Dag 4

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Dag 4

Bericht door Lola »

Vermoeid kwam iedereen zijn tent uit. De kampgangers waren nog een beetje verdoofd van de gruwel van gisteren, en probeerden zich voor te bereiden op andere mogelijke scenario's. Vandaag viel het gelukkig mee. Ze vonden Matthijs achter de tent die hij met Hugo deelde, en hoewel hij redelijk was toegetakeld, was hij nog herkenbaar en misten er geen lichaamsdelen. Er werd opgelucht ademgehaald. De kampgangers waren natuurlijk verdrietig dat ze Matthijs hadden verloren, maar ook blij dat hij niet op dezelfde manier onteerd was als Inge.

Toen ze Matthijs' lichaam gingen verplaatsen, kregen ze nog wel een andersoortige verrassing. Ze tilden hem op en uit zijn zakken stroomden tientallen pleisters en rollen verband. Het hield niet op tot ze de begraafplaats bereikten, zijn zakken leken bodemloos. Het hele kampterrein lag vol.

De overlevenden gingen samen aan het ontbijt. Iedereen werd nauwlettend in de gaten gehouden door de anderen; waren er misschien een aantal kampgangers die weinig aten, omdat ze vannacht hun buikjes al hadden volgevreten? Na het verorberen van een mens kon er nooit veel eetlust overblijven. De kampgangers zetten zich met tegenzin schrap voor weer een dag discussie en een lynch. Ze waren zó moe van alle dood en verderf. Wat zouden ze toch graag weer naar huis gaan...

---------------------------------

Vannacht is Matthijs opgegeten.
Hij was de Genezer.
Afbeelding

Stemmen kan tot zondag 22:00. Je doet dit door in een apart bericht dikgedrukt het volgende te zeggen: Ik stem op [Naam].

Stem ze!

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 4

Bericht door MMarieke »

Had al het vermoeden dat Matthijs de genezer was. De wolven zullen die hint ook opgepakt hebben...
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 4

Bericht door MMarieke »

ik stem op Wouter
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 4

Bericht door Melanie »

Maar nu de belangrijke vraag: Wie is de wolf? :shock:

Ik ben het overzicht ondertussen helemaal kwijt. Dus ik ga even rustig lezen en overzien wat er gebeurt...

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4

Bericht door Renate »

MMarieke schreef:
03 aug 2019, 14:38
Had al het vermoeden dat Matthijs de genezer was. De wolven zullen die hint ook opgepakt hebben...
Ja, ik ben er al naar aan het zoeken hoe laat hij die hint gaf. Kan iemand dat wél terugvinden? Ik dacht namelijk dat hij die hint na de deadline voor de ww had gegeven en dus nog 1 nacht veilig was.
.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4

Bericht door Renate »

ik stem op Wouter

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 4

Bericht door Melanie »

ik stem op Wouter

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 4

Bericht door Wouter »

Die hint was pretty obvious ... Ik geloof dat ik het maar op een lopen zet.
Laatst gewijzigd door Wouter op 03 aug 2019, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4

Bericht door Hugo »

Die hint kwam om 09:08 en was inderdaad iets te obvious.

Gaap:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4

Bericht door Hugo »

Ik stem op Wouter
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”