Dag 2

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Dag 2

Bericht door Gerry »

@Jeska: Omdat ik Pascal/Elrike al vanaf nacht 1 verdacht vind (en daarom op hem stemde) en er nog niet van overtuigd ben dat hij/zij geen weerwolf is.

@Inge: Dan heb je niet ver genoeg terug gelezen aangezien in het begin Edy Nick en Wouter niet vertrouwde. Dat dat later wel gebeurde klopt. Daar had ik wat Nick betreft in eerste instantie bij het teruglezen overheen gelezen (ik had Hugo ook gemist, zoals ik al eerder gezegd heb). Wouter werd later onderdeel van het olijke duo, dus die staat daardoor ook lager op de lijst. Het was ook veel om terug te lezen en ik heb er na een paar uur terug lezen te snel doorheen geskipt.

Verder is het niet zo dat ik bewust vragen niet beantwoord of theorieën wegwuif. Ik heb alles zo goed mogelijk beantwoord. Dat jullie dat laconiek (Hugo's woorden) vinden terwijl ik voor mijn gevoel serieus ben kan ik niets aan doen.

Zelfde geldt over Elrike. Ik had verwacht dat ze meer tijd zou hebben omdat er wat veranderd was, waardoor ik dacht dat ze meer tijd zou hebben, maar dat heeft ze blijkbaar met andere dingen ingevuld waar ik niets van wist.

Jeska staat iets lager in mijn ranking omdat ik voor mijn gevoel van haar nog niet heel veel positiefs heb gezien (behalve haar stem op Elrike) in tegenstelling tot jou. Dat streept dat minnetje voorlopig weg.

Ik ben vandaag niet veel meer online, dus ik ga op Marieke stemmen.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Dag 2

Bericht door Gerry »

Ik stem op Marieke
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Inge schreef:
28 jul 2019, 00:10
Wel opmerkelijk dat iedereen (oké, Renate en Marieke) nu meteen ook op Gerry duikt. Ik weet niet precies wat ik dat vind zeggen.
En typisch dat ik in Renates ogen opeens minder verdacht ben.

Edit: tikfout verwijderd
Maar Inge toch! Ik vond Gerry al verdacht toen jij bij wijze van spreken nog geboren moest worden!
Ik wilde de vorige keer al op hem stemmen, als ik daarmee geen gelijkspel zou hebben gecreëerd.

En ik leg toch netjes uit waarom ik jou nu iets minder verdacht vind? Omdat we het een keer ééns zijn! Wat op zich niks zegt, dat weet ik ook wel.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2

Bericht door Floris1987 »

Zo even 12 uur niet kijken en we zijn 3 pagina,s verder.

Gerry, het kan aan mijn ogen liggen maar jouw antwoord op mijn vraag ( jij stemt op pascal ,jij geeft aan die verdachte ik nacht 1 al , ik vraag waar en jij zegt dan daar en en daar) snap ik niet. Ik kan daar niet echt uithalen at jij daar pascal al verdacht vond.
Met het feit wat Inge en andere zeggen over jouw wisselen van wel naar niet vertrouwen en omgekeerd heeft bij mij duidelijk gemaakt dat ik voor deze dag op jouw ga stemmen

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2

Bericht door Floris1987 »

ik stem op Gerry

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2

Bericht door Floris1987 »

renante: mijn verandering heeft een duidelijke reden:
dag 1 had ik geen tijd en als ik tijd had viel ik ongeveer om van de warmte en slaap.
de laatste dagen had ik de tijd wel.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 2

Bericht door MMarieke »

Gezien Gerry’s stem op mij voel ik me nu helemaal genoodzaakt om op hem te stemmen.
Ik kan altijd nog wijzigen, maar vooralsnog ben ik dat zeker niet van plan.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 2

Bericht door MMarieke »

ik stem op Gerry
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 2

Bericht door Melanie »

Ik post weinig omdat ik voornamelijk bezig ben met lezen en als ik dan wil reageren heb ik het idee dat ik alles moet gaan herkauwen wat er al is geschreven en aangezien mensen daar continu op worden aangevallen heb ik daar niet zo veel zin in.

Voor mijn idee doe ik goed mee met het spel en reageer ik op dingen. Ik vind het alleen moeilijk om vanaf papier een inschatting te moeten maken over de persoon achter de berichten. Zeker omdat je tekst op 10.000 manieren kan interpreteren.

Op dit moment krijg ik de kriebels van Hugo en Bert. En dan voornamelijk Bert. Ik vind hem vrij defensief richting mensen als hij ergens wordt aangesproken, maar hij valt ook vrij gemakkelijk mensen aan.

Ik wil graag nog even observeren en lezen voor ik een stem uit breng.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 2

Bericht door Jeska »

Post verwijderd, was 2x geplaatst.
Laatst gewijzigd door Jeska op 28 jul 2019, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”