Dag 0 (verkiezingen)

Heb de tijd van je leven op Kamp Weerwolf!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

Als je me nu als eerste opeet, Inge, ben ik nooit meer je vriend.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

*maakt excelsheet aan met alle spelers*

Oh, dit is te lang geleden :)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Bert »

Dag allemaal!

Ik heb sinds vandaag zomervakantie, dus ik ben helemaal klaar voor een zomerkamp! Leuk dat de verkiezing van start is gegaan en dat men reageert!

Verkiesbaar hebben zich gesteld: Inge (1), Pascal (3), Bert (7; bij dezen dus!)
Niet verkiesbaar gesteld: Renate (2), Mariska (4), Matthijs (5), Hugo (6)

Stem op Inge: Hugo (1)

Pascal zou een goede burgemeester kunnen zijn, dat weet ik van hem. Dat hij zich verkiesbaar stelt wil echter niet per se zeggen dat hij te vertrouwen is, ik ken hem langer dan vandaag. ;)

De speech van Inge is goed opgezet en leuk, ik zou haar mijn stem ook wel gunnen. Als speler en als persoon (IRL) ken ik haar echter niet.

Mensen die geen BM willen worden, hebben daar waarschijnlijk hun redenen voor. Dat kan met tijd te maken te hebben (werk etc.), zoals Mariska bijvoorbeeld noemt, maar kan ook te maken willen hebben met 'niet op de voorgrond willen treden', met wat voor achterliggende redenen dat ook maar is. Het is dus niet per se verdacht, maar wel opmerkelijk in mijn ogen, al is dat bij Mariska weer niet zo in mijn eigen ervaring, want Mariska treedt nooit erg op de voorgrond, ongeacht haar rol. :)

Dan aangaande mezelf: ik ben een kritische speler die graag goed leest wat er uit iemand berichten te halen is. Ik ben van plan actief deel te nemen aan dit spel en heb tot 7 augustus tijd genoeg (dan ga ik op vakantie, maar dan is het spel vast al af of in de afrondende fase). Stem op mij als je voor een kritische burgemeester gaat!

Dan ten slotte nog een reactie op Hugo:
Hugo schreef:
19 jul 2019, 15:01
WOOOOOOOOOOOOOOOOO HYPE :D

Iedereen een episch spel toegewenst 8-)

Hoewel ik denk ik iets beter gekwalificeerd ben dan Inge (met haar 'basis'-EHBO, pffff, amateur), ga ik gewoon op haar stemmen omdat het Inge is en ik Hugo ben, en kom op, hadden jullie iets anders verwacht? ;)

Ikzelf ben helaas niet beschikbaar - ik ben mijn gezoutenkaramelbrownies thuis vergeten :(

En Matthijs; ik heb zeker nog een plekje beschikbaar in mijn tent - eentje mét hot cocoa dispenser, dus het wordt helemaal top ;)
Ik ken de onderliggende verhouding niet, maar waarom is het zo logisch dat jij op Inge stemt? :)
Ik ken Mariska en Pascal bijvoorbeeld ook persoonlijk, en Jeska is m'n zusje, maar dat betekent niet dat ik per se op één van hen stem :).

Los daarvan vind ik het jammer dat er al gestemd is voordat iedereen de kans heeft gehad zich al dan niet kandidaat te stellen.
Wellicht wil je het motiveren? :)

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Renate »

Pascal schreef:
19 jul 2019, 12:31
Renate, waarom wil je nooit de burgemeester?
Hoi Pascal, ik vind gewoon dat je het spel ook prima zonder kan spelen.

Ik vind het wel heel passend dat Inge net kampleider geweest is. Ik denk dus dat ik voor Inge zal gaan.

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Nick »

Hallo allemaal! Good old memories... :)

Ik wil geen kampleider worden, omdat ik met name doordeweeks overdag online ben en er in de avonduren toch vaak dingen gebeuren waar op gereageerd dient te worden. Ik vind Inge's speech ook erg goed en ik weet uit ervaring dat zij goed om kan gaan met een horde losgeslagen kinderen (want dat zijn we eigenlijk toch?)!

