Mensenbarbecue

Eet smakelijk!
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Wel grappig dat mark bij Edy slaapt. Ik hoop een goede afleider 😉. Wel het bloed goed van je tanden poetsen Edy!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Gerry »

Ik wil Mark opeten
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Ah, consensus!
Nou, dan ga ik ook stemmen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

ik wil Mark opeten

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Lola »

Duidelijk; Mark it is!

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Even onder ons wolfjes gesproken: ik ben als wolf van plan het spel zo te spelen als ik zou doen als ik burger was. Ik ben dus best aanwezig, ik opper/uit theorieën en ik ga soms met gestrekt been de discussie in. ;)
Het is natuurlijk waar dat dat me in de kijker kan spelen en dat dat me (snel?) de kop kan kosten. Echter, als ik ineens zou gaan spelen, zou het de mensen die mij in het echt goed kennen (Jeska, Pascal en Mariska) wel opvallen en zouden ze me daarom snel verdenken. Bovendien vind ik het spel zo leuker, ook omdat het riskanter is, dan me gewoon 'afzijdig' en 'in de luwte' houden. Dan weten jullie het vast. :)

Ik ben ook niet vies van elkaar aanvallen/te lijf gaan. Wanneer ik vind dat één van jullie iets post waar ik normaal gesproken als burger over zou vallen, zal ik dat benoemen en jullie aanvallen. We moeten als wolven immers niet te eendrachtig lijken, en als we elkaar ook verdenken/aanvallen, is het rookgordijn des te dikker! Weltrusten!

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Val mij dus ook vooral aan als je wilt, ik kan het wel hebben ;)
O, en naar aanleiding van mijn discussie met Renate ben ik even gaan teruglezen, omdat ik vermoed dat zij probeert te zeggen of ten minste probeert te suggereren dat ze uit iemands posts zijn/haar rol kan destilleren. Het/Dat zou dan bijvoorbeeld kunnen gaan om de Ziener, wat het logisch maakt dat ze niet wil zeggen wat ze precies ontdekt heeft/meent te hebben.
Teruglezend valt het me op dat Pascal in zijn verkiezingspraatje spreekt over 'visie'. Wellicht is dit een hint? Maar zou de Ziener BM willen worden? Hoe dan ook, volgens mij lig ik bij Pascal al onder een vergrootglas, dus àls hij de Ziener is, is het goed mogelijk dat hij mij vannacht bekeken heeft. Mocht hij dus de aanval op mij openen en ik sterven, suggereer ik hier vast: wellicht hebben jullie de volgende nacht trek in hem? :D

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

De rollen waren nog niet duidelijk toen sommigen zich al kandidaat stelden voor BM. Ik weet even niet of dit bij Pascal het geval was. Maar kan een reden zijn waarom hij zich daarna even afzijdig hield en niet verder campagne voerde.
Overigens vind ik het meer een hint (uit zijn laatste post) dat hij Gerry gezien zou hebben als hij ziener is? Want het is een vreemd verhaal dat hij bij zo’n duidelijke BM stand opeens Gerry een beetje verdacht wil maken.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

@ Edy: Dank voor de aanval, helemaal prima zo! :)
Wat betreft Pascal als Ziener: hij had z'n rol al wel gezien of ten minste gezien kunnen hebben toen hij zijn speech postte. Het zou kunnen zijn dat hij het bericht nog niet geopend had, maar hem kennende (en zijn reacties lezende) heeft hij gewacht met zijn kandidaatstelling tot hij de rol bekeken had. Immers, hij reageert al wel direct op Renate die zich niet verkiesbaar stelt (voor haar rol gekregen/gezien te hebben), maar post dan nog niet zijn eigen kandidaatstelling; dat doet hij pas 15-20 minuten na de post van Lola waarin ze aangeeft dat ze de rollen inmiddels kenbaar gemaakt heeft.

Wat je zegt over dat Pascal nu Gerry verdacht vind; zou inderdaad kunnen. Maar waarom zou Pascal Gerry bekeken hebben? Welke redenering zou hij daarvoor gehad hebben?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Tja, dat was ik er nog vergeten bij te schrijven. Geen idee waarom Pascal als eerste Gerry zou gaan bekijken. Dat lijkt niet echt een voor de hand liggende keuze. Wat misschien de reden is waarom Pascal dit juist gedaan heeft. Een voor hem relatief vreemd iemand bekijken ipv de usual suspects. Misschien denkt hij de mensen die hij kent wel via gewone discussie te kunnen peilen, en juist de voor hem nieuwere niet.
Aan de andere kant: stel dat mensen idd denken dat Pascal Gerry gezien heeft (want zo zou het echt kunnen lijken als Pascal verder overdag niet iemand anders verdacht maakt), en Gerry wordt eruit gestemd, dan is Pascal natuurlijk meteen het volgende WW slachtoffer, en dat is nog wel vroeg in het spel om jezelf al zo bekend te maken.
Hoe dan ook vind ik het een vreemde actie, waar ik als burger toch iets van moest zeggen. Blij dat Hugo min of meer hetzelfde zegt. Alleen noemt hij jou niet, maar dat geeft niet.

Plaats reactie

Terug naar “Wolventent”