Naar huis

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Naar huis

Bericht door Lola »

Het was voor iedereen glashelder: Wouter was een wolf. Hij zag dat het een verloren zaak was om nog mensen te overtuigen, dus hij probeerde nog te vluchten. Hij werd echter op tijd tegengehouden, en legde zich toen maar neer bij zijn lot. 's Avonds werd hij vastgebonden op het kampvuur gelegd. Marieke bleek gelijk te hebben en er was weer een wolf de wereld uit. Tevreden gingen de kampgangers naar bed.

Toen ze de volgende ochtend opstonden, was er geen nieuwe dode.
"Zouden we ze allemaal hebben?!", riep Nick enthousiast.
"Als we niet net uit bed kwamen, had ik een fles champagne opengetrokken", zei Renate.
Ze gingen de tenten maar opruimen; de bus zou er om 10 uur zijn.

Hij kwam iets te laat, maar uiteindelijk zaten de overgebleven kampgangers in stilte in de bus. Ze waren opgelucht om weer naar huis te mogen, maar nu de opwinding van hun overwinning op de wolven gezakt was, voelden ze vooral verslagenheid. Ze waren toch een aantal goede vrienden verloren, en zelfs de wolven dachten ze te kunnen vertrouwen en konden ze goed mee overweg. Echt een fijn kamp was het niet geweest. Niemand van hen zou volgend jaar teruggaan...

---------------------------------

Uitslag van de stemming:
Wouter - 10 stemmen - Marieke, Renate, Melanie, Hugo², Floris, Jeska, Mariska, Nick, Kim
Hugo - 1 stem - Wouter

Jullie hebben Wouter gelyncht.
Hij was Weerwolf.
Afbeelding

En daarmee is het spel gewonnen door de burgers, gefeliciteerd!

---------------------------------

Er zijn terecht wat vragen over sommige punten van het spelverloop. De antwoorden hierop zijn in de hemel te vinden, samen met de volledige rolverdeling en amusant commentaar van mij en de overledenen. Als er nog onduidelijkheden zijn, kunnen jullie dat daar uiteraard aangeven.
Ik hoop dat jullie het toch een leuk spel vonden; ik in ieder geval wel. Bedankt dat jullie allemaal zo enthousiast mee hebben gedaan! 😊

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Naar huis

Bericht door Renate »

Aha We hebben gewonnen! Dus Wouter was toch de laatste wolf, hartstikke mooi! Ik ga gauw in de hemel kijken en in het wolvenhol.
Het was een hartstikke leuk spel Lola, en je hebt het heel goed gedaan!

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Naar huis

Bericht door Melanie »

Yes gewonnen! Wie waren eigenlijk het stelletje?

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Naar huis

Bericht door MMarieke »

Melanie schreef:
04 aug 2019, 23:37
Yes gewonnen! Wie waren eigenlijk het stelletje?
Nick was Cupido en hij heeft zichzelf en mij gekoppeld 😉
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Naar huis

Bericht door MMarieke »

O ja, en whoehoe! :D
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Naar huis

Bericht door Pascal »

Goed gedaan burgertjes! Gefeliciteerd!

@Lola dank voor je adequate leiding! :D

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Naar huis

Bericht door Hugo »

Whoop whoop :)

En Renate, had je nou echt niet door dat ik de Heks was? Ik heb nog wel zoveel zitten hinten ;) (Alhoewel ik al Matthijs' eerdere hints naar Genezer ook gemist had, dus dat blijft wat moeilijk ;) )
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Naar huis

Bericht door MMarieke »

@Hugo
Ik heb (behalve de laatste) totaal gemist dat Matthijs de genezer was. En ook dat jij heks was 🤭
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Naar huis

Bericht door Hugo »

Met name op dag 2 ging ik he-le-maal los met hints ;)

Giftige aanval, arrogante Heks, ik riep Renate tot drie keer op om een andere Heks te zoeken (Renate zei specifiek die dag dat ze niet dacht dat ik de Heks zou zijn :lol: ). Overigens ook de reden waarom ik er zo openbaar op wees dat Renate dacht dat Nick de Heks was - ik wist vrij zeker dat hij dát in elk geval niet was ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Naar huis

Bericht door Melanie »

Ik heb alle hints gemist :roll:

Ben gewoon niet zo goed in tussen de regels door lezen :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”