Dag 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 1

Bericht door Melanie »

Edy schreef:
24 jul 2019, 21:37
Nou zeg jongens!! dit vind ik nu echt willekeur! Waarom zouden die allemaal beter zijn dan Elrike of Pascal? Gewoon omdat niemand de doorslaggevende beslissing wil nemen. Ik ga zeker niet opeens op Marieke of Matthijs stemmen. Misschien hebben jullie mijn stem niet nodig, maar bij voorbaat zijn diegenen die zo plots omgaan wel verdacht voor mij. Dit lijkt echt wel alsof het verder niet uitmaakt, als er maar een burger uitgaat! (wolfs denken dus).
Ik wil mijn stem juist omgooien als ik er dan zeker van ben dat de burgers er in blijven zitten. Helaas ben je in dit spel nergens zeker van... Ik denk dat Elrike sowieso wel een burger is en zou het daarom jammer vinden als zij er uit moet vanwege inactiviteit. Iets waarvan zij zegt dat ze vanaf morgen volledig mee gaat. Mijn gevoel bij Pascal is slechter. Vandaar mijn stem op hem. Ik hoop dat er nog mensen hun stem willen aanpassen en dan het liefste op Pascal...

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

Edy schreef:
24 jul 2019, 21:04
Net te laat. Dat bedacht ik me ook net. Dus dat is wel oké dan. Of ze is wolf of ze kan Pascal vervangen (als ze dat wil natuurlijk).
Ik noteer ondertussen nog even in mijn documentje dat Edy er blijkbaar 'oké' mee is als er een krachteloze burger uitgaat.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”