Dag 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

Wat mij betreft is Pascal een gewone burger, zoals eerder uiteengezet. Van Elrike weet ik het niet, ik weet alleen dat ze nog steeds niet op mijn vraag over mijn verdachtmaking ingegaan is (terwijl ze inmiddels wel weer gepost heeft).

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Bert schreef:
24 jul 2019, 21:21
Sterker nog, Elrike gaat er vanuit dat ik een speciale rol heb, omdat ik zo actief ben.
Daarmee zegt ze eigenlijk in feite over haarzelf dat ze geen speciale rol heeft, omdat ze zo inactief geweest is.
Ja, dat klinkt plausibel.

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Dag 1

Bericht door Gerry »

Mijn voorkeur gaat uit naar Pascal vanwege de al eerder genoemde redenen.
En speltechnisch zou dat misschien ook beter zijn, maar ik ben er niet zo voor om de stemming aan te passen vanwege speltechnische redenen. Dan heb ik liever dat Pascal vervangen wordt door een ander.
Mogelijk kan dat Elrike zijn als ze geen wolf of speciale rol heeft en anders moet dat iemand anders zijn.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

Aan de andere kant: als de mensen die nu nog actief in deze discussie zitten (Renate, Melanie, Inge) vermoeden dat zowel Elrike als Pascal wel eens gewone burgers kunnen zijn: jullie kunnen je stem ook nog switchen naar Matthijs ;). Die heeft zich verder ook helemaal niet meer verdedigd tegenover mijn 'bewijslast' jegens hem. Hij heeft enkel weer iets herhaald (Inges vraag over de zondebok).
En, zoals uit mijn betoog blijkt: als jullie ervoor zijn om in plaats van Elrike of Pascal Marieke eruit te stemmen, wil ik ook nog wel meegaan :).

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1

Bericht door Lola »

Als de beslissende burgemeestersstem voor zou gaan, zou de Zondebok geen doel dienen. Dus ja, een eventuele Zondebok zou de sjaak zijn bij een gelijke stand.

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 1

Bericht door Melanie »

Bert schreef:
24 jul 2019, 21:30
Aan de andere kant: als de mensen die nu nog actief in deze discussie zitten (Renate, Melanie, Inge) vermoeden dat zowel Elrike als Pascal wel eens gewone burgers kunnen zijn: jullie kunnen je stem ook nog switchen naar Matthijs ;). Die heeft zich verder ook helemaal niet meer verdedigd tegenover mijn 'bewijslast' jegens hem. Hij heeft enkel weer iets herhaald (Inges vraag over de zondebok).
En, zoals uit mijn betoog blijkt: als jullie ervoor zijn om in plaats van Elrike of Pascal Marieke eruit te stemmen, wil ik ook nog wel meegaan :).

Wie wil je er nou uit Matthijs of Marieke :roll:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1

Bericht door Lola »

Ik kan zo even niet meer reageren, en ik vrees dat ik pas na deadline thuis ben. Ik hoop dat jullie geen andere vragen gesteld hebben, anders sorry!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1

Bericht door Renate »

Bert schreef:
24 jul 2019, 21:30
Aan de andere kant: als de mensen die nu nog actief in deze discussie zitten (Renate, Melanie, Inge) vermoeden dat zowel Elrike als Pascal wel eens gewone burgers kunnen zijn: jullie kunnen je stem ook nog switchen naar Matthijs ;). Die heeft zich verder ook helemaal niet meer verdedigd tegenover mijn 'bewijslast' jegens hem. Hij heeft enkel weer iets herhaald (Inges vraag over de zondebok).
En, zoals uit mijn betoog blijkt: als jullie ervoor zijn om in plaats van Elrike of Pascal Marieke eruit te stemmen, wil ik ook nog wel meegaan :).
Mwaaaah, Gerry lijkt me een betere optie...

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
24 jul 2019, 20:58
Wat gebeurt er bij een gelijkspel als er geen zondebok inzit?
Dan kiest Inge.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1

Bericht door Bert »

@ Melanie: Matthijs en Marieke vertrouw ik het minst, zoals ik eerder vandaag uitgelegd heb. Dus ofwel Matthijs, ofwel Marieke zou bij mijn gevoel kloppen.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”