Dag 2

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 2

Bericht door Jeska »

@Gerry
Jeska staat iets lager in mijn ranking omdat ik voor mijn gevoel van haar nog niet heel veel positiefs heb gezien (behalve haar stem op Elrike) in tegenstelling tot jou. Dat streept dat minnetje voorlopig weg.
Hoezo vind jij mijn stem op Elrike positief? Er is gebleken er zij een onschuldige burger was!

Ik vind eveneens dat er voor mijn gevoel vrij ineens wel heel veel mensen Gerry verdacht vinden. Zoals gezegd staat hij ook op mijn lijstje, maar omdat er nu zoveel mensen zo makkelijk op hem duiken, zou makkelijk kunnen dat er een meestemmende wolf zijn/haar kans schoon ziet (ook voor degene die nog moeten stemmen).

Ik ga alvast stemmen zodat ik nog een stem heb die iets kan toevoegen. Mijn stem gaat naar Kim, ik krijg totaal geen hoogte van haar en zie weinig tot geen (inhoudelijke) berichten. Mogelijk vooral actief in de nacht in het weerwolven hol?

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 2

Bericht door Jeska »

Ik stem op Kim.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 2

Bericht door MMarieke »

Jeska schreef:
28 jul 2019, 11:30
@Gerry
Jeska staat iets lager in mijn ranking omdat ik voor mijn gevoel van haar nog niet heel veel positiefs heb gezien (behalve haar stem op Elrike) in tegenstelling tot jou. Dat streept dat minnetje voorlopig weg.
Hoezo vind jij mijn stem op Elrike positief? Er is gebleken er zij een onschuldige burger was!

Ik vind eveneens dat er voor mijn gevoel vrij ineens wel heel veel mensen Gerry verdacht vinden. Zoals gezegd staat hij ook op mijn lijstje, maar omdat er nu zoveel mensen zo makkelijk op hem duiken, zou makkelijk kunnen dat er een meestemmende wolf zijn/haar kans schoon ziet (ook voor degene die nog moeten stemmen).

Ik ga alvast stemmen zodat ik nog een stem heb die iets kan toevoegen. Mijn stem gaat naar Kim, ik krijg totaal geen hoogte van haar en zie weinig tot geen (inhoudelijke) berichten. Mogelijk vooral actief in de nacht in het weerwolven hol?
Daar zeg je zo wat!
Ik word door Gerry erop afgerekend dat ik op Elrike heb gestemd en van jou is het positief. Reden te meer voor mij om op Gerry te stemmen.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2

Bericht door Bert »

Lieve mensen,

Hier een post vanaf de hei met telefoon, dus ik houd het kort. Ik zit hier nog de hele dag en heb daarmee geen tijd om uitgebreid te lezen, mijn bestandje bij te werken met de nieuwe info etc. Het hele Gerry-gedoe moet ik nog goed lezen om daar een oordeel over kunnen vellen. Daarom stem ik ook nog maar niet, want ik wil alles goed gelezen en overzichtelijk en gecheckt hebben alvorens te stemmen. Ik ben vanavond pas weer heel laat thuis, dus ik stem waarschijnlijk morgenochtend pas.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2

Bericht door Wouter »

Deze dag is een stuk rustiger dan de vorige. Ik zie niet veel meningen en constateringen die mijn eerdere lijstje omgooien - Gerry krijgt wel veel stemmen maar ik wil niet opeens op die bandwagon stappen. Het is hier in Singapore al laat, dus ik ga stemmen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2

Bericht door Wouter »

Ik stem op Hugo
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Ik blijf bij mijn stem op Gerry maar ik voel me niet helemaal fijn bij het meestemmen door Inge en door Marieke. Het zou echter gek zijn als ik dan mijn stem ging wijzigen, terwijl ik van meet af aan al op Gerry zat.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

ik stem op Gerry.

