Mensenbarbecue

Eet smakelijk!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Lola »

Mark heeft twee jaar achter elkaar als wolf er tot het einde ingezeten en gewonnen, en sommigen voelden zich daar nogal door genaaid. Na die eerste keer grapten we (vrienden van Mark) het hele jaar dat hij er als eerste uit zou liggen als het aan ons lag, maar jammer genoeg hebben we ons daar niet aan gehouden en won die vermaledijde smiecht wéér.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Ah mooi toeval dus. Dat maakt mensen close bij Mark misschien ietsje verdachter. En dat zijn wij niet :)
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Hmmm, mij wel, omdat ik er ook bij was. Maar ik probeer me een beetje van die sociale wolvendiscussie terug te trekken.
Hoop dat ik in de loop van de WW een andere verdachte kan vinden, zodat ik niet op Bert hoef te stemmen. Of juist wel als er geen gevaar dreigt.

Wel super leuke en actieve dag! Hugo houden we er voorlopig in. Die is heel vermakelijk vind ik😂😂

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Hugo is altijd vermakelijk. Ook buiten het weerwolven :)

Het zou mooi zijn als de aandacht naar Pascal ging, maar het is geen goed idee dat zelf te initiëren. Maakt ons weer verdacht als we hem opeten. Dus hopelijk kunnen we inspelen op een opmerking van iemand anders.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Gerry »

Voor mijn gevoel is Mark (bijna) altijd wolf, niet alleen in Frankrijk (waar ik slechts een keer geweest ben), dus ik kan me die frustratie als hij elke keer wint wel voorstellen. Misschien hebben we er nog wat aan, zonder de aandacht op Edy te leggen.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

oeh wolfjes,Zou Renate in haar laatste post van zonet Pascal bedoelen? Dat ze ook heeft opgemerkt dat Pascal een beetje uit het niets over Gerry begon? En wie heeft Pascal verder aangevallen tijdens de BM stemming? Misschien moeten we even voorzichtig zijn met Pascal zwart maken gedurende de dag, of ook goed kijken of hij er in de nacht uitmoet.
Renate heeft haar vizier wel op jou Bert! Weet niet of je je eruit kan redden.

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Gerry »

@Edy: Ik was wel van plan om daar wat van te zeggen, omdat het mij aangaat. Ik denk als ik er niet op reageer ik mezelf verdacht zou maken.
Dat jullie er verder niet op reageren vind ik prima.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Tuurlijk Gerry!

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

O, ik zie wel. Als Renate mij opknoopt en iedereen meekrijgt, worden jullie in ieder geval niet met mij geassocieerd.
De opmerking van Gerry vind ik wel gevaarlijk! Stel dat Pascal de Ziener blijkt te zijn, dan is zijn verdachtmaking van jou natuurlijk een goede reden om je op te knopen. Als ik jou was, had ik die post van Pascal van flink veel pagina's geleden niet teruggehaald, in de hoop dat die vergeten zou zijn op het moment dat Pascal sterft....

Er nog even op verder kauwend (pun intended) denk ik eigenlijk niet dat Pascal de Ziener is. Ten eerste: de hint die hij geeft, is te duidelijk. Ten tweede: er was toen nog geen belang bij, want hij had nog geen informatie, over niemand. Dus waarom het risico lopen als Ziener dat ook de wolven lezen/doorhebben dat je de Ziener bent, terwijl je nog geen nuttige informatie hebt en dus mogelijk opgepeuzeld wordt voordat je tot nut kunt zijn. Ten derde: waarom je als Ziener in de kijker spelen door BM te willen worden? Wil je niet liever low key vanuit een hoekje gluren en op het juiste moment toeslaan door je informatie op tafel te leggen? Nee, wat ik nu denk, is dat Pascal geen interessante rol heeft (bijv gewoon burger, of iets wat daarop lijkt), wel hint dat hij de Ziener is, om zo de daadwerkelijke Ziener uit de wind te houden, en die gaat hem niet 'ontmaskeren', want dan is de werkelijke Ziener opgestaan/bekend en wordt hij/zij opgegeten. Het zou nu hoogstens zo kunnen zijn dat de werkelijke Ziener Pascal gaat bekijken, om te zien of hij een wolf is die beweert Ziener te zijn (immers, de Ziener zal vermoeden dat Pascal niet ook Ziener kan zijn). En dat/als de Ziener Pascal gaat bekijken, is dat alleen maar gunstig voor ons, want dan worden wij weer een nachtje niet bekeken.

Al met al: laat Pascal nog maar even leven, zeg ik, tenzij hij gelyncht kan worden overdag, dan kunnen we het zekere voor het onzeker wel nemen ;)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Ik denk niet dat de argumenten voor Pascal zwaarwegend gaan worden, al heb ik een klein balletje opgegooid. Maar ik wil dat niet pushen verder.

Plaats reactie

Terug naar “Wolventent”