Dag 2

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Dag 2

Bericht door Lola »

Eén voor één kwamen de kampgangers hun tent uit. Iedereen was zichtbaar zenuwachtig.
"Ik heb al een rondje gemaakt over het kampterrein, maar nog niks gevonden", zei Melanie.
Floris kwam terug van het tandenpoetsen. "Zijn we er nu allemaal?"
"Alleen Edy mist nog", zei Marieke. "Ik ga wel even kijken of ze in haar tent ligt."

En daar lag ze. Ze leek alleen niet meer te ademen, ze lag volledig roerloos. Marieke voelde haar pols. Niets...
"Jongens", riep ze, "kom eens kijken..."
Meerdere hoofden staken nu Edy's tent in. Het viel op dat er héél veel haren in haar tent lagen. Haast alsof ze een kat of een hond als tentgenoot had. En er zaten opgedroogde bloedvlekken in haar slaapzak... ze leek echter geen bijtwonden te hebben. Marieke trok de slaapzak weg, en deinsde van schrik terug. Edy's onderlijf was als dat van een wolf. Het leek erop dat ze niet volledig terug had kunnen transformeren voor ze stierf.
Marieke kwam de tent weer uit, en stak haar armen in de lucht. "Goed nieuws, iedereen! Er is een wolf gesneuveld!"
Iedereen haalde opgelucht adem, en een paar mensen begonnen te juichen. Een beter begin van de dag hadden ze zich niet kunnen wensen.

---------------------------------

Vannacht heeft Edy het loodje gelegd.
Zij was een Weerwolf.
Afbeelding

Jullie hebben tot maandag 14:00 om op zoek te gaan naar de volgende Weerwolf. Je stemt door dikgedrukt in een apart bericht te zeggen: Ik stem op [Naam].

Veel succes!

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 2

Bericht door Inge »

Oh, wow, oké. Nice!
Schijnbaar wist de heks inderdaad wat ze deed..

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Heel goed gedaan heks!. Heks was dus idd zekerder over de wolven dan ik. Al wantrouwde ik Edy ook zeer.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2

Bericht door Matthijs »

Well ain't this a fortunate turn of events! Eindelijk eindigt de burgermoordstreak! Op naar de volgende wolf!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

En let op: Edy zat dus in het kamp van de Pascalstemmers.

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 2

Bericht door Melanie »

Renate schreef:
26 jul 2019, 12:32
En let op: Edy zat dus in het kamp van de Pascalstemmers.
Maar Edy wilde ook dat Pascal burgemeester werd 🤔

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2

Bericht door Floris1987 »

Kijk, dat is goed nieuw

waar we dus redelijkerwijs( niet 100 procent) van uit mogen gaan is dat de heks vannacht is aangevallen.
natuurlijk altijd de kans van een genezer maar dat denk ik niet.
ik ken niet alle acties en gedachtes van edy maar ik ga maar eens dag 1 teruglezen.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2

Bericht door Matthijs »

Volgens mij is er geen ander optie naast de heks toch dat dit gebeurd kan zijn? Dus ja het is best wel plausibel dat de heks is aangevallen, of de heks had er echt volste vertrouwen in dat Edy een wolf was :o

Kim
Jager
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:22

Re: Dag 2

Bericht door Kim »

Yessssss, eerste weerwolf is eruit! Leuke verhalen schrijf je, Lola!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2

Bericht door Matthijs »

Zou de heks eigenlijk nog steeds het nachtslachtoffer te horen krijgen (ook zonder levenselixer?) Anders dan zou het dodendrankje namelijk misschien niet essentieel zijn geweest vorige nacht maar dus puur dat vertrouwen op dat Edy slecht was..

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”