Dag 0 (verkiezingen)

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Melanie »

Mijn eerste week zomervakantie zit er inmiddels al op, maar ik vind het fantastisch dat ik met de bus mee mag op zomerkamp. Ook ik wil mij niet als kandidaat melden voor het BM, simpelweg omdat ik nieuw ben tot dit geheel en het nog niet in mijn systeem zit om hier te kijken.

Ik ben daarentegen wel de meester van het kampvuur, dus stel mij wel beschikbaar voor het maken van het kampvuur en de bijbehorende smores :D

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Melanie »

ik stem op Bert

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Melanie »

Ik ben morgen de hele dag niet in staat op dit forum te komen vandaar nu al mijn stem

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Bert »

@ Inge: Oei, je hebt gelijk! Dat is slordig van me! Renate was inderdaad (1) en jij (2)

@ Hugo: Dank voor de uitleg; uiteraard moet iemand de eerste zijn!

@ Melanie: dank voor je stem; ik neem aan dat je de Melanie bent van het WIDM-weekend?

Aangezien ik morgen geen tijd heb, omdat ik op de Zwarte Cross ga werken, ga ik ook vast stemmen

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Bert »

Ik stem op Inge

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Bert »

Verkiesbaar hebben zich gesteld: Inge (2), Pascal (3), Bert (7)
Niet verkiesbaar gesteld: Renate (1), Mariska (4), Matthijs (5), Hugo (6), Nick (8),

Stem op Inge: Hugo (1), Renate (2), Bert (4)
Stem op Bert: Melanie (3)

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Gerry »

Hallo allemaal,

Gezellig dat ik ook mee mag op kamp met dit gezelschap. Ik zie veel bekenden in deze bus en ook een aantal onbekenden, die ik ongetwijfeld zal leren kennen op dit kamp.

En wat de rol van kampleider betreft; hiervoor wil ik me wel verkiesbaar stellen.
Ik heb denk ik wel de juiste kwalificaties hiervoor, want ik ben nu al ruim een jaar Scrum Master van een team dat werkt aan een 'mission critical'-systeem, en aangezien men daar zeer tevreden over mijn functioneren is, denk ik dat ik dat goed doe. De rol van Scrum Master is vooral faciliterend en niet zozeer leidinggevend, dus wil ik ook voor jullie faciliterend zijn. Met andere woorden, ik zeg niet wat jullie moeten doen (ik ben geen dictator dus), maar ik probeer het jullie allemaal zo goed mogelijk naar de zin te maken en te helpen waar nodig. En ik heb een reanimatietraining gehad, dus mocht de nood aan de man zijn, kan ik daar misschien ook nog van betekenis zijn.

Dus als jullie op mij stemmen als kampleider, beloof ik mijn best te doen om het voor jullie een onvergetelijk kamp te maken.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Pascal »

Renate schreef:
19 jul 2019, 15:57
Pascal schreef:
19 jul 2019, 12:31
Renate, waarom wil je nooit de burgemeester?
Hoi Pascal, ik vind gewoon dat je het spel ook prima zonder kan spelen.
Ik vind je verklaring summier, je kan het spel ook met spelen. Een dubbele stem vind ik juist uiterst nuttig en mag in geen geval bij de wolven terecht komen.

Verder zie ik van Bert een charmeoffensief waarvan ik nog niet helemaal weet wat ik daarvan moet denken.

Bij Inge denk ik dat ze ondanks haar ervaring nog weinig kaas heeft gegeten van een kamp met slechteriken, dus ook niet mijn voorkeur voor kampleider.

Het liefst zou ik zelf kampleider worden, en al is narcisme mij niet vreemd, blijf ik toch braaf ga ik niet op mezelf stemmen.

Mijn stem zal naar Gerry gaan. Op mijn werk werk ik nauw samen met een scrummaster, mijn ervaring is dat dit uiterst betrouwbare sociale personen zijn, die altijd zoeken naar de consensus.

Ik breng mijn stem nu alvast uit, ik verwacht pas zondag weer online te komen.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Pascal »

ik stem op Gerry

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Floris1987 »

Goede nacht of goede morgen iedereen.

We mogen weer, na mijn korte maar krachtige optreden tijdens het testspel ben ik er weer met volle energie
We hebben al weer een aantal mensen die bm willen worden en een aantal die het niet willen worden.

Ik zelf wil weer graag Bm worden. Niet omdat ik de beste kampleider ben, weet hoe je hutten moet bouwen, tenten moet opzetten, kampvuren moet aanleggen of al die andere heel praktische onderdelen. Nee ik wil Bm worden omdat ik denk jullie in dit spel het beste te kunnen voeren naar een juist resultaat. Dit resultaat is zo snel als mogelijk al die walgelijke wolven eruit halen.

Heb net zitten nalezen en het eerste dat me opviel is Hugo Hij geeft aan :ik wil geen bm worden en inge wel dus word het Inge, ik vind dit heel verkeerd overkomen.
Hij heeft op dit moment voor mij nu een klein min puntje,

Op wie ik ga weet ik nog niet. dat zien we morgen middag.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”