Dag 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Kim
Jager
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:22

Re: Dag 1

Bericht door Kim »

ik stem op Elrike

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Vergeet niet dat je vandaag dikgedrukt moet stemmen, aangezien het om een lynch gaat.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Hugo,

Wat mij betreft stem ik niet op Pascal omdat hij een inactieve speler is, maar omdat ik hem verdacht vind!! Als je mijn post leest dan zie je dat ook. Daarnaast is het denk ik handig om van mijn verdachten Pascal te nemen, zodat hij niet vervangen hoeft te worden. Maar het eerste uitgangspunt is verdacht.

Ik denk overigens dat jij wel erg luchtig over vervanging doet. Ik heb nu niet het idee dat mensen nu in rijen van drie staan opgesteld om dit spel in te springen zodra er iemand uitvalt.

Dus ik blijf gewoon bij mijn stem.

Kim
Jager
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:22

Re: Dag 1

Bericht door Kim »

ik stem op Elrike

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 1

Bericht door Melanie »

Edy schreef:
24 jul 2019, 17:08
Hugo,

Wat mij betreft stem ik niet op Pascal omdat hij een inactieve speler is, maar omdat ik hem verdacht vind!! Als je mijn post leest dan zie je dat ook. Daarnaast is het denk ik handig om van mijn verdachten Pascal te nemen, zodat hij niet vervangen hoeft te worden. Maar het eerste uitgangspunt is verdacht.

Ik denk overigens dat jij wel erg luchtig over vervanging doet. Ik heb nu niet het idee dat mensen nu in rijen van drie staan opgesteld om dit spel in te springen zodra er iemand uitvalt.

Dus ik blijf gewoon bij mijn stem.
Ik ben het met Edy eens. Ik stem ook op Pascal omdat ik hem vreemd vond gedragen, niet omdat hij inactief is.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Hugo schreef:
24 jul 2019, 16:24

@ Nick

Uhm, je aanval op Inge hier vind ik een beetje oneerlijk. Inge staat (er bij mij in elk geval) om bekend dat ze nog geen ijssmaken kan kiezen. En haar keuzestress hier is ook niet gespeeld; als Wolf of Burger zou ze zich hetzelfde voelen. En waarom zou een BM keihard moeten zijn met zijn keuzes? Ik heb liever iemand die er even goed over nadenkt dan iemand die met 100% zekerheid verkeerd stemt.
Aanval? Ik stelde enkel wat vragen... Wel lief dat je het voor Inge op neemt.

En ik zeg niet dat ik een BM wil die klakkeloos, zonder na te denken, stemt.
Ik wil ook een BM die goed nadenkt over een dubbele EN eventuele doorslaggevende stem.
Maar de manier waarop Inge het op heeft geschreven, in de door mij hiervoor aangehaalde post, geeft me de kriebels...

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1

Bericht door Edy »

Oh by the way, Hugo zijn stemlijstje klopt niet helemaal. Ten tijde van posten zijn er 3 stemmen op Elrike (er staan ook maar 3 namen achter) i.p.v. 4. Nu met Kim erbij is de stand wel 4.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 1

Bericht door Inge »

Ja, maar mijn stem telt dubbel Edy

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1

Bericht door Floris1987 »

Goede avond mensen.

Sorry voor mijn grote afwezigheid, ik heb de tijd die ik heb en vooral de 23 pagina oor dag 1 :o heel erg onderschat.
Ik heb het proberen bij te lezen maar het is gewoonweg erg veel.

De kleine dingen die ik e toch uithaal is dat ik stemmen op pascal en Elrike een beetje makkelijk vind
Ik begrijp de stemmen op mij zelf wel. ik heb niet kunnen brengen wat ik hoopte te kunnen brengen na mijn vorige berichten.

Op wie ga ik stemmen. ik weet het nog niet. ik ga proberen nog meer te lezen en dingen te ontdekken. u hoort van mij.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 1

Bericht door Floris1987 »

mijn aanpassing is voor een flinke tikfout.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”