Nacht 2

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Nacht 2

Bericht door Inge »

Jammer Elrike, en welkom terug Elrike.

Vanuit mij verder nu even geen spannende bijdrages. Merk dat ik even niet meer in de juiste mindset zit. Maar morgen zal ik weer van me laten horen.

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Nacht 2

Bericht door Gerry »

Eindelijk weer alles bijgelezen (ondanks hickups met de verbinding).

Ik ben na de lynch, nadat ik mijn eerste gedachten heb gespuid, meteen huilend in mijn tentje gedoken en er nu net weer uitgekomen. (irl was ik dus op mijn werk, waar het qua temperatuur beter vertoeven was dan buiten/thuis).
Matthijs schreef:
25 jul 2019, 12:11

Dan wilde ik nog even iets kwijt over deze dag: eerst @Gerry puur een klein regeltje:
Nogmaals, ik ben niet diegene die op Elrike uit is als verdachte en zien we elkaar te weinig om uberhaupt veel over het spel te kunnen praten
Je mag eigenlijk überhaupt niet over het spel praten irl ;-)
Weet ik. Ik zei dit om Renate's theorie te ontkrachten.

Verder heb ik niet veel nieuws ten opzichte van mijn eerdere opmerkingen. Net als Nick vind ik dat sommige burgers zich uiterst vreemd gedroegen tijdens de laatste uren van de afgelopen dag en die zijn dus op mijn verdachtenlijstje erbij gekomen. Die er al op stonden hebben dus een vinkje erbij, net zoals de stemmers op Elrike, hoewel ik de stem van Renate wel kan begrijpen gezien haar eerdere verdenkingen en ze een gelijkspel wilde voorkomen.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2

Bericht door Lola »

Dank jullie wel allemaal 🙂

Ik wil voor de duidelijkheid nog even benadrukken dat Elrike vanuit haar vorige rol als Gewone burger dus echt geen extra informatie kan hebben, anders had ze Pascals rol natuurlijk helemaal niet mogen overnemen. Ze mag dus zeggen wat ze wil.

En Hugo, duh, daarom gingen ze toch voor het touw en niet de paracetemol. (Hoewel ik wel nog wil zeggen dat 28 tabletten echt niet absurd is om bij je te hebben. Je hebt bijvoorbeeld pakjes van 40, en meestal nemen ook meerdere mensen wel paracetamol mee.) GHB is misschien effectiever, maar dat is niet iets dat de gemiddelde kampganger in zijn tas heeft zitten. ;)

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 2

Bericht door Hugo »

Maar GHB heb je zo gemaakt van ruitenwisservloeistof en gootsteenontstopper.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2

Bericht door Lola »

Want dat neem je natuurlijk wel mee op kamp.

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Nacht 2

Bericht door Elve »

Basic needs
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 2

Bericht door Renate »

Ik hoop dat de heks wat zekerder is over de wolven dan ik en er gelijk een uitschakelt.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Nacht 2

Bericht door Inge »

- De belangrijkste regel is dat het gaat om een spelletje, dat iedereen voor zijn plezier speelt. Als je merkt dat bepaalde dingen je persoonlijk dwars zitten, meld dit dan, zodat we samen problemen kunnen oplossen.
Oké, dus, ik zei gisteren al dat ik niet meer helemaal in de juiste mindset zit voor het spel, en ik zal even uitleggen hoe het komt. Ik wil niet zielig of aanstellerig ofzo overkomen, wat is waarom ik er niets over gezegd had, maar ik lees net de regels en daar staat dat je het erover moet hebben.
Ik ben hoe dan ook waardeloos met keuzes
Waarom wilde je dan BM worden?
Ik ben echt een beetje bang dat ik zo als een aansteller overkom. Maar toen Nick dit zei voelde ik me echt heel erg aangevallen als persoon, en niet meer zo zeer als in het spel. En ik merk dat ik er gewoon heel erg mee zit en het me nogal verdrietig maakt, dus ik ben een beetje mijn plezier in het spel kwijt.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Nacht 2

Bericht door Nick »

Renate schreef:
26 jul 2019, 10:30
Ik hoop dat de heks wat zekerder is over de wolven dan ik en er gelijk een uitschakelt.
Wat is dit voor rare opmerking Renate? Enige context zou fijn zijn...


Ik heb Inge een prive bericht gestuurd met mijn excuses als zij zich persoonlijk aangevallen voelde, want dat was uiteraard niet de bedoeling.
We spelen in dit spel allemaal een rol, dus alles wat ik hier schrijf is puur spelinhoudelijk en gelinkt aan mijn rol en het spel.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 2

Bericht door Renate »

Nick schreef:
26 jul 2019, 11:30


Wat is dit voor rare opmerking Renate? Enige context zou fijn zijn...
Precies wat er staat. Ik ben blij dat ik de heks niet ben, want ik ben lang niet zeker over de wolven.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”