Dag 0 (verkiezingen)

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Lola »

Hallo allemaal,

Welkom in de bus naar Kamp Weerwolf! We hebben een volle bus en we zullen vandaag de hele dag onderweg zijn. Ondertussen kunnen jullie elkaar alvast leren kennen, tentindelingen maken, en het allerbelangrijkste: een Kampleider (Burgemeester) kiezen. Er zal iemand nodig zijn om alles in goede banen te leiden, en omdat wij een democratisch kamp zijn mogen jullie daar allemaal over meebeslissen. De Kampleider heeft een dubbele én beslissende stem.

Breng je stem uit op degene die jou het meest geschikt lijkt als Kampleider door in een apart bericht schuingedrukt het volgende te zeggen: Ik stem op [Naam]. Doe dit uiterlijk zaterdag om 23:00.

Deze mensen gaan allemaal mee op kamp:
1. Mark
2. Hugo
3. Inge
4. Elrike
5. Edy
6. Renate
7. Floris
8. Nick
9. Marieke
10. Bert
11. Pascal
12. Melanie
13. Kim
14. Mariska
15. Gerry
16. Wouter
17. Jeska
18. Matthijs

Heel veel plezier en een goede reis!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Renate »

Ah, men mag zich verkiesbaar gaan stellen zonder zijn rol te weten? Dat wordt lastig voor degenen die nooit BM willen worden als ze wolf zijn. Voor mij maakt het niks uit: ik wil toch nooit BM worden. Maar ben benieuwd wie zich allemaal gaan opwerpen!

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Inge »

Hallo allemaal!
Wat gezellig dat we allemaal samen in deze bus zitten naar het zomerkamp! Superleuk ook dat het al meteen zo'n grote en gezellige groep is.

Ik ben zelf net terug van een zomerkamp dat ik mede zelf georganiseerd heb. Ik ga dus vol enthousiasme weer een week op kamp. Ik zou me dan ook graag verkiesbaar stellen als kampleider. Ik denk dat ik daar zeer gekwalificeerd voor ben. Ik heb zeeën van tijd en ben zeker ook van plan om al die tijd te wijden aan het goede verloop van dit zomerkamp. Mochten jullie nog twijfelen aan mijn kwalificaties, kijk dan vooral even op www.kempenkamp.net en zie wat voor ontzettend leuke week alle kinderen daar gehad hebben. (Schaamteloze zelfpromotie). Er is ook niemand doodgegaan en geen andere ongelukken, dus ik denk dat dat hoop biedt voor nog een kamp onder mijn leiding. Plus, ik heb nu een BHV-certificaat inclusief basis EHBO, dus in geval van daadwerkelijke ongelukken kan ik wellicht ook assisteren.

Dusseh, stem Inge voor kampleider!

En nog belangrijker: veel plezier allemaal (:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Lola »

@Renate

Ondertussen zijn de rollen verdeeld. Ik ging ervan uit dat men zich nog wel even zou inhouden met verkiezingsspeeches tot ze hun rol ontvangen hadden. ;)

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Pascal »

Renate, waarom wil je nooit de burgemeester?

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Pascal »

Ik vind dat ik wel een goede kandidaat ben voor de post van kampleider.

Met mijn visie kan ik een extra en beslissende stem goed gebruiken om jullie een kamp te laten hebben die we ons tot in lengte der dagen blijven herinneren.

Ik beloof jullie plechtig dat ik alles in het werk zal stellen jullie te behoeden voor enge spoken tijdens de spooktocht, zodat jullie aan het eind van het kamp weer veilig huiswaarts keren!

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Mariska »

Hoi allemaal,

Wat gezellig dat we allemaal op kamp gaan. Om met de deur in huis te vallen. Ik stel me niet verkiesbaar voor kampleider, dit omdat ik niet altijd in de gelegenheid ben om snel en adequaat op de meest recente dingen in te kunnen springen.

Verder ben ik erg benieuwd naar alle kandidaten en hun vurige speeches
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Matthijs »

Hoi iedereen!

Ik heb ontzettend veel zin om mee te gaan en gelukkig kon ik nog net de bus halen ;-) Voor mij is meegaan al leuk genoeg dus ik stel mij niet verkiesbaar als kampleider! En is er nog iemand die een plekje over heeft in een tent? Ik heb lekkere koekjes meegenomen en marshmellows voor bij het kampvuur ^^

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

WOOOOOOOOOOOOOOOOO HYPE :D

Iedereen een episch spel toegewenst 8-)

Hoewel ik denk ik iets beter gekwalificeerd ben dan Inge (met haar 'basis'-EHBO, pffff, amateur), ga ik gewoon op haar stemmen omdat het Inge is en ik Hugo ben, en kom op, hadden jullie iets anders verwacht? ;)

Ikzelf ben helaas niet beschikbaar - ik ben mijn gezoutenkaramelbrownies thuis vergeten :(

En Matthijs; ik heb zeker nog een plekje beschikbaar in mijn tent - eentje mét hot cocoa dispenser, dus het wordt helemaal top ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

Ik stem op Inge <3 (#teamgroenpaars)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”