Dag 0 (verkiezingen)

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

(Dat betekent basisspel+volle maan, voor de niet-ingewijden. Zie ‘regels en rollen’)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Wouter »

Oh jee. Bijna vergeten dat het al begon. Rennend achter de bus aan net ingesprongen. Geen goede beurt voor een kandidaatburgeemeester en dat ben ik dan ook niet. Ga nu snel de pleidooien lezen en stemmen. :D
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Wouter »

Hugo, het levende ww-archief :D

Hoewel de redenering niet klopt heeft renate et blijkbaar gewoon geen zin in 😉

Hugo schreef:
20 jul 2019, 11:02
@ Renate

Je zegt eerst dat je BM-verkiezingen onzin vindt; maar dat betekent niet dat je het per se niet wil worden. Als ik dictators totale onzin vindt, zou dat niet per se betekenen dat ik het niet leuk zou vinden zelf dictator te zijn.
Renate schreef:
20 jul 2019, 09:57
... Ben alleen wel een beetje verbaasd: ik speel dit spel nu al vanaf bijna het allerprilste begin mee online en heb me nog nooit verkiesbaar gesteld, altijd met hetzelfde argument. En in al die jaren heb ik dat nog nooit hoeven verdedigen.
Ook vind ik trouwens dat het online spel er altijd zo door vertraagt, maar dát argument heb ik dit keer niet gebruikt, want ik weet dat het voor Marieke heel fijn is dat we vanavond pas echt beginnen.
Ten eerste noem ik spel 55 niet het prilste begin (#spel19 (Inge spel 7 als ik het me goed herinner)); maar dat geheel terzijde :P

Het klopt zeker dat je nooit BM wilt worden - ik vind dit dan ook totaal niet verdacht, ik vond gewoon dat je het wat vaag uitlegde dit keer ;)

Daarnaast vind ik het juist wel leuk dat je eerst een beetje een onzindiscussie met iedereen kan voeren voordat er iemand uit gaat, maar dat is een kwestie van smaak.

@ Matthijs
Matthijs schreef:
20 jul 2019, 09:31
Ik vind de aanval op Renate een beetje raar en ongeplaatst om eerlijk te zijn.
Dit is geen aanval, maar ik zag een slecht argument en dook er maar meteen op :p

@ All

De hoeveelheid mensen die kunnen reanimeren hier stelt me enorm gerust ;)
(Ik heb het één keer moeten doen en die persoon heeft het niet overleefd though, dus het blijft een beetje schijnzekerheid.)
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Wouter »

Ik ben er uit door haar overtuigende speech
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Wouter »

ik stem op inge
Ho ho ho :xmas:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Mariska »

Het ritmische gehobbel van de bus zorgde ervoor dat ik toch even in slaap ben gesukkeld. (In werkelijkheid was ik gewoon aan het werk ;) )

Maar nadat ik wakker ben geschrokken, heb ik me even verdiept in de speeches. Er zijn meerdere mensen die erg goed bezig zijn. Vooral de speeches van Inge en Bert hebben mijn aandacht zeker getrokken.

Iets wat ik zeker kan waarderen, is als iemand een foutje kan toegeven. Een vergissing maken is menselijk, des te moeilijker echter om toe te geven.

Ik ga mijn stem aan Bert geven. Hij is kritisch, maar ook niet te beroerd om een vergissing toe te geven en ik denk dat hij een goede kampleider zou kunnen zijn.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Mariska »

Ik stem op Bert
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Kim
Jager
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:22

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Kim »

Hoiiiii allemaal. Ik heb helaas nog niet alles kunnen lezen, heb nu een bruiloft! maar ik vind het zomerkamp nu al te gek.

ik stem op Inge

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door MMarieke »

Hey allemaal,

Jullie hadden nog niks van mij gelezen, dat kan kloppen. Ik had namelijk wel geïnformeerd naar de vertrektijd van de bus ivm de vierdaagse, maar omdat ik twijfelde of ik dat zou halen, me niet ingeschreven voor het kamp.
Iemand anders had er duidelijk meer vertrouwen in en heeft mij ingeschreven. 😉
Ik ga het kort houden want ik moet vroeg naar bed vanavond. Het was nachtwerk afgelopen week.
Goed, heb snel even bijgelezen. Omdat ik weet hoe intensief zo’n kamp kan zijn - been there, Done that - stem ik op Inge. Ik denk dat zij een prima kampleidster zal zijn. Of ze een vuurtje kan maken, dat moeten we nog zien maar heb al andere mensen gelezen die dat zeggen te kunnen dus dat zal ongetwijfeld goedkomen.

Zelf heb ik geen behoefte Kampleider te worden om dezelfde reden als Renate. Vind het ook totaal geen meerwaarde hebben. Maar soit, wat moet, dat moet dus...
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door MMarieke »

ik stem op Inge
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”