Nacht 2

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Kim
Jager
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:22

Re: Nacht 2

Bericht door Kim »

Een unheimisch gevoel.
Mooie woordkeuze, maar bij wie dan en waarom?

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 2

Bericht door MMarieke »

Wouter schreef:
25 jul 2019, 11:03
MMarieke schreef:
25 jul 2019, 09:07
Wouter schreef:
25 jul 2019, 03:16
Maar Leve Elrike!! Ik hoop dat zij in haar nieuwe rol iets kan zeggen naar aanleiding van de verdachtmakingen aan haar vroegere ik.
Ik heb op Elrike gestemd vanwege inactiviteit. Niet omdat ik haar verdacht vond.

En wat Edy ook zegt: Elrikes vorige ik is gelyncht dus ze mag lijkt me ook niet over haar voorkennis praten, als ze die al had als gewone burger.
Rare opmerking Marieke! Ze was burger dus had geen voorkennis. En ik bedoel natuurlijk dat ze eventuele voorkennis die bij haar nieuwe rol hoort wel doorkrijgt. Ik hoop dat ze daar vanuit iets kan zeggen over Pascal’s gedrag. Of beter haar eugen gedrag toen een ander mind in control was. Als ervaren speler weet je dit. Wol je een dwaalspoor uitzetten?
Nee hoor, geen dwaalspoor. Ik heb je gewoon verkeerd begrepen denk ik. Ik zeg er zelf ook al bij dat ze naar mijn weten geen voorkennis zou kunnen hebben. Daarbij herhaalde ik min of meer Edy's woorden en ik vind het wel bijzonder dat je dan alleen mij erop aanspreekt en niet Edy. Waar komt dat vandaan?
En wat bedoel je nu precies met 'haar eigen gedrag toen een ander mind in control was'?
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Nacht 2

Bericht door Bert »

Allereerst @ Lola: Jee, wat heftig! Gecondoleerd.

On topic: Helaas, Elrike was een onschuldige, gewone burger. Maar laten we eerlijk zijn, dat zat erin. Ze had er zelf al op gehint dat ze geen speciale rol had, dus geheel onverwachts kwam het (voor mij in ieder geval) niet. Nu is ze in Pascals 'geest gevaren' en heeft ze gelukkig een tweede kans. Ik hang nog steeds de theorie aan dat Pascal (ook) een gewone burger is, maar ja, dat is ook maar een theorie. :)
Nick schreef:
25 jul 2019, 10:37
Melanie schreef:
25 jul 2019, 10:13
Nick schreef:
25 jul 2019, 09:14
Jammer Elrike, maar welkom terug!

Een aantal mensen hebben gisteravond een interessante discussie gehouden, waar ik van sommige berichten een naar gevoel kreeg...
Verklaar jezelf. Wat voor naar gevoel?
Een unheimisch gevoel.
:lol: :lol: :lol:
Floris1987 schreef:
25 jul 2019, 10:51
Ik denk dat de meeste stemmen gister naar 2 burgers zijn gegaan. Met daarin 1 2 of mischien wel 3 wolven.
Ik denk het ook.

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Nacht 2

Bericht door Melanie »

Bert schreef:
25 jul 2019, 11:25
On topic: Helaas, Elrike was een onschuldige, gewone burger. Maar laten we eerlijk zijn, dat zat erin. Ze had er zelf al op gehint dat ze geen speciale rol had, dus geheel onverwachts kwam het (voor mij in ieder geval) niet. Nu is ze in Pascals 'geest gevaren' en heeft ze gelukkig een tweede kans. Ik hang nog steeds de theorie aan dat Pascal (ook) een gewone burger is, maar ja, dat is ook maar een theorie. :)
Ik ben vooral benieuwd hoe Elrike zich gaat manifesteren in de rol van Pascal. Want in de berichten die ik van hem heb gezien, vond ik zijn gedrag heel opvallend. Benieuwd wat Elrike laat zien en ik denk dat dan pas gezegd kan worden of Pascal een burger was...



quote even aangepast

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 2

Bericht door Wouter »

MMarieke schreef:
25 jul 2019, 11:14
Nee hoor, geen dwaalspoor. Ik heb je gewoon verkeerd begrepen denk ik. Ik zeg er zelf ook al bij dat ze naar mijn weten geen voorkennis zou kunnen hebben. Daarbij herhaalde ik min of meer Edy's woorden en ik vind het wel bijzonder dat je dan alleen mij erop aanspreekt en niet Edy. Waar komt dat vandaan?
En wat bedoel je nu precies met 'haar eigen gedrag toen een ander mind in control was'?
Pfff. Ik bedoel dat ze nu in de huid van pascal zit. Kennis, bv als pascal een nachtrol heeft krijgt ze mee. Maar ze weet natuurlijk niet wat pascal daarbij gedacht heeft. Dat was die andere mind

En ja. Edy dit ook en ook van haar is het verdacht. Had ik erbij moeten zetten
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Nacht 2

Bericht door Bert »

Maar Wouter en Edy zijn een olijk duo ;)

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 2

Bericht door Wouter »

Bert schreef:
25 jul 2019, 11:34
Maar Wouter en Edy zijn een olijk duo ;)
Altijd. Huur ons in om je feestje op te vrolijken :D

Maar wat bedoel je???
Ho ho ho :xmas:

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 2

Bericht door MMarieke »

Wouter schreef:
25 jul 2019, 11:31
MMarieke schreef:
25 jul 2019, 11:14
Nee hoor, geen dwaalspoor. Ik heb je gewoon verkeerd begrepen denk ik. Ik zeg er zelf ook al bij dat ze naar mijn weten geen voorkennis zou kunnen hebben. Daarbij herhaalde ik min of meer Edy's woorden en ik vind het wel bijzonder dat je dan alleen mij erop aanspreekt en niet Edy. Waar komt dat vandaan?
En wat bedoel je nu precies met 'haar eigen gedrag toen een ander mind in control was'?
Pfff. Ik bedoel dat ze nu in de huid van pascal zit. Kennis, bv als pascal een nachtrol heeft krijgt ze mee. Maar ze weet natuurlijk niet wat pascal daarbij gedacht heeft. Dat was die andere mind

En ja. Edy dit ook en ook van haar is het verdacht. Had ik erbij moeten zetten
Zo, over vaag gesproken. Sorry hoor, maar snap er nog niet veel meer van dan net... :?
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 2

Bericht door Wouter »

Of je snapt het niet of je houdt je van de domme. Ik denk het laatste. Voor het eerste brn je veel te ervaren.
Ho ho ho :xmas:

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 2

Bericht door MMarieke »

Wouter schreef:
25 jul 2019, 11:46
Of je snapt het niet of je houdt je van de domme. Ik denk het laatste. Voor het eerste brn je veel te ervaren.
Nee, als ik me van de domme zou houden, zou ik helemaal niet gereageerd hebben dat ik het niet snapte.
Gebruik gewoon Jip en Janneke-taal, misschien dat dat helpt? ;)
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”