel heel erg over het hoofd gezien dit spel. Maar Marieke mist ook nog uit dit lijstje.
En hoewel Matthijs er dit jaar niet was, heeft hij zelf al toegegeven nog steeds een grudge te hebben van het jaar daarvoor, dus als ze echt voor deze theorie gaan (wat me een bespottelijk idee lijkt, maar goed) moeten ze hem er ook wel bij betrekken.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Lola schreef:
22 jul 2019, 23:05
Kim schreef:
22 jul 2019, 22:58
Dan moeten we gaan nagaan wie er allemaal waren afgelopen keer in Frankrijk.
Renate, Edy, Hugo, Nick, Melanie en ik.
Ahwww, Floris wordt wel heel erg over het hoofd gezien dit spel. Maar Marieke mist ook nog uit dit lijstje.
En hoewel Matthijs er dit jaar niet was, heeft hij zelf al toegegeven nog steeds een grudge te hebben van het jaar daarvoor, dus als ze echt voor deze theorie gaan (wat me een bespottelijk idee lijkt, maar goed) moeten ze hem er ook wel bij betrekken.
Wat is dan de theorie ????
nog niet gelezen ook nog geen tijd XD........

nog een leuk moord slachtoffer, we zijn op een zomerkamp dus daar zijn wel WC, en douches want is een kamp :)...
in de douches wanneer iemand wilt gaan hangt er daar iemand.. of is alles rood van het bloed MHUHAHAHAHA
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Ooeeehhh goeie

Het is de "wraak voor Frankrijk"-theorie, dus dat jij vermoord zou zijn door iemand die nog steeds ontstemd is vanwege wat jij in Frankrijk hebt gedaan. Ik had gehoopt dat men na het testspel wel een keer zou ophouden met Frankrijk erbij te betrekken, maar helaas.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Nick schreef:
23 jul 2019, 10:47
Daarnaast verschuilt hij zich te overdreven achter het feit dat hij online weerwolven zo moeilijk vindt etc. Als ik me niet vergis is hij (amateur) toneelspeler, dus weet hij best hoe je een rol moet spelen ;)
Ja, want toneelspelen is echt vergelijkbaar met online weerwolven???? The fuck? Als je dit zou zeggen bij irl of levend weerwolven, vooruit, daar kan ik nog inkomen, maar het typen van berichten op een forum heeft echt hélemaal NIETS met acteren te maken.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Ik vind echt bepaalde mensen, domme dingen gebruiken voor de aanval daardoor vind ik het ook gelijk minder leuk zelfde bij testspel met het roleplay echt wtf.
ik kan daar echt boos om worden en ben ook blij als mensen dit gaan lezen want ik vind mensen die dingen er bij halen die er niets mee temaken hebben echt niet zo slim dan op zo een forum.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: De partytent

Bericht door Lola »

Ja, het hoort er natuurlijk wel een beetje bij om overal opmerkingen over te maken en zo, maar als mensen serieuze verdenkingen gaan baseren op roleplaydingen oid haak ik wel echt af.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Ik dus ook
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: De partytent

Bericht door Mark »

Ik heb nog een lynch bedacht XD ben even moordlustig XD

Verhaaltje gaat dat iemand word gelynched maar die word bang en rent weg iedereen achtervolg die gene. En wat gebeurd er dan valt over een tent lintje zo met de nek in een tent nagel waar je de lintjes aan vastmaakt XD
Burger for life :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”