Dag 4

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 4

Bericht door Jeska »

Ik stem op Wouter

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 4

Bericht door Jeska »

Ik vind het prima als vannacht gekeken wordt wat mijn rol is, omdat ik me dan niet meer hoef te verdedigen / bewijzen, maar het is wel zonde - er zou ook een wolf ontmaskerd kunnen worden.

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 4

Bericht door Melanie »

Jeska schreef:
03 aug 2019, 17:09
Ik vind het prima als vannacht gekeken wordt wat mijn rol is, omdat ik me dan niet meer hoef te verdedigen / bewijzen, maar het is wel zonde - er zou ook een wolf ontmaskerd kunnen worden.
Zo sta ik er ook in, mijn rol is niet de moeite waard om te bekijken. Iets met een eeuwige vervloeking 😅

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4

Bericht door Floris1987 »

Melanie. Ik doe aan deduceren.
Al de andere hebben zich door stemgedrag of info van mmarieke in mijn ogen positief opgesteld.

Elrike 2 heeft zowel stemmen van edy als gerry gehad in een vroeg stadium.

Hugo Renate Marieke en Mariska hebben gewisseld naar wolf Bert.

Nick is goed gezien.

Dan blijven jeska jij en kim over.

Het is niet 100 procent dat de andere goed zijn ( zie Wouter die constant op Bert zat) maar jullie vallen op door weinig goede acties.

En ja ik weet dat jij er niet was bij die Bert wissel maar daar kan ik helaas niet van uit gaan. Dat jij wel gewisseld zou worden.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4

Bericht door Floris1987 »

Mischien is het met Wouter wel klaar

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 4

Bericht door Wouter »

Floris1987 schreef:
03 aug 2019, 17:30
Mischien is het met Wouter wel klaar
Hahahahahaha
Ho ho ho :xmas:

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 4

Bericht door Melanie »

Floris1987 schreef:
03 aug 2019, 17:29
Melanie. Ik doe aan deduceren.
Al de andere hebben zich door stemgedrag of info van mmarieke in mijn ogen positief opgesteld.

Elrike 2 heeft zowel stemmen van edy als gerry gehad in een vroeg stadium.

Hugo Renate Marieke en Mariska hebben gewisseld naar wolf Bert.

Nick is goed gezien.

Dan blijven jeska jij en kim over.

Het is niet 100 procent dat de andere goed zijn ( zie Wouter die constant op Bert zat) maar jullie vallen op door weinig goede acties.

En ja ik weet dat jij er niet was bij die Bert wissel maar daar kan ik helaas niet van uit gaan. Dat jij wel gewisseld zou worden.
Ik heb anders ook een wolf eruit gestemd. Ik denk zeker niet dat de vier die gisteren hebben geswitcht zomaar vrijgepleit kogen worden. Voor hetzelfde geld zit daar een wolf bij die dacht: dit is toch een afgelopen zaak ik stem mee.

Ik vind het erg kort door de bocht om mij te verdenken, omdat ik niet online was op het moment dat de stemming werd omgegooid. Als ik online was geweest, had ik Marieke gevolgd en mijn stem omgezet naar Bert.

Maar als jij mij wilt blijven verdenken, wens ik je veel succes en hoop ik dat je nergens spijt van krijgt...

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4

Bericht door Floris1987 »

Ik bedoel met mijn vorige post dat de wolven mischien wel op zijn na Wouter (je kunt hem tweedelig lezen )

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 4

Bericht door Floris1987 »

Melanie. Ik volg een bepaalde logica waar jij nu het slechts uitkomt met jeska. Mogelijk is er morgen meer info.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4

Bericht door Renate »

Melanie schreef:
03 aug 2019, 17:15

Zo sta ik er ook in, mijn rol is niet de moeite waard om te bekijken. Iets met een eeuwige vervloeking 😅
Ben benieuwd waar jij naar hint, want volgens mij spelen we alleen met basis en volle maan rollen. Ik zie geen andere rollen staan in de uitleg.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”