Mensenbarbecue

Eet smakelijk!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Mensenbarbecue

Bericht door Lola »

Hoi Bert, Edy, Gerry en Wouter,

Jullie zijn de wolven van Kamp Weerwolf. Hier kunnen jullie in het geheim overleggen.

Iedere nacht mogen jullie iemand verslinden. Jullie moeten unaniem op deze persoon 'stemmen' door in een apart bericht dikgedrukt te zeggen: Ik wil [Naam] opeten. Jullie moeten dit allemaal doen, anders zal de persoon gewoon in leven blijven en lijden jullie honger!

Veel succes!

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Dag medewolfjes!

Ik zie dat ik de eerste ben die actief is! Ik ben maar gelijk begonnen zoals ik dat als Burger ook zou doen.
Normaal zou ik me zeker ook kandidaat stellen voor BM, dus nu ook gedaan, ook al bestaat dan natuurlijk de kans dat er extra 'aandacht' op mij komt te liggen. En stel dat ik het word, kan ik natuurlijk gecheckt worden door de Ziener bijv., al kan het ook zo zijn dat de Ziener er vanuit gaat dat er geen wolf zich verkiesbaar gesteld heeft en de BM niet checkt. We zullen het allemaal zien! ;)

Wat de verkiezing verder betreft: het lijkt me handig, als ik een voorstel vast mag doen, dat veel mensen van ons zich verkiesbaar stellen. We kunnen het nooit allemaal worden, en in mijn ogen is je verkiesbaar stellen eerder een 'plusje' achter je naam dan een 'minnetje'; immers, ik redeneer vaak dat als je geen BM wilt worden, dat je dan iets te verbergen hebt (bijv. weerwolf zijn, of een belangrijke rol waar je geen aandacht op gevestigd wilt zien, omdat weerwolven vaak een BM ook opeten). Als het bij je past, stel je dan verkiesbaar zou ik zeggen.

Daarnaast lijkt het me slim om afspraken te maken over wie op wie gaat stemmen. Natuurlijk moeten we niet allemaal op dezelfde kandidaat stemmen, en jullie moeten zeker niet allemaal op mij stemmen. Maar het dwaalspoor/rookgordijn is in mijn ogen het beste, als sommigen van ons bijv wel op elkaar stemmen, maar anderen weer niet. We hebben het hier nog wel over als jullie je rol ook gezien hebben en voor jezelf besloten hebben of jullie al dan niet kandidaat willen zijn voor het kampleiderschap! :D

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Gerry »

Hoi allemaal,

Ik heb wel zin in een lekker hapje. De laatste tijd veel te weinig mensenvlees gegeten.
En ik zie al veel lekkere mensen in deze bus zitten :)

Edy en Wouter ken ik irl, Bert waarschijnlijk niet. Sowieso ken ik niet iedereen die zich heeft opgegeven.

Ik was ook van plan om me kandidaat te stellen als kampleider. Irl heb ik tegenwoordig ook zo'n soort rol, dus die ervaring kan ik dan mooi meenemen in dit spel. En afspreken op wie we stemmen lijkt me prima.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Hi medewolfjes,
Laat ik nu even vergeten zijn dat het spel begonnen was,🤨🙄 beetje laat om me nu nog voor BM op te geven. Denk nog een na of ik op een van jullie als BM ga stemmen. Ik denk juist niet eigenlijk. BM wordt vaak door ziener bekeken. Mij lijkt het beter vertrouwen te winnen van de bestaande BM en zo het BM schap te krijgen als deze slachtoffer wordt.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Hey medewolfjes. Ik ben op reis en was het bijna vergeten .... Dus ook niet een kandidaat BM. Zie mijn post. Ik ga op inge stemmen. Voor de mensen die mij kennen is dat niet verdacht. Inge en ik zijn een paar keer partners in crime geweest 😉
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Nou, mijn stem op Pascal is vrij nutteloos, maar kan later misschien van pas komen.
We kunnen alvast beginnen met discussiëren over ons lekkere hapje vannacht?
Ik ben best een sociale wolf en zou kiezen, of voor iemand die in het testspelletje meedeed en er lang in bleef (Mark bijvoorbeeld) of iemand die weinig actief meedoet. Dat laatste is wat lastiger op dit moment.
Maar ik hoor graag jullie mening.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Lola »

Voor jullie gemak ook hier;

Ik wil jullie slachtoffer uiterlijk zondag 23:00 weten. Smakelijk eten!

En hier nog iets moois om vast in de barbecuestemming te komen.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Hi. Iig niet Inge, als ze een belangrijke rol had zou ze niet zo vurig BM willen worden. En de ziener gaat haar vast checken dus opletten wie wat over inge zegt.

Ik was niet bij het testspel. Ik heb een voorkeut voor iemand die juist geen BM wilde worden zoals Renate of Hugo
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

En @edy wist je nu niet zeker of je me ken? Maakt me verdrietig :’(
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Niet verdrietig zijn Wouter! Ik kon alleen maar hopen dat jij het was, maar je had toch een andere Wouter (uit het clubje ui Apeldoorn bv) kunnen zijn?. Erg blij te zien dat jij het bent hoor!😄😄

Maar goed, slachtoffer: Hugo vind ik een beetje sneu. Heeft dit forum in elkaar gedraaid dus die mag wat mij betreft wel 1 nachtje overleven.
Renate kan idd, maar Mark wilde ook geen BM worden, dus die blijft ook kandidaat.

Plaats reactie

Terug naar “Wolventent”