Mensenbarbecue

Eet smakelijk!
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Ik wil Inge opeten
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

oh oke, we hebben al besloten blijkbaar. Ik ben ambtenaar he? Daar moet nog 3 keer gehummm-d en gehaa-d over worden hoor!! :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Edy »

Ik wil Inge opeten

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Gerry »

Ik wil Inge opeten
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Mooi, eensgezindheid, stook de BBQ alvast maar op!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Lola »

Dan ga ik Inge halen voor op de barbecue! ;)

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Oeps, Edy, die zag ik niet aankomen. We zullen je missen, maar blijven strijden voor het goede wolvendoel!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Gerry »

RIP Edy!

Verrassend! Dus het lijkt erop dat Inge de heks is en zichzelf heeft beschermd en Edy gedood, of dat ze (als burgemeester) is beschermd door de genezer (die zich waarschijnlijk de eerste nacht zelf heeft beschermd). Dan is het dus de vraag wie de heks is. Toch maar even teruglezen wie Edy zo verdacht vond.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Wouter »

Ik snap niet dat je zo zeker kunt zijn in dit stadium dat je je dodendrankje gebruikt. Dus goed teruglezen inderdaad. Een van de mogelijkheden is een 1-2'tje tussen hugo en inge. Die kennen elkaar door en door en hebben aan een half woord genoeg om te signaleren wat ze weten.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Mensenbarbecue

Bericht door Bert »

Jeetje, Edy, wat een pech! En hoe dit tot stand gekomen, is voor mij echt een raadsel. Ik vermoed dat er in posts gehint wordt door spelers, over rollen etc, maar ik heb de hints kennelijk niet opgepikt. Balen dus! Wat ik nu denk: Hoe 'toevallig' is het dat Renate spreekt over de heks en drankjes vlak voordat de heks daadwerkelijk toeslaat? Daarmee denk ik niet dat zij zelf de heks is, maar zou het misschien zo kunnen zijn dat Renate de ziener is en dat zij de heks heeft proberen te hinten haar vergif te gebruiken en op wie? Dan zou zij dus op de een of andere manier gehint moeten hebben dat de heks Edy moest vermoorden. Als jullie denken dat er wellicht iets in deze hypothese kan zitten, ga ik nog wel even een keer wat dingen teruglezen...
En @ Wouter: Ik baal een beetje van het feit dat ik jou en Edy zo aan elkaar gelinkt heb. Jullie leken tot voor kort geen van beiden gevaar te lopen, dus het leek me een goed dwaalspoor voor later, als één van jullie verderop in het spel 'geout' werd en mensen terug gingen lezen/zoeken, om mezelf een beetje vrij te kunnen pleiten. Nu zul je moeten praten als Brugman om eronderuit te komen en ik kan niet ineens gaan roepen dat ik je niet verdacht vind...

Plaats reactie

Terug naar “Wolventent”