Algemeen topic

Vind hier antwoord op je vragen over het forum, en suggereer verbeteringen
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Algemeen topic

Bericht door Hugo »

Hai iedereen,

Als je een specifieke suggestie hebt, maak dan hier een topic aan met je ideeën.
Algemene feedback over het forum kan gewoon hier.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Algemeen topic

Bericht door Hugo »

Nick schreef:
09 jul 2019, 15:45
Hugo,

Misschien een idee om een apart topic te openen voor zaken waar we tegenaan lopen qua forum?

Ik vind het over het algemeen goed werken, alleen word ik er soms uitgeknald ("Server Hangup"). Best jammer als je net een post hebt getypt.
Om te beginnen hierover - hebben anderen hier ook last van? Bij mij is het nog nooit gebeurd namelijk.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Algemeen topic

Bericht door Lola »

Ik heb dat ook nog nooit gehad!

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Algemeen topic

Bericht door MMarieke »

Bij mij is het wel dat ik ooit drie keer moet inloggen voordat ie m pakt. Is ook heel irritant.
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Algemeen topic

Bericht door Hugo »

MMarieke schreef:
09 jul 2019, 21:36
Bij mij is het wel dat ik ooit drie keer moet inloggen voordat ie m pakt. Is ook heel irritant.
Komt dit regelmatig voor, of was dat één keer?
Of is dit het probleem dat hij steeds je gegevens vergeet?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Algemeen topic

Bericht door MMarieke »

Hugo schreef:
10 jul 2019, 09:12
MMarieke schreef:
09 jul 2019, 21:36
Bij mij is het wel dat ik ooit drie keer moet inloggen voordat ie m pakt. Is ook heel irritant.
Komt dit regelmatig voor, of was dat één keer?
Of is dit het probleem dat hij steeds je gegevens vergeet?
Nee gebeurt elke dag wel een keer. Ik krijg dan opnieuw het inlogscherm op het moment dat ik wil posten. Gebeurde ook met deze post 😏
Zie afbeelding
Bijlagen
F46C0F68-517A-425B-A533-3C0BAF16C38C.png
F46C0F68-517A-425B-A533-3C0BAF16C38C.png (92.02 KiB) 5588 keer bekeken
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Algemeen topic

Bericht door Hugo »

En gebruik je altijd Safari? Gebeurt het ook in een andere browser? Of op je computer?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Algemeen topic

Bericht door Edy »

Even een ander puntje. Soms verdwijnt er een post van mij
Na diverse keren mijn neus gestoten te hebben (dat van die ezel gaat niet op. Ik ben stukken erger!!) heb ik nu door wat er gebeurt. Als ik mijn getypte post submit, maar iemand anders heeft in de tijd dat ik aan het schrijven was ook iets gepost, dan wordt mijn post niet gepakt en moet ik nog een keer op submit drukken. Anders staat hij er niet in als je uit het topic gaat.
Weet niet of daar iets aan te doen is, maar in ieder geval goed om de anderen hier ook op te wijzen.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Algemeen topic

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
10 jul 2019, 13:09
... Als ik mijn getypte post submit, maar iemand anders heeft in de tijd dat ik aan het schrijven was ook iets gepost, dan wordt mijn post niet gepakt en moet ik nog een keer op submit drukken. Anders staat hij er niet in als je uit het topic gaat.
Dat klopt, dat is een feature van het forum, dat je dan de mogelijkheid biedt je post nog aan te passen (als hij nu delen bevat die niet meer relevant zijn). Dat kúnnen we uitzetten, maar dat is met name aanbevolen voor chatfora (speedspel dus ;)). Mocht iedereen dit supervervelend vinden wil ik het wel aanpassen, maar ik vind het vooral fijn.
In het algemeen geldt wel dat je goed in de gaten moet houden of hij gepost is, maar dat scherm is volgens mij wel heel anders dan als je post gewoon geplaatst is.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Algemeen topic

Bericht door Edy »

Nee hoor, maar je moet het ff weten.

Plaats reactie

Terug naar “Over het forum”