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 2

Bericht door Melanie »

Wouter schreef:
28 jul 2019, 03:30
OK dan nu mijn lijstje

Vertrouwen: Floris, Nick, Jeska, Matthijs
Licht vertrouwen:Elrike
Neutraal: Inge, Kim, Mariska, Melanie, Renate
Licht Wantrouwen: Bert, Gerry
Wantrouwen: Marieke, Hugo


Kim, Mariska en Melanie zijn neutraal omdat ik nog te weinig van ze zie. Hoop dat dat wel verandert, anders wordt dat wel verdacht.
Inge en Renate zijn neutraal omdat ik positieve en negatieve dingen zie, waarvan de optelsom neutraal is. Actieve spelers, goede analyses, maar sommige opmerkingen vind ik dan weer minder.
Wouter, je zet mij op neutraal omdat je weinig van mij ziet. Maar Jeska en Elrike reageren misschien nog wel minder dan ik dat doe en zij staan wel op vertrouwen. Dat vind ik vreemd.
MMarieke schreef:
28 jul 2019, 11:50
Jeska schreef:
28 jul 2019, 11:30
@Gerry
Jeska staat iets lager in mijn ranking omdat ik voor mijn gevoel van haar nog niet heel veel positiefs heb gezien (behalve haar stem op Elrike) in tegenstelling tot jou. Dat streept dat minnetje voorlopig weg.
Hoezo vind jij mijn stem op Elrike positief? Er is gebleken er zij een onschuldige burger was!

Ik vind eveneens dat er voor mijn gevoel vrij ineens wel heel veel mensen Gerry verdacht vinden. Zoals gezegd staat hij ook op mijn lijstje, maar omdat er nu zoveel mensen zo makkelijk op hem duiken, zou makkelijk kunnen dat er een meestemmende wolf zijn/haar kans schoon ziet (ook voor degene die nog moeten stemmen).

Ik ga alvast stemmen zodat ik nog een stem heb die iets kan toevoegen. Mijn stem gaat naar Kim, ik krijg totaal geen hoogte van haar en zie weinig tot geen (inhoudelijke) berichten. Mogelijk vooral actief in de nacht in het weerwolven hol?
Daar zeg je zo wat!
Ik word door Gerry erop afgerekend dat ik op Elrike heb gestemd en van jou is het positief. Reden te meer voor mij om op Gerry te stemmen.
Ik vind dit inderdaad ook een erg vreemd verhaal.
MMarieke schreef:
28 jul 2019, 08:54
Inge schreef:
28 jul 2019, 00:10
Wel opmerkelijk dat iedereen (oké, Renate en Marieke) nu meteen ook op Gerry duikt. Ik weet niet precies wat ik dat vind zeggen.
En typisch dat ik in Renates ogen opeens minder verdacht ben.

Edit: tikfout verwijderd
Inge, ik heb gisteren al aangegeven dat ik Gerry verdacht vind, samen met Bert. Ik zou het zonde vinden als mijn stem ‘verloren’ zou gaan met een enkele stem op Bert als iemand anders die ik vertrouw (jij dus) ook op Gerry wil stemmen. Daarbij wilde ik vooral ook niet dat ik als meestemmer gezien word, mocht Gerry inderdaad wolf blijken te zijn.

Dus vooralsnog zal ik op Gerry stemmen, of mensen moeten mij er van kunnen overtuigen dat niet te doen.

Ik vind het overigens ook prima om met z’n allen op Bert te stemmen, maar daar is volgens mij niet iedereen het mee eens.
Ik vind ook Bert als Gerry zich vreemd gedragen. Ik vind het dan ook moeilijk om mijn stem te geven. Ik ben het wel met Marieke eens dat ik liever mee ga met de meerderheid van de stemmen. Zeker ook om te voorkomen dat bijvoorbeeld een eventuele zondebok het veld moet ruimen.

Mijn stem gaat daarom voorlopig ook naar Gerry.

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 2

Bericht door Melanie »

Ik stem op Gerry

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”