Dag 3

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 3

Bericht door MMarieke »

Renate schreef:
31 jul 2019, 13:51
Ik bedenk me ineens hoe het toch kon dat de heks zo trefzeker een weerwolf eruit wist te werken, terwijl verder niemand daar 100% zekerheid over had.

Maar als de heks met een weerwolf een stelletje vormt, kunnen ze dit natuurlijk prima samen bekokstoofd hebben.

De heks zal dan ook nooit ’s nachts opgegeten worden, want de weerwolf mag niet op zijn geliefde stemmen.

Het lastige van deze theorie is dan weer, dat degene van wie ik vermoed dat het de heks is, juist iedereen attent heeft gemaakt op het stelletje. Dus diegene is óf de heks niet, óf zit niet in een stelletje en is gewoon briljant.

 
Hebben de geliefden een eigen liefdesnestje dan? Net als de wolven een hol hebben?
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3

Bericht door Renate »

Dat zal toch wel?

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 3

Bericht door MMarieke »

Renate schreef:
31 jul 2019, 14:55
Dat zal toch wel?
Geen idee, maar dat zou hen wel sterker maken dan zonder denk ik...
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 3

Bericht door Elve »

Ik weet niet of dat in de regels staat, maar bij het ene spel weten de geliefden enkel wie hun geliefde is en bij het andere spel weten de geliefden ook elkaars rol.

Mogen wij weten @Lola welke regel jij op de geliefden hebt toegepast en of de geliefden ook een eigen hol hebben?


Ik heb zelf trouwens nog niet een spel gehad met een eigen liefdesnest, lijkt me ook raar want irl is dat ook niet eens mogelijk.
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3

Bericht door Renate »

Elve schreef:
31 jul 2019, 16:02


Mogen wij weten @Lola welke regel jij op de geliefden hebt toegepast en of de geliefden ook een eigen hol hebben?


Ik heb zelf trouwens nog niet een spel gehad met een eigen liefdesnest, lijkt me ook raar want irl is dat ook niet eens mogelijk.
Ja, Lola: ik ben benieuwd!
Ik kan me herinneren van hyves dat je dan in een aparte groep kwam, die De Wolk oid heette.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 3

Bericht door Jeska »

Nog even terugkomend op de verdenkingen van Inge

Dag 2 pagina 10 - 27 Jul 2019, 23:06
Ik heb vooral mensen die overblijven nadat ik mensen die ik in meer of mindere mate vertrouw wegstreep. Dat zijn Nick, Bert, Melanie, Kim, Wouter, Mariska. Maar nog geen idee wie ik daarvan dan verdenk.
Inge had dus nogal wat "overblijvers" na het wegstrepen van degene die zij (enigszins) vertrouwde.

Ik wantrouwde zoals gezegd dag 2 Gerry, Kim en Nick het meest. Omdat daarin nog niks is veranderd gaat mijn stem opnieuw uit naar mijn hoofdverdachte Kim.

eerste edit quote gefixt, 2e edit: deze regel toegevoegd
Laatst gewijzigd door Jeska op 31 jul 2019, 17:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 3

Bericht door Jeska »

Ik stem op Kim.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 3

Bericht door Bert »

De vorige dag heb ik ook op Kim gestemd. Ik vind haar nog steeds verdacht, om dezelfde redenen. Daar komt bij dat ik Floris en Jeska om verschillende redenen erg vertrouw.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 3

Bericht door Bert »

Ik stem op Kim

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 3

Bericht door Melanie »

Ik geef Kim voorlopig nog even het voordeel van de twijfel. Ik denk namelijk niet dat zij slecht is.

Daarentegen heb ik een slechter gevoel bij Nick. Hij maakt rare opmerkingen en houdt zicht erg buiten de discussie.

Mijn stem gaat dan ook naar Nick voorlopig.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”