Achterin de Klas

Wie trap jij de grond in?
Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Renate toch ziener dat ze zonder echte argumenten op mij gaat?
Hear me roar

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Ik weet niet of er een vervloekte in zit. We zijn al met z'n vieren, dus ook nog een vervloekte? En ik heb geen idee wat Edy zou kunnen zijn. al die ellenlange posts... Mischien moet ik eens terug lezen... Edy moet er maar even in blijven, toch?
Ah, deze post is na 2x submit nog niet weg....Ik heb het systeem nog niet door.... gr....

Stelletje is haast de enige optie (wouter/Ineke) maar dan nog blijft het raar. maar als dat zo is, dan moeten ze eruit! Stel 1 van hun (als ze stel zijn) is genezer , zijn ze dan bij een wolvenaanval beide beschermd? Of gaan ze gewwon dood als de niet beschermde word gebeten?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Ik denk niet dat Renate ziener is, want vlak voor we begonnen, zei Renate, dat ze mij eerst zou zien en dat zou ze dan ook doen, denk ik. Daarna jou mischien, maar ze had het al eerder over jou.

Pascal zal wel stem moeten wisselen, denk ik. en dan nog... shit

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Achterin de Klas

Bericht door Floris1987 »

Ik was er al een beetje bang voor
Ik moet nu gaan slapen en als ik nu naar elrike wissel is dit zo ongeloof waardig dan zijn pascal en ik de komendagen met heks en ziener de pineut.

Even 6 uurtjes slapen morgen vroege excursie

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Ik denk dat ik domme pech heb en Wouter de ziener is, leg zo uit waarom ik dat denk, even iets terugzoeken.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Sander is trouwens brutaal genoeg om gewoon in het topic te zeggen welke rol ie heeft, met z'n Cupido.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Pascal, graag je theorie over Wouter en Ineke, want ik bak er geen brood van... Inderdaad domme pech.
Tja als Floris naar Elrike wisselt, valt het wel op, maar aan de andere kant als we daardoor compleet blijven, de macht van de groep word dan al beter....hm
Sander: cupido, slaat op een wisselende rol bij de persoonlijke info rechts!

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Wouter zegt aan het begin van de dag dit:
Wouter schreef:
20 aug 2019, 13:26
En wat een gemene toestanden op het damestoilet. Arme mariska :'(.

Rekenen/wiskunde. Normaal gesproken mijn sterke vakken maar iets maakt me onzeker deze les. Moet maar strategisch positie kiezen voor als de vragen te moeilijk worden.
Later zegt hij dit:
Wouter schreef:
21 aug 2019, 12:11
Ik weet niet hoe je als vervloekte iets kunt doen om positie te kiezen. Had voordat Ineke begon nooit aan de Vervloekte gedacht. Het is in dit spel altijd leuk hoe sommige mensen denken dat jij denkt :D. Maar als je onzeker bent over een toets kan het wel nuttig zijn om in de buurt te zitten van mensen die de antwoorden wel weten. Ik hoop dus een goede rekenaar te vinden :).
Op basis van deze posts