Nacht 3

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Nacht 3

Bericht door Lola »

Na weer een vermoeiende dag discussiëren, wezen de meeste vingers naar Gerry. Een aantal kampgangers had toch hun twijfels over hoe makkelijk iedereen op hem leek mee te stemmen, maar hij was nu eenmaal democratisch gekozen, dus ze gingen akkoord met zijn lynch.

Gerry zelf was het er echter niet helemaal mee eens. Hij zou liever nog wat langer blijven leven. Even was het doodstil, en toen zette hij het op een lopen.
"Hé!", riep Melanie, en ze zette de de achtervolging in, de rest van de groep op haar hielen. Gerry zigzagde soepel tussen de tenten door, tot zijn wegen gekruist werden door een scheerlijn. Zijn voet bleef haken, hij verloor zijn balans en kieperde voorover - recht op een ongelukkig uitstekende haring, die precies zijn hart doorboorde. Hij slaakte een kreet van de pijn, die verdacht veel weg had van wolvengehuil... in een flits zagen de overgebleven kampgangers zijn wolfse gedaante, en toen was hij dood.

Iedereen juichte. Bert en Matthijs highfiveden, hun strijd even vergeten in de euforie van de ondergang van weer een weerwolf.

---------------------------------

Uitslag van de stemming:
Gerry - 8 stemmen - Inge², Floris, Marieke, Renate, Melanie, Hugo, Kim
Kim - 4 stemmen - Jeska, Mariska, Elrike 2, Bert
Matthijs - 1 stem - Nick
Marieke - 1 stem - Gerry
Hugo - 1 stem - Wouter
Bert - 1 stem - Matthijs

Gerry kreeg de meeste stemmen.
Hij was een Weerwolf.
Afbeelding

---------------------------------

De deadline voor de nachtwezens ligt op dinsdag, 14:00, uitgezonderd die van de Heks natuurlijk; die ligt op dinsdag 23:00.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 3

Bericht door Hugo »

Schweeeeet :)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Nacht 3

Bericht door Inge »

Oh, poeh, ik ben echt heel blij dat ik het bij het juiste eind had.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 3

Bericht door Floris1987 »

ik ben blij dat ik dit spelletje nog een beetje kan :D
wel goed geprobeerd Gerry.
De eerste 3 a 4 personen die hebben gestemd/Gerry als heel verdacht bestempelde gaan bij bij mij een stapje omhoog naar positief.
Daar komt nog een post van mij van :)

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 3

Bericht door MMarieke »

Yeah!!!! :D
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 3

Bericht door MMarieke »

By the way: hoeveel wolven zitten erin denken jullie? 4?
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 3

Bericht door Floris1987 »

17 spelers is bij mijn weten bijna altijd 4 ( met de rollen die er in kunnen zitten)

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 3

Bericht door Hugo »

Alleen spelen we met achttien spelers; 4 tot 5 dus, afhankelijk van de overige rollen in het spel
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 3

Bericht door Matthijs »

Nice! Heeft democratie dus toch gewoon zin :lol: Als we zo door gaan hebben we denk ik inderdaad nog 2 stemmingen nodig om te winnen (ik vermoed 4 wolven) :o Ik ben het wel eens dat de eerste paar mensen die op Gerry gingen wel wat veiliger zijn om te vertrouwen denk ik. Maar goed ik ga hier nog even van de zon genieten en vanavond ga ik weer verder met lezen :p

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Nacht 3

Bericht door Melanie »

Yes! Ik ga even een en ander teruglezen deze nacht denk ik 😇

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”