Dag 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 1

Bericht door Elve »

Inge schreef:
24 jul 2019, 20:27
Bij een gelijke stand, telt dan eerst de doorslaggevende stem van de BM, of gaat eerst een eventuele zondebok eruit?
Dan zou je in dit geval 2,5 stem hebben, beetje overdreven niet?

Ik denk dat Renate nog wel een stem uit gaat brengen. Zij zal de doorslag wel geven.
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Inge schreef:
24 jul 2019, 20:27
Bij een gelijke stand, telt dan eerst de doorslaggevende stem van de BM, of gaat eerst een eventuele zondebok eruit?
Ik wilde graag antwoord geven en bedacht me toen dat mijn interpretatie natuurlijk totaal irrelevant is :P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Getverderrie, is mijn stem doorslaggevend????

Mijn theorie over Gerry en Elrike wordt door beiden tegengesproken en nu Elrike wél aan het reageren is, gaat de vlieger misschien ook wel niet meer op. Ik laat de theorie dus los. Nog steeds heb ik echter een slecht gevoel bij Gerry. Een stem op hem is nu echter een verloren stem.

Pascal en Elrike hebben nu een gelijk aantal stemmen. Als ik op iemand anders stem, is dat superlink. Want dan hebben we een gelijkspel en gaat de zondebok eruit (als die erin zit). En dat is zéker een burger.
Als Pascal nog stemt, gaat Elrike eruit. Maar ik vrees dat hij niet meer online komt.

Dus ik móet stemmen op Pascal of Elrike. Shit!
Ik wil eigenlijk helemaal niet stemmen op Elrike. De stemmen op haar gaan te makkelijk en ik vind het bovendien sneu, ze geeft juist aan dat ze vanaf morgen actiever zal zijn, en BTW-aangifte doen lijkt me ook verschrikkelijk.

Maar ik wil ook niet op Pascal stemmen. Want van degenen die wat mij betreft in het wolvenkamp kunnen zitten, stemmen er zo al drie op Pascal (Edy, Nick, Gerry). Ik vind dat dus heel gevaarlijk.

Ik denk dus dat ik op Elrike ga stemmen, met de grootst mogelijke tegenzin.
Als iemand nog andere ideeen heeft, hoor ik het graag.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Ik stem op Elrike

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Ik ben nog bereid te switchen, maar niet naar Pascal, om de hiervoor genoemde redenen.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 1

Bericht door Inge »

Ja ik kan ook nog switchen, maar weet niet goed of dat helpt. En ik zou dus niet weten naar wie.

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 1

Bericht door Melanie »

Ik ben ook bereid om te switchen als dat betekent dat we er twee burgers inhouden. Sowieso moet Pascal vervangen worden. Wat is jullie voorstel Renate of Inge?

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Melanie: ik kan zo gauw niks anders bedenken.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Wat gebeurt er bij een gelijkspel als er geen zondebok inzit?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Renate, als je nu eens loslaat dat ik wolf ben (weet ook niet waar je het vandaan haalt) en op Pascal stemt, dan gaat er m.i. in het gunstigste geval een wolf uit en in het ongunstige geval een burger die niet meer vervangen hoeft te worden.
Stem je Elrike eruit, dan hetzelfde gunstige geval natuurlijk ( want ze stond toch ook op mijn lijstje) en in ongunstig geval een burger, maar als dan Oascal niet vervangen kan worden, dan missen we twee spelers.

Keuze is aan jou.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”