Nacht 4

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 4

Bericht door Floris1987 »

Mijn reactie is Renate reactie gekruisd

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 4

Bericht door MMarieke »

Renate, online weerwolven is ook ‘all about’ reacties uitlokken. Dat wilde ik even doen.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 4

Bericht door MMarieke »

@Renate, je hebt gelijk wat betreft het afwegen van mijn woorden.
Maar ik heb alle concrete info die ik had inmiddels gedeeld met jullie. De rest is voor mij ook nog gissen.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4

Bericht door Renate »

Floris1987 schreef:
03 aug 2019, 09:35
Mariekke
Wouter checken zou ook niet in mij zijn opgekomen ?
ik zou Melanie jeska of Mathijs hebben gedaan 😉
Renate staat bij mij nog steeds als goed. Als wolf met Bert en Wouter nog levend zou ze echt die wissel Kim/Bert niet gemaakt hebben.
Dank je wel Floris!
MMarieke schreef:
03 aug 2019, 09:54
Renate, online weerwolven is ook ‘all about’ reacties uitlokken. Dat wilde ik even doen.
Dat is waar. Maar dan had ik misschien niet gelijk zo verontwaardigd moeten reageren en moeten kijken wie er allemaal in meegingen.
Floris in elk geval niet. Gelukkig!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 4

Bericht door Renate »

MMarieke schreef:
03 aug 2019, 10:10
@Renate, je hebt gelijk wat betreft het afwegen van mijn woorden.
Maar ik heb alle concrete info die ik had inmiddels gedeeld met jullie. De rest is voor mij ook nog gissen.
Dat is zeker waar.
Maar jij hebt af en toe verdenkingen waar ik niet op gekomen zou zijn, en anderen mogelijk ook niet, Floris geeft dat ook al aan. Je hebt nu vier keer iemand mogen checken en 2 x was dat een wolf. Dat betekent dat verdenkingen van jouw kant heel serieus moeten worden genomen.
Dat zie je nu bij Wouter, waarvan Floris en ik in elk geval beiden al zeggen: daar hadden wij niet aan gedacht.
Je twijfels over Jeska neem ik daarom ook heel serieus.
Maar ja, als ik dan in hetzelfde rijtje kom, ga ik toch even protesteren natuurlijk!

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Nacht 4

Bericht door Nick »

Renate schreef:
03 aug 2019, 09:34
Jemig, als ik me nu nog niet bewezen heb, met Bert en Edy en Gerry vanaf het prilste begin op mijn verdachtenlijstje, met mijn stem op Gerry, met mijn voorstel om vlak voor de deadline nog te wisselen naar Bert.
Ideaal lijstje om mee te pronken, als je een wolf in een stelletje bent ;)

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 4

Bericht door Floris1987 »

Ben het eens met Nick dat we het stelletje niet moeten vergeten maar Nick zoals Lolla zegt geen wolk dus geen rollen uitwisseling.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Nacht 4

Bericht door Nick »

Floris1987 schreef:
03 aug 2019, 10:37
Ben het eens met Nick dat we het stelletje niet moeten vergeten maar Nick zoals Lolla zegt geen wolk dus geen rollen uitwisseling.
Als Renate zelf wolf is, dan wist ze natuurlijk prima wie de andere wolven waren...

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 4

Bericht door Floris1987 »

klopt Nick maar ik ging in jouw verhaal e van ruit dat Renate geliefde is met Marieke en Marieke zo aan de info kwam.
maar Renate wolf geliefde met iemand anders kan natuurlijk altijd maar dat kan ik en Hugo ook zijn met onze acties.
De kans lijkt mij bijna nihil en voor nu het onderzoeken niet waard.
eerst wachten op lola wie de pijp uit is en dan wouter en dan zien we de volgende dag weer met nieuwe info.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4

Bericht door Hugo »

Hebben de Wolven Lola opgegeten?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”