Nacht 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Nacht 1

Bericht door Bert »

Hahaha, Hugo, we zaten op hetzelfde spoor :)

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1

Bericht door Wouter »

Slapen jullie lekker? Mijn matje is wat hard.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1

Bericht door Mark »

Gefeliciteerd kampleider Inge,

Ik heb probleempje ben mijn tent vergeten staat nog op het andere kamp bij wie mag ik in tent slapen :D.

ik heb voedsel en spelletjes mee :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

Tsss Bert en Hugo, jullie brengen mij nu al in verwarring. Ik zie niets staan ergens wat gevaarlijk zou kunnen lijken om te zeggen in de nacht🙄🙄🙄 En nee, jullie hoeven mij daar niet expliciet op te wijzen wat dat dan zou zijn, maar ik voel me nu een beetje dom dat ik het niet begrijp.

Overigens vind ik sowieso dat het nu niet zo heel veel uitmaakt of je iets in de dag of de nacht zegt. De wolven zien toch ook wat er overdag gezegd wordt en kunnen dat dan de volgende nacht alsnog gebruiken? Dus behalve dat je de eerste nacht misschien wat wint, valt hetverder wel mee. Ja, een ziener moet niet erg duidelijk gaan hinten in de nacht, dat snap ik ook wel, maar dat zal hij of zij zo vroeg in het spel ook niet doen.

En ik slaap heerlijk. Moet je maar een beter matje kopen Wouter!
Ach, arme Mark, je mag we in mijn tent erbij hoor!

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
21 jul 2019, 11:52


En ik slaap heerlijk. Moet je maar een beter matje kopen Wouter!
Ga ik ook doen. Morgenochten ontsnap
Ik even uit het kamp en koop een luxe luchtbef. Als dat van inge mag natuurlijk
Ho ho ho :xmas:

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 1

Bericht door MMarieke »

Hugo schreef:
21 jul 2019, 10:26
Uhm... Het wordt nu dus nacht. Dus... Als je nu pas wakker wordt is dat wel een beetje verdacht ;)

(Daarnaast: NACHTSPEL! NACHTSPEL! NACHTSPEL!)
[/quote]

😂 goed punt. Ik was gewoon net beneden en had m’n ontbijt net achter de kiezen dus was een beetje in de war.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Kim
Jager
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:22

Re: Nacht 1

Bericht door Kim »

Excuus voor mijn ongeldige stem, volgende keer zal ik beter lezen.

Gefeliciteerd Inge met het burgemeesterschap!

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Nacht 1

Bericht door Nick »

Bert schreef:
21 jul 2019, 10:27

@ Lola: Speltechnische vraag; stel dat de nachtwezens hun 'taken' al eerder vervuld hebben, begint de dag dan eventueel al eerder weer, of niet? Handig om te weten :)
Ik weet niet hoe onze spelleider dit doet, maar normaal gesproken niet. Omdat je dan in theorie kunt weten wie er al online zijn geweest en wie er dus een nachtactie gedaan kunnen hebben.


Inge, gefeliciteerd!

@ Hugo

Hoe weet jij dat deze Wouter je vader is die meedoet? Jullie praten toch niet buiten dit forum over het spel he? ;)

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Nacht 1

Bericht door Gerry »

Gefeliciteerd Inge, zoals ik al aangaf denk ik dat jij een goede kampleider zal zijn.

Ik ga nu slapen in mijn tentje (want ik zal vandaag niet veel online zijn aangezien ik de hele dag weg ben).
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1

Bericht door Lola »

Nick schreef:
21 jul 2019, 15:36
Bert schreef:
21 jul 2019, 10:27

@ Lola: Speltechnische vraag; stel dat de nachtwezens hun 'taken' al eerder vervuld hebben, begint de dag dan eventueel al eerder weer, of niet? Handig om te weten :)
Ik weet niet hoe onze spelleider dit doet, maar normaal gesproken niet. Omdat je dan in theorie kunt weten wie er al online zijn geweest en wie er dus een nachtactie gedaan kunnen hebben.
Exact; ik wil niet dat jullie gaan proberen daar informatie aan af te leiden, dus ik houd gewoon de tijden aan die genoemd zijn.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”