Dag 2

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2

Bericht door Bert »

@ Melanie: Ik snap wat je zegt, heus, maar bedenk je ook dat het een tactiek is om mensen uit hun tenten te lokken, te laten happen/bijten om zo wolven te ontmaskeren. Ik ga er soms met gestrekt been in, om te kijken wat er dan gebeurt. En volgens mij is het bovendien zo dat die tactiek er NIET voor zorgt dat de aandacht van jezelf afgeleid wordt, want kijk/zeg nou zelf: er zijn genoeg mensen die mij verdenken omdat ik actief verdenkingen uit en mensen aan de tand voel. De stillere spelers worden door veel andere spelers op neutraal of licht positief gezet, omdat ze niet hard aanvallen en weinig namen noemen. Volgens mij is dat laatste een betere tactiek om de aandacht van jezelf af te leiden.
Dat je geen lijstjes maakt is geen enkel probleem: iedereen mag het spel spelen zoals hij/zij dat fijn vindt. :)

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2

Bericht door Bert »

Omdat ik Jeska (en haar oordeel) het meest vertrouw, omdat ik Mariska niet wantrouw en omdat ik denk dat Pascal/Elrike2 goed is, plus, aangezien mijn stem dan nog enig verschil kan maken (want nu kan er in theorie nog iets verschuiven):

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2

Bericht door Bert »

Ik stem op Kim

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2

Bericht door Hugo »

Nog een overzichtje:

Dag 2, deadline maandag, 14:00 (37 minuten vanaf nu)
Gerry 8x (Inge* (2), Floris (4), Marieke (5), Renate (8), Melanie (9), Hugo (10) en Kim (11))
Kim 4x (Jeska (6), Mariska (13), Elrike (14) en Bert (15))
Matthijs 1x (Nick (1))
Marieke 1x (Gerry (3))
Hugo 1x (Wouter (7))
Bert 1x (Matthijs (12))

Iedereen heeft gestemd.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2

Bericht door Hugo »

@ Bert

Het klopt, het voelt ook absoluut niet goed. Het is wel zo dat ik een eenzame stem niet bijzonder veel zin heeft; daarnaast wil ik niet op Kim stemmen, omdat zij niet op mijn verdachtenlijstje staat (ze staat meer op mijn 'doet niet mee'-lijstje).

Ik wil trouwens ook nog aangeven dat ik Gerry al in mijn eerste post van vandaag als verdacht benoemde - ik ben dus niet puur een meeloper ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2

Bericht door Matthijs »

Dus zoals t er nu naar uit ziet gaat Gerry er dan dus uit tenzij of alle 4 de enkelstemmers switchen naar Kim (gaat niet gebeuren) of er mensen switchen van gerry naar kim :shock:
Ik zou denken dat als gerry goed zou zijn hij toch wel eerder zou ingrijpen om zijn aantal stemmen te doen verminderen :o Ik weet nog niet op welke situatie ik me mentaal moet voorbereiden: het vieren dat er een wolf uit is of verdriet dat er een burger uit is..

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 2

Bericht door MMarieke »

Ik ga zeker niet wisselen van stem...
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 2

Bericht door MMarieke »

Sterker nog, als Gerry wolf blijkt te zijn, dan vind ik Bert nóg verdachter dan ik nu al vond.
Vanwege de aankondiging dat ik dan misschien toch wel goed blijk te zijn en hij me vanaf dat punt wel gaat vertrouwen. Alsof ie zich nu vast indekt. Maar voor mij zakt hij zeker niet op mijn verdachtenlijstje in dat geval.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 2

Bericht door Elve »

Gerry heeft ook geen tijd meer nu om te reageren, hij gaf net al aan dat hij immers alleen in zijn pauze dat kon doen.

Anders had hij toch minstens zijn eigen stem wel gewisseld naar Kim?
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2

Bericht door Bert »

@ Marieke: Dat snap ik niet. Vanuit mij geredeneerd is dat toch volkomen logisch? Matthijs en jij waren mijn hoofdverdachten, ineens duikt men massaal op Gerry (niet ongegrond, zoals ik schreef, maar wel zo massaal dat het bevreemdend is). Jij bent één van de eersten die op Gerry stemt, terwijl jij samen en Matthijs mijn hoofdverdachten waren. Dan zijn er toch twee mogelijkheden: ofwel Gerry is een gewone burger en de wolven hebben toegeslagen, ofwel Gerry is een weerwolf en dan moet ik mijn mening over jou mogelijk herzien. Ik zeg niet dat ik je dan ineens blindelings vertrouw, er kunnen andere redenen zijn waarom je bijv. een medeweerwolf eruit stemt, maar het feit dat ik benoemd dat ik in die situatie aan het twijfelen gebracht wordt over mijn eerdere redelijk resolute standpunt over jou is toch niet raar?

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”