Dag 0 (verkiezingen)

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Renate »

Hugo schreef:
19 jul 2019, 21:47
Renate schreef:
19 jul 2019, 15:57
Pascal schreef:
19 jul 2019, 12:31
Renate, waarom wil je nooit de burgemeester?
Hoi Pascal, ik vind gewoon dat je het spel ook prima zonder kan spelen.
Dat is natuurlijk geen argument Renate; je kan tegen BM-verkiezingen zijn, maar dat verklaart niet waarom je hem zelf nooit wilt zijn.
Huh?
Ik vind iets complete nonsens en zou me dan toch verkiesbaar moeten willen stellen?

Melanie
Cupido
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:19

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Melanie »

@bert ja zeker. The one and only Melanie van het widm spel 😊

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Matthijs »

Ik vind de aanval op Renate een beetje raar en ongeplaatst om eerlijk te zijn. Zelf hoef ik eigenlijk namelijk ook nooit BM te zijn omdat ik die behoefte niet echt voel om die dubbele stem te hebben want het geeft je toch een soort doelwit voor in de nacht. Daarnaast vind ik Inge wel een geschikte BM met haar kampervaringen en ze is gewoon een aardig persoon :D Ik denk dat ik daarom ook op Inge ga stemmen, maar mijn precieze stem ga ik vanmiddag uitbrengen.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Renate »

Matthijs schreef:
20 jul 2019, 09:31
Ik vind de aanval op Renate een beetje raar en ongeplaatst om eerlijk te zijn.
Dank je wel Matthijs! Ik voel me niet echt aangevallen hoor. Ben alleen wel een beetje verbaasd: ik speel dit spel nu al vanaf bijna het allerprilste begin mee online en heb me nog nooit verkiesbaar gesteld, altijd met hetzelfde argument. En in al die jaren heb ik dat nog nooit hoeven verdedigen.
Ook vind ik trouwens dat het online spel er altijd zo door vertraagt, maar dát argument heb ik dit keer niet gebruikt, want ik weet dat het voor Marieke heel fijn is dat we vanavond pas echt beginnen.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Inge »

Ik stem op Bert

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Jeska »

Goede dag allemaal!

Wat ontzettend gezellig dat we met zo'n grote groep zijn. Allereerst mijn excuses dat ik zo lang op de achtergrond ben verbleven. Ik ben een beetje wagenziek en was er daardoor niet helemaal bij. Het lijkt nu goed te gaan en ik ben blij dat we er bijna zijn!

Ik zal mij niet verkiesbaar stellen voor bm omdat ik vind dat ik daar nog te onervaren voor ben. Daarnaast ben ik inmiddels zo laat, dat ik mijn kansen somber inschat.

Gelukkig zijn er best wat enthousiaste kandidaten. Ik neig momenteel het meest naar Bert en Inge. Inge omdat zij zich als eerste en op een leuke manier verkiesbaar stelt. Bert omdat hij direct kritische vragen stelt en de stand van zaken overzichtelijk maakt. En dan opnieuw Inge omdat zij zich zo verdiept in het overzicht dat zij merkt dat er een klein foutje in is geslopen.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Inge »

Ik stem nu alvast omdat ik vandaag verder beperkt tot niet online kan komen. Ik had al eerder aangegeven dat Bert me een geschikte kandidaat leek, en ik ben het nog steeds met mezelf eens, ondanks de nieuwe kandidaten.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

@ Renate

Je zegt eerst dat je BM-verkiezingen onzin vindt; maar dat betekent niet dat je het per se niet wil worden. Als ik dictators totale onzin vindt, zou dat niet per se betekenen dat ik het niet leuk zou vinden zelf dictator te zijn.
Renate schreef:
20 jul 2019, 09:57
... Ben alleen wel een beetje verbaasd: ik speel dit spel nu al vanaf bijna het allerprilste begin mee online en heb me nog nooit verkiesbaar gesteld, altijd met hetzelfde argument. En in al die jaren heb ik dat nog nooit hoeven verdedigen.
Ook vind ik trouwens dat het online spel er altijd zo door vertraagt, maar dát argument heb ik dit keer niet gebruikt, want ik weet dat het voor Marieke heel fijn is dat we vanavond pas echt beginnen.
Ten eerste noem ik spel 55 niet het prilste begin (#spel19 (Inge spel 7 als ik het me goed herinner)); maar dat geheel terzijde :P

Het klopt zeker dat je nooit BM wilt worden - ik vind dit dan ook totaal niet verdacht, ik vond gewoon dat je het wat vaag uitlegde dit keer ;)

Daarnaast vind ik het juist wel leuk dat je eerst een beetje een onzindiscussie met iedereen kan voeren voordat er iemand uit gaat, maar dat is een kwestie van smaak.

@ Matthijs
Matthijs schreef:
20 jul 2019, 09:31
Ik vind de aanval op Renate een beetje raar en ongeplaatst om eerlijk te zijn.
Dit is geen aanval, maar ik zag een slecht argument en dook er maar meteen op :p

@ All

De hoeveelheid mensen die kunnen reanimeren hier stelt me enorm gerust ;)
(Ik heb het één keer moeten doen en die persoon heeft het niet overleefd though, dus het blijft een beetje schijnzekerheid.)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

En voor het overzicht:

Deadline vanavond, 23:00

Inge 3x (Hugo (1), Renate (2) en Bert (4))
Bert 2x (Melanie (3) en Inge (6))
Gerry 1x (Pascal (5))

Nog te stemmen:
Mark, Elrike, Edy, Floris, Nick, Marieke, Kim, Mariska, Gerry, Wouter, Jeska en Matthijs

In dat lijstje staan ook veel mensen van wie we nog helemaal niets hebben gehoord...
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Renate »

Dit is echt zó'n voordeel als Hugo een keer gewoon meespeelt in plaats van het spel leidt: die lijstjes, handig!

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”