Maar ik wacht even of er nog meer mensen zich kandidaat stellen.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Renate »

Ik stem op Inge

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Renate »

Ik stem nu alvast, want ben vanavond weg en morgen overdag ook. Ik kán eventueel mijn stem nog wijzigen dus.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Inge »

Ah, maar Hugo, ik ben natuurlijk ook verstandig genoeg om de talenten in de andere kampgangers te herkennen en die in te zetten. Dus maak je maar geen zorgen, jij mag je artsskills gewoon gebruiken.

Verder, leuk om te zien dat er meteen al wel dingen gebeuren. Ik ben zelf wel onder de indruk van Bert zijn verhaal. Ik vind het vooral heel leuk dat hij er meteen al vol voor gaat, en dat zie ik natuurlijk ook graag in een kampleider, dus ik neig om op Bert te stemmen. Ik was overigens wel verward door de nummertjes die achter de namen stonden. Maar ik geloof dat dat de reactievolgorde moet zijn? Al was Renate dan 1 en ik 2. Als kampleider moet je natuurlijk eigenlijk wel nauwkeurig zijn, hmm.. ;)

Qua speler ben ik in ieder geval iemand die er ook vol voor gaat en erg (soms misschien iets te) actief is. En dat ik live gedachtespinsels deel, waarvan je hierboven al een klein voorproefje kon zien.

Verder hoop ik ook nog wat te horen van alle mensen van wie we nog niets gehoord hebben. Want op kamp moet natuurlijk een stem hebben en gehoord worden (:

P.S. Ben ik de enige die door Mariska's signature de hele tijd een liedje in haar hoofd heeft? Wel toepasselijk trouwens, dus leuk!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

@ Bert
Bert schreef:
19 jul 2019, 15:35
Ik ken de onderliggende verhouding niet, maar waarom is het zo logisch dat jij op Inge stemt? :)
Ik ken Mariska en Pascal bijvoorbeeld ook persoonlijk, en Jeska is m'n zusje, maar dat betekent niet dat ik per se op één van hen stem :).

Los daarvan vind ik het jammer dat er al gestemd is voordat iedereen de kans heeft gehad zich al dan niet kandidaat te stellen.
Wellicht wil je het motiveren? :)
Ik en Inge kennen elkaar sinds de eerste WW-meeting in 2008 of 2009 of zo en zijn heel goede vrienden geworden daarbuiten. Daarnaast spelen ik en Inge vrijwel nooit samen in één spel omdat één van ons tweeën meestal leidt ;)
Dus nu was ik enthousiast dat ik een keertje op haar kan stemmen, en dat vind ik leuk. De BM-verkiezing is niet superrelevant, dus een beetje vriendjespolitiek (en ze deed wel echt haar best) mag dan wel. Alhoewel haar ervaring wel bestaat uit 'het leiden van een schaakkamp als enige persoon die niet kan schaken', dus ik weet eigenlijk niet hoe sterk dat verhaal is :lol:

En als ik ga wachten op iedereen die zich heeft gemeld, zijn we heel lang bezig. Ik open liever de discussie door gewoon alvast iets te doen - en mijn stem stond voor mij al wel vrij zeker vast. Ik mag nog één keer wijzigen overigens, maar denk niet dat ik dat ga doen.

(En inderdaad, sterk begin, ga vooral zo door :) )
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 0 (verkiezingen)

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
19 jul 2019, 15:57
Pascal schreef:
19 jul 2019, 12:31
Renate, waarom wil je nooit de burgemeester?
Hoi Pascal, ik vind gewoon dat je het spel ook prima zonder kan spelen.
Dat is natuurlijk geen argument Renate; je kan tegen BM-verkiezingen zijn, maar dat verklaart niet waarom je hem zelf nooit wilt zijn.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 1 - Zomerkamp”