Dag 2

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 2

Bericht door Inge »

Renate schreef:
28 jul 2019, 20:23
Ik blijf bij mijn stem op Gerry maar ik voel me niet helemaal fijn bij het meestemmen door Inge en door Marieke. Het zou echter gek zijn als ik dan mijn stem ging wijzigen, terwijl ik van meet af aan al op Gerry zat.
Ik stem niet mee hoor? Ik was vandaag als eerste. En heb gisteren ook al mijn verdenkingen richting Gerry geuit.
Maar ben het wel eens met dat er veel stemmen op Gerry gaan.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2

Bericht door Hugo »

Na een gezellige dag (met velen van hier), nu minder gezellig een stem uitbrengen ;)
Gerry schreef:
27 jul 2019, 17:28
@Hugo: Nick en Mariska werden door Edy in het begin enigszins wantrouwt waardoor ze er bij mij positief uitspringen. Vertrouwen is een te groot woord, dat doe ik nog niemand.
Floris, Pascal/Elrike, Bert en jij verdacht ik al sinds de eerste dag, hooguit zijn ze wat gestegen (naar minder verdacht of neutraal) vanwege het wantrouwen van Edy of het niet stemmen op Elrike of Pascal.
Dit is ook door anderen benoemd, onder andere Inge - ik vind het vreemd dat je een lijstje post met daaronder allemaal (niet eerder) uitgesproken verdenkingen en 'positieve' vibes. Je kan best dit als een manier hebben aangegrepen om eventuele medewolven te beschermen (of onbewust, hen op een betere plek hebben gezet dan misschien te verantwoorden was).

@ Wouter
Wouter schreef:
28 jul 2019, 02:54
Hey Hugo, je hebt nog wel wat te leren over wat plagiaat is en wat niet, ik citeer je netjes, met bronvermelding (wat iedereen hier de hele tijd doet) en bouw verder op jouw theorie - en verweer me wat mezelf betreft. Dat is geen plagiaat, maar hoe voortgang in de wetenschap werkt.

Nogmaals, ik heb/had geen link met Edy. Ik was het een paar keer met haar eens, maar dat zijn meer mensen onderling. Wat dat betreft vind ik het verdachter dat Marieke de feiten nu probeert te buigen. Betekent dat dat ik me in Edy vergist heb? Natuurlijk. Dat gebeurt vaker in dit spel, zeker met een niet heel ervaren online speler als ik.
Je kan natuurlijk alsnog mijn post gebruiken om je eigen post langer te maken. Het viel me meer op - het is niet de reden waarom je verdacht bent bij mij. Dat is een combinatie van speelstijl, plus je band met Edy. Beide zijn geen 100%-bewijzen, maar wel twee redenen waarom je een Wolf zou kunnen zijn.
Wouter schreef:
28 jul 2019, 03:30
Hugo is bij mij opeens sterk gedaald. Zijn aanvallen op mij en het blijven hameren op een link met Edy (die dankbaar door anderen worden overgenomen) maken dat mijn vertrouwen in hem tot nul is gezonken.
Wacht, dus de enige reden waarom je me verdacht vindt (en later zelfs op mij stemt(!)) is dat ik jou verdacht vindt? Ik dacht dat je in de wetenschap altijd op zoek moest naar nieuwe hypotheses, om die vervolgens te toetsen? Waarom mag ik dat dan niet bij jou doen?
Gisteren zeg je dit nog:
Wouter schreef:
24 jul 2019, 10:24
Positief:
Hugo - analytisch als altijd, en in die analyses zie ik (nog) niets dat hem verdacht maakt
Dus hoe kom je ineens erbij dat ik nu wel verdacht ben, sterker nog, je hóófdverdachte?
Je noemt in eerdere posts ook Marieke als verdachte, maar zegt bij je stem dat je niet op Gerry wilt stemmen vanwege het 'bandwagon'-effect. Waar is Marieke dan ineens gebleven in je overdenkingen?

