Nacht 4

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Nacht 4

Bericht door Lola »

Er was niet zo gek veel gepraat overdag. Iedereen was de weerzinwekkende dood van Inge nog aan het verwerken. Om te sfeer wat te verbeteren had nieuwe Kampleider Hugo voorgesteld samen te barbecueën. Toen de worstjes en burgers op de barbecue lagen, kwam het gesprek toch nog een beetje op gang. Kim zei echter helemaal niets, en was daarom favoriet voor de lynch. Marieke wist echter toch nog wat mensen te overtuigen dat Bert misschien een betere kandidaat zou zijn.

Het vlees was klaar. Gretig begon iedereen te eten; ze hadden sinds vanochtend niet veel door hun keel kunnen krijgen, en hadden onderhand wel honger. Het vlees smaakte anders dan ze gewend waren - niet verkeerd, maar wel apart. Terwijl Jeska nog zat te kauwen, viel haar blik op het volgende stukje vorst dat ze alvast op haar vork had geprikt. Ze trok wit weg, en trok Nick aan zijn mouw. Tegen beter weten in slikte ze haar hap door om te kunnen praten.
"Vind je dit niet... op een stuk oor lijken?"
Nick fronsde en trok het oor uit de worst om het beter te bekijken. Het leek wel verdacht veel op een mensenoor.
"Jongens," zei hij, "dit komt net uit Jeska's worst. Denken jullie dat het misschien..." Hij hoefde zijn zin niet eens af te maken. In iedereens hoofd kwam dezelfde vraag naar boven. De anderen begonnen hun eigen vlees ook eens van dichterbij te bestuderen.
"Ik geloof dat er een vingertopje in mijn hamburger zit", zei Renate met trillende stem. Floris hield iets omhoog dat op een ooglid leek.
De kampgangers waanden zich in een nachtmerrie. Het duurde even voor het écht tot ze doordrong, maar het leek op erop dat dit was waar Inges bovenste helft gebleven was... de wolven hadden haar tot vlees vermalen. Ze waren nog zieker dan gedacht.

Vrijwel gelijktijdig begonnen de meesten te braken. Degenen die niet uit zichzelf moesten overgeven, staken een vinger in hun keel ... behalve Bert. Hij leek eigenlijk niet zoveel moeite te hebben met dit hele gebeuren. De rest staarde hem aan. Als het hem niks deed, dan moest hij er wel achter zitten. Mariska greep de spiritus (die ze toch maar niet op de barbecue hadden gebruikt nadat Wouter had uitgelegd dat dat nogal gevaarlijk was) en leegde de fles over Bert heen. Marieke stak een lucifer aan en gooide hem naar de met spiritus doordrenkte Bert. Hij begon te schreeuwen van de pijn terwijl hij vlam vatte. In een flits zagen de kampgangers het weer. Een wolfse gedaante. Er stond een weerwolf in de hens.

---------------------------------

Uitslag van de stemming:
Bert - 6 stemmen - Wouter, (Marieke,) Floris, Renate, Hugo², Mariska
Kim - 5 stemmen - (Floris,) Jeska, Bert, (Renate,) Elrike 2, Nick, Marieke (Mariska)
Nick - 2 stemmen - Melanie, (Hugo²,) Matthijs
Niet gestemd - Kim

Jullie hebben Bert gelyncht.
Zijn rol was Weerwolf.
Afbeelding

---------------------------------

De deadline voor de nachtwezens is vrijdag 19:00. Die voor de Heks zaterdag 10:00.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4

Bericht door Hugo »

Wij zijn zooooo goed 8-)

(Mooie save Marieke ;) )
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 4

Bericht door Matthijs »

Holy shit. Ik was nog gaan avondeten na het zwemmen (dus daarom was ik ook niet online) maar woow. Goed bezig! Mijn gut feeling was dus in het begin toch goed :shock: misschien wordt deze nacht nog best wel rustig :o

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Nacht 4

Bericht door Melanie »

Jezus, even een paar uur offline en ik mis meteen vanalles...

Maaaaaarrrr yeah weer een weerwolf eruit. :D

Ik ga weer even wat dingen op een rijtje zetten morgen! Voor nu slaap lekker 😊

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 4

Bericht door Floris1987 »

Nou het is duidelijk dat Hugo Mariska Marieke Renate nick en ik goed zijn en Wouter en pascal vertrouw ik ook.
Blijven er niet veel kandidaten meer over

En Bert eerlijk toegevend goed gespeeld die eerste dag die lichte ruzie met edy.
Heb je me op het verkeerde been gezet.
Laatst gewijzigd door Floris1987 op 01 aug 2019, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4

Bericht door Renate »

Hugo schreef:
En dan mag ik jouw posts geen gewauwel noemen. ;)

Zullen we het uitknuffelen Renate? <3
Nou, vooruit dan maar. 😉
Om 21 uur dacht ik nog dat je een wolf was. Nu weet ik wie ik kan vertrouwen tenzij iemand een smerig dubbelspel speelt.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4

Bericht door Renate »

Floris1987 schreef:
01 aug 2019, 23:14

En Bert eerlijk toegevend goed gespeeld die eerste dag die lichte ruzie met eet. Heb je me op het verkeerde been gezet.
Wat bedoel je met "die lichte ruzie met eet"?

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4

Bericht door Renate »

Mooi verhaal weer Lola. Ik heb overigens liever een vingertopje in mijn eten dan een ooglid!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
01 aug 2019, 23:20
Floris1987 schreef:
01 aug 2019, 23:14

En Bert eerlijk toegevend goed gespeeld die eerste dag die lichte ruzie met eet. Heb je me op het verkeerde been gezet.
Wat bedoel je met "die lichte ruzie met eet"?
Ik denk 'met Edy'
Floris1987 schreef:
01 aug 2019, 23:14
Nou het is duidelijk dat Hugo Mariska Marieke Renate nick en ik goed zijn en Wouter en pascal vertrouw ik ook.
Blijven er niet veel kandidaten meer over

En Bert eerlijk toegevend goed gespeeld die eerste dag die lichte ruzie met eet. Heb je me op het verkeerde been gezet.
Mmm... Oké, Renate, jij, Nick en Marieke zijn goed; Mariska zeer waarschijnlijk ook (maar ik moet nog even over rare scenario's nadenken).

En inderdaad; kudos naar Bert, zeer goed gespeeld. Ik heb je eigenlijk geen moment verdacht :?

En een lekker gruwelverhaal Lola, gadver.
Also; Jeska's worst, hihi.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 4

Bericht door Floris1987 »

Eet aangepast naar edy

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”