Dronken kennis - Spoilers
- Hugo
- Priester
- Favoriete Weerwolfrol: Heks
Re: Dronken kennis - Spoilers
Bas zijn Heksconclusies missen een belangrijke optie: er zit geen Heks in
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.
anyway.
Wauw........... Inge en Lola nog wolven.......
Ongelooflijk. Ben echt geshockeerd
Wilde Lola nog een bericht sturen na het spel met excuses, maar ik trap hier natuurlijk niet meer in :P
Vind dit echt best wel lame eerlijk gezegd, want had het gevoel dat ik haar gekwetst had. Zat ik dus eigenlijk gewoon goed met m'n gevoel
Ongelooflijk. Ben echt geshockeerd
Wilde Lola nog een bericht sturen na het spel met excuses, maar ik trap hier natuurlijk niet meer in :P
Vind dit echt best wel lame eerlijk gezegd, want had het gevoel dat ik haar gekwetst had. Zat ik dus eigenlijk gewoon goed met m'n gevoel
En denkt Floris ook nog eens dat ik Lola heb bekeken
Wordt moeilijk voor de burgers dit!
Wordt moeilijk voor de burgers dit!
Oh zie nu dat Bas dorpsoudste is, misschien hebben ze een kans!
- Hugo
- Priester
Hoe ik het in het hol heb meegelezen was ze oprecht in haar verdediging op jouw aanval - ze zei wel erbij dat het wél klopte dat ze Wolf was, maar dat ze dit argument niet goed vond.
Je gevoel was natuurlijk wel goed
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.
anyway.
- Hugo
- Priester
Bas vergeet hier regel #1: aan berichten van de spelleider kunnen nooit conclusies verbonden worden. Dat hij uiteindelijk bij Inge uitkomt is komisch, maar het argument is onzin XDBas schreef: ↑22 jul 2020, 14:11@IngeHugo, De oppermachtige spelleider met alle informatie. schreef:Woei, berichtje tussendoor. Door wat gewijzigde plannen aan mijn zijde was Hugo vanochtend niet in staat de Heks op tijd te informeren. De zonsopkomst zal dus wat uitgesteld worden, tot later vanavond, waarvoor excuus.
Hugo heeft dit gezegd in nacht 2. Het lijkt mij vrij raar als er dan toch geen heks in zit. Dus ja, het is raar dat de heks Djamila niet gered heeft. En er zijn twee mogelijkheden, 1. Jij bent slecht en Wessel was heks. 2. Belle is heks. Dus Belle beslist of er op jou gestemd wordt door mij of niet.
anyway.
anyway.
- Wouter
- Lijfwacht
- Favoriete Weerwolfrol: the thing
Neuh, denk ik. Belle is de enige die de mogelijkheid ziet dat ze wolven zijn. Ik gok dat Floris er uit gaat, dan kunnen ze willekeurig welke speler vermoorden. Als ze bas kiezen duurt het denk ik hooguit langer.
Ho ho ho
- Wouter
- Lijfwacht
- Favoriete Weerwolfrol: the thing
- Hugo
- Priester
anyway.
anyway.