Nacht 1

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Nacht 1

Bericht door Lola »

Eigenlijk hoefde er niet eens geteld te worden. Het was overduidelijk dat de meeste vingers naar Inge wezen: zij zou van nu af aan Kampleider zijn.
Het was al laat toen de bus op het kampterrein aankwam, maar onder leiding van kersverse Kampleider Inge lukte het prima de tenten nog op te zetten in de schemer. Tevreden ging iedereen in zijn tentje liggen. Met de vermoeidheid van een hele dag reizen kwam voor allen al gauw de slaap. Des te sneller het weer ochtend werd, des te eerder het kamp écht zou beginnen; en wat hadden ze er allemaal zin in!

---------------------------------

Uitslag van de stemming:
Inge - 10 stemmen - Hugo, Renate, Bert, Jeska, Matthijs, Wouter, Kim, Marieke, Gerry, Mark
Bert - 3 stemmen - Melanie, Inge, Mariska
Gerry - 2 stemmen - Pascal, Nick
Pascal - 2 stemmen - Edy, Floris
Niet gestemd - Elrike

Technisch gezien was Kims stem ongeldig, maar omdat die stem geen verschil maakte voor de uitslag hoefde ik gelukkig niet te overwegen of ik hem mee zou tellen of niet. Stem in het vervolg wel echt in een apart bericht, anders tel ik hem niet mee.

Elrike heeft helemaal niet gestemd. Laat dat niet opnieuw gebeuren, want dan zal ik een vervanger voor je moeten zoeken.

Inge, gefeliciteerd! Jij bent nu Kampleider.

---------------------------------

Nachtwezens, jullie deadline is zondag 23:00. Dan bericht ik de Heks, en die zal mij voor maandag 12:00 antwoorden. Dan begint de dag weer!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 1

Bericht door Renate »

Gefeliciteerd Inge!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 1

Bericht door Matthijs »

Elrike had in haar ene bericht gezegd:
Nou dat is attent Gerry!
Dankjewel, ik vond je speech ook erg aanspreken en geef je mijn stem,
wat erop duidt dat die stem dus naar Gerry ging gok ik? Maar het was wel een beetje tussen de berichten en zinnen door :)

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 1

Bericht door Matthijs »

Verder natuurlijk gefeliciteerd Inge met het worden van onze (kamp)leid(st)er! Whoop whoop!

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 1

Bericht door Wouter »

Gefeliciteerd inge! Ik weet zeker dat je een topkampleider zal zijn en ons zal beschermrn tegen alle mogelijke gevaren!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1

Bericht door Edy »

Gefeliciteerd Inge! Jij wordt natuurlijk een prima BM, ook al had ik niet op je gestemd.
Ik kan verder nog niet zo heel veel uit de BM verkiezing halen. Hugo is enthousiast bezig. Ik kan zijn onzinpraatjes wel erg waarderen. En voordat je gaat steigeren Hugo, onzin is alleen spel gerelateerd bedoeld🙄
Floris is meteen wel heel mysterieus bezig en eigenlijk hou ik dat voorlopig maar ook op onzinpraatjes🙄🙄 Zou werkelijk niet weten waarom je vanuit je rol niet op een populaire BM kandidaat zou kunnen stemmen. Althans daar lijkt hij naar te hinten.
Tenzij hij natuurlijk een wolf is en nadrukkelijk aangeeft niet op een medewolfje te gaan stemmen? Maar daarmee zou hij meteen zichzelf en Inge blootgeven, dus dat zal het toch niet zijn lijkt me.
Maar raar doet hij wel, maar gelukkig ziet hij dat zelf ook.

Zelf heb ik iig nog 9 dagen thuis om lekker mee te spelen en, mocht ik nog niet opgegeten of weggestemd zijn, dan kan ik verder vanaf Ferme Rochefort met een beetje hulp van Ida en Ronald en Ilonja! Dus komt helemaal goed!👍👍

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Nacht 1

Bericht door MMarieke »

Goeiemorgen allemaal!

Heb lekker geslapen in m’n tentje en ben blij om te lezen dat Inge onze kampleidster is geworden.
Ben het met Edy eens dat Floris een beetje raar doet over z’n rol. Ik kan er weinig van maken op dit moment dus ik leg het voorlopig nog maar even naast me neer.
Hugo is lekker actief en z’n lijstjes zijn fijn. Ik weet niet of ik er aan toe kom om een excel sheet aan te maken. Maar ik ga me inderdaad niet blind staren op Hugo z’n lijstjes.
Gaan we vandaag nog iets leuks ondernemen met z’n allen? 😊
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1

Bericht door Hugo »

Gefeliciteerd Inge!

Ik heb zoveel gezegd gisteren dat ik nu een beetje uitgepraat ben geloof ik. Er is ook nog niet zoveel gebeurd :P
Nah ja, mocht ik nog wat verzinnen zal ik het wel weer in te veel berichtjes hier spuien ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1

Bericht door Hugo »

MMarieke schreef:
21 jul 2019, 09:32
Goeiemorgen allemaal!

Heb lekker geslapen in m’n tentje en ben blij om te lezen dat Inge onze kampleidster is geworden.
(...)

Gaan we vandaag nog iets leuks ondernemen met z’n allen? 😊
Uhm... Het wordt nu dus nacht. Dus... Als je nu pas wakker wordt is dat wel een beetje verdacht ;)

(Daarnaast: NACHTSPEL! NACHTSPEL! NACHTSPEL!)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Nacht 1

Bericht door Bert »

Goedenacht allemaal ;)

Ik ben net bijgelezen en vind het fijn om te lezen dat Inge onze leidster is geworden! Gefeliciteerd! Hopelijk doe je het goed!
Verder is er helaas nog weinig inhoudelijk te zeggen en de overpeinzingen die ik heb, bewaar ik uit veiligheidsoverwegingen in ieder geval tot na de (eerste fase van) deze nacht. :)

@ Lola: Speltechnische vraag; stel dat de nachtwezens hun 'taken' al eerder vervuld hebben, begint de dag dan eventueel al eerder weer, of niet? Handig om te weten :)

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”