Nacht 3

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 3

Bericht door MMarieke »

Ik post nog ff een lijstje voor de deadline. Je weet ten slotte nooit of je de ochtend haalt 😬

Positief: Inge, Nick
Gematigd positief: Elrike, Renate, Hugo, Matthijs, Floris
Neutraal: Melanie, Jeska, Mariska
Gematigd negatief: Wouter, Kim
Negatief: Bert

En ik had nog een vraag bedacht voor Jeska maar ik weet het niet meer. Het was iets wat ik niet helemaal vond kloppen dus vandaar dat ze bij mij op neutraal staat en (nog) niet gematigd positief.
Note to self: vragen meteen opschrijven! 😉
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 3

Bericht door Hugo »

@ Floris
Floris1987 schreef:
30 jul 2019, 00:57
Hugo. Ik haal als ik diep duik ,uit jouw post dat jij pascal/elrike 2 nog steeds niet geheel vrijpleit ?
Uhm, niet zo 100% als ik Inge vertrouw; nee. Ik zie ook dat Pascal op dag 1 twee stemmen kreeg van Wolven, maar gezien zijn inactiviteit (en mogelijk wat makkelijke indekstemmen van Edy en Gerry) vind ik dat niet sterk genoeg om 100% te kunnen zeggen; wat ik bij Inge inmiddels wel doe.

@ Nick
Nick schreef:
30 jul 2019, 08:53
Gerry wolf.. Goed gedaan dus!

Ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar mag ik jullie er aan herinneren dat er een stelletje in zit?
Als er een wolf in het stelletje zit, dan kan die wolf dus heel makkelijk (mee)stemmen op Gerry.
Wees dus niet te kortzichtig door de (vroege) Gerry-stemmers te vertrouwen...

En verder: Grappig om te zien hoe er nu door verschillende mensen een aanval richting mij wordt opgezet :)
Het spel zal er niet onder lijden als ik er uit wordt gestemd, maar het is wel zonde van de stemming.
Dit is wel een beetje summier gezien de vele vragen en twijfels die bij jou gesteld worden. Kom op Nick, je kan beter.

@ Renate
Renate schreef:
30 jul 2019, 18:06
Elve schreef:
30 jul 2019, 18:03
We weten nu in elk geval wie de heks niet is.
Haha, ja, da's wel duidelijk. Ik dacht dat de heks eerder was.
Je telepathisch contact met de "Heks" wordt wel steeds beter hè ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”