Dag 0 (verkiezingen)

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Floris1987 »

Mijn stem gaat niet naar Inge of Bert ( diegene waar de meeste op stemmen)

Ik speel dit spelletje al een tijdje. Hugo komt wel heel mooi met allemaal historie feitjes van 100( letterlijk) spelletjes geleden maar ik gebruik andere info.

ik kan er niet te diep ingaan om mij geheel bloot te geven ( lekker mysterieus ik weet het) maar ik ga stemmen op Pascal als derde mogelijke Bm met van de 3 de minste stemmen. Bij deze en laat dit heerlijke psychologische spel beginnen

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Floris1987 »

ik stem op pascal

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Nick »

Renate schreef:
20 jul 2019, 11:54
Dit is echt zó'n voordeel als Hugo een keer gewoon meespeelt in plaats van het spel leidt: die lijstjes, handig!
Wel oppassen dat je je niet blind staart op zijn lijstjes en ook let op eventuele verdachte zaken ;)

@ Wouter

Welke Wouter ben jij? :D

Qua BM ga ik op Gerry stemmen. Ik had zelf nog nooit gehoord van de term "Scrum Master", maar ik vind het zo cool klinken dat ik er vertrouwen in heb dat hij een goede BM kan zijn. Daarnaast staat het faciliteiten ipv dicteren mij ook wel aan.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Nick »

Edy schreef:
20 jul 2019, 14:14
Nieuwe namen in dit spel voor mij, Bert en Gerry.
Ken jij Jeska dan wel? En hoe weet jij welke Wouter er mee doet? :?

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Nick »

Ik stem op Gerry als BM

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

@ Nick

Wat? Ik? Verdacht? Neeeee, kijk dan naar mijn lijstjes! 😉

Het blijkt overigens mijn Wouter te zijn (mijn vader dus). Ik wist dit ook niet en was ook in verwarring 😛
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Elve »

O ik lag te slapen achterin de bus, het is zo'n hectische tijd momenteel. Dit weekend sta ik met mijn kraam op het Jeanne D'Arc theaterfestival in Zoetermeer, tenminste ik probeerde dat vandaag maar heb moeten inpakken vanwege het weer. Geen omzet voor mij dus vandaag. Ben van de stress even gaan liggen.

Gerry stootte me net aan, "je moet wel even op een BM stemmen voor je zo luid blijft doorsnurken"

Nou dat is attent Gerry!
Dankjewel, ik vond je speech ook erg aanspreken en geef je mijn stem, kijken of je de bus ook goed kunt faciliteren en ons niet een afgrond in laat rijden.

Ik val om van moeheid en ga weer even verder slapen.
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door MMarieke »

Trouwens, als er nog een buschauffeur nodig is, ik bied me wel aan. 😉
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Gerry »

@Elrike, @Nick en @Pascal, dank voor jullie stemmen.

@Edy, ja, ik ben de Gerry uit Amersfoort :)

Gezien de personen die zich kandidaat gesteld hebben als kampleider ben ik geneigd om op Inge te stemmen omdat dat de enige kandidaat is die ik daadwerkelijk ken en ik denk dat ook zij een goede kampleider kan zijn. De andere kandidaten ken ik niet (of niet goed genoeg) en ik weet dus niet of zij, ondanks hun pleidooi, ook een goede kampleider zullen zijn.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Gerry »

Ik stem op Inge als BM
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”