@ Renate
Renate schreef:
27 jul 2019, 23:23
Hugo: vertrouw ik nog steeds niet vanwege het hint-incident tijdens nacht 1 en een algeheel gevoel dat er iets niet klopt en dat hij anders speelt dan anders.
Inge: vertrouw ik evenmin, ook bij haar heb ik zo’n algemeen gevoel dat er iets niet pluis is. Plus: ze was een Elrikestemmer, plus: ze was te close met Edy.
Hugo en Inge zitten bovendien enorm op één lijn, al doen ze soms even voor de bühne of ze het met elkaar oneens zijn.
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb een beetje het gevoel dat je enorm aan het jojoën bent met of je mij nou wel extreem verdacht vindt of niet. Soms spreekt dat niet zo uit je posts, en nu zit ik weer samen met Inge (niet Bert?) in een wolvenhol. Beetje typisch. Ik zou aanraden mijn posts nog eens goed door te nemen; misschien vind je dan iets dat je kan vertrouwen.

@ All

Mmm.. Ik zou eigenlijk het liefst op Gerry, Marieke of Wouter stemmen. Aangezien er geen kans is dat Wouter gelyncht wordt valt hij voorlopig voor mij af - ik gun hem ook nog een kans om te reageren op dat wat hierboven geschreven staat. Gerry vindt ik erg verdacht, maar krijgt wel heul veul stemmen, te veel om met een goed gevoel mee te gaan. En dan stemt Gerry zelf op Marieke... :?
Ik heb eigenlijk geen idee; dus ik stem op degene die ik nu het meest verdacht vindt, en dan is dat Gerry. (MEELOPER, schreeuwt iedereen in koor)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2

Bericht door Hugo »

Ik stem op Gerry
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2

Bericht door Hugo »

En dan maar een overzichtje:

Dag 2, deadline maandag, 14:00 (16 uur vanaf nu)
Gerry 7x (Inge* (2), Floris (4), Marieke (5), Renate (8), Melanie (9) en Hugo (10))
Matthijs 1x (Nick (1))
Marieke 1x (Gerry (3))
Kim 1x (Jeska (6))
Hugo 1x (Wouter (7))

Nog te stemmen:
Bert, Elrike, Kim, Mariska en Matthijs
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2

Bericht door Hugo »

Ik ben morgen nog online om eventueel te wisselen, maar uuuuuuuuugh...
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Kim
Jager
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:22

Re: Dag 2

Bericht door Kim »

ik stem op Gerry

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Hugo schreef:
16 dec 1974, 14:58

@Renate: misschien ligt het aan mij, maar ik heb een beetje het gevoel dat je enorm aan het jojoën bent met of je mij nou wel extreem verdacht vindt of niet. Soms spreekt dat niet zo uit je posts, en nu zit ik weer samen met Inge (niet Bert?) in een wolvenhol. Beetje typisch. Ik zou aanraden mijn posts nog eens goed door te nemen; misschien vind je dan iets dat je kan vertrouwen.

Nee hoor Hugo, ik wantrouw jou al vanaf het prille begin. Ik kan me niet heugen dat ik ergens ooit iets anders heb gezegd!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2

Bericht door Renate »

Hugo schreef:
16 dec 1974, 14:58

@Renate: misschien ligt het aan mij, maar ik heb een beetje het gevoel dat je enorm aan het jojoën bent met of je mij nou wel extreem verdacht vindt of niet. Soms spreekt dat niet zo uit je posts, en nu zit ik weer samen met Inge (niet Bert?) in een wolvenhol. Beetje typisch. Ik zou aanraden mijn posts nog eens goed door te nemen; misschien vind je dan iets dat je kan vertrouwen.

Nee hoor Hugo, ik wantrouw jou al vanaf het prille begin. Ik kan me niet heugen dat ik ergens ooit iets anders heb gezegd!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2

Bericht door Matthijs »

Snelle heads up: ik ga nu alvast stemmen, want ik ben morgen weer vroeg weg. Heb vandaag veel moeten reizen en ben dus ook helaas nog niet klaar met de samenvatting.. Ik ga morgenvroeg weg op vakantie dan zou ik alleen 's ochtends nog kunnen switchen als nodig (bij gelijke stand bijvoorbeeld of betere argumenten) :D Ik zie dat er al 7 stemmen zijn op Gerry, maar dat ga ik niet verhogen tot 8. Ik ga zelf vooralsnog op Bert, omdat ik (met de kennis van nu nog) nog steeds sta bij mijn standpunten. Ook alvast voor volgende week verwacht ik zelf niet veel te kunnen schrijven maar ik zal proberen tussendoor nog wel eens op mijn mobiel een berichtje te typen ^^

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2

Bericht door Matthijs »

Ik stem op Bert

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”