Nacht 4

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4

Bericht door Renate »

Ervan uitgaande dat iedereen straks op Wouter stemt, kan iedereen eerst een keer stemmen op degene waarvan men denkt dat ie er een stelletje mee is? Of allemaal op mij, dan weet je zeker dat ik met niemand eeen stelletje ben (maar dan wel graag bijtijds switchen nnaar Wouter he!)

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
03 aug 2019, 11:24
Ervan uitgaande dat iedereen straks op Wouter stemt, kan iedereen eerst een keer stemmen op degene waarvan men denkt dat ie er een stelletje mee is? Of allemaal op mij, dan weet je zeker dat ik met niemand eeen stelletje ben (maar dan wel graag bijtijds switchen nnaar Wouter he!)
Slecht plan dit :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4

Bericht door Renate »

Jij zit in een stelletje zeker?

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 4

Bericht door MMarieke »

Haha ja dat zie ik ook niet zo zitten :lol:
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
03 aug 2019, 11:33
Jij zit in een stelletje zeker?
Waarom wil je weten wie erin zitten? De kans is het grootst dat het twee Burgers zijn - dan is het beter dat we ze niet aanwijzen voor de Wolven. Als er twee Wolven of één Wolf één Burger inzitten, dan vinden we dat vanzelf uit, zodra we alle Wolven gelyncht hebben (wat op dit moment best lekker gaat, mag ik zeggen).
Dus in plaats van al mijn energie te steken in deze afleiding, heb ik wel betere dingen te doen met mijn stem :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4

Bericht door Renate »

Is het spel klaar als alle wolven eruit zijn, ook als er nog een burgerstelletje in zit? Normaliter wel.
Want degenen die ik nu verdenk van stelletje zijn, doen geen wolfse dingen. Behalve Nick misschien.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4

Bericht door Renate »

Ben het met Hugo eens dat onze energie nu naar het zoeken van de laatste wolven moet gaan.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
03 aug 2019, 11:40
Is het spel klaar als alle wolven eruit zijn, ook als er nog een burgerstelletje in zit? Normaliter wel.
Want degenen die ik nu verdenk van stelletje zijn, doen geen wolfse dingen. Behalve Nick misschien.
Ja; de overwinningsconditie is 'alle wolven dood', niet 'het stelletje ook dood'. Dat zijn bijzondere regels in specifieke varianten (lees: Ida's regels in Frankrijk, sommige oude Virp-spellen).
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 4

Bericht door MMarieke »

Renate schreef:
03 aug 2019, 11:40
Is het spel klaar als alle wolven eruit zijn, ook als er nog een burgerstelletje in zit? Normaliter wel.
Want degenen die ik nu verdenk van stelletje zijn, doen geen wolfse dingen. Behalve Nick misschien.
Maar Nick is goed, dus al doet ie wolfse dingen, dan is dat niet omdat ie wolf is...
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 4

Bericht door Wouter »

MMarieke schreef:
03 aug 2019, 08:11
Ik stel voor dat we massaal Wouter eruit stemmen vandaag! 😁
Ik vind dit niet Ok dat de ziener zijn/haar kennis al kan delen voor het dag is. Stel dat ze opgegeten zou zijn zou ze dat in het normale spel ook niet kunnen doen. De lol gaat er dan wel af :(
Laatst gewijzigd door Wouter op 03 aug 2019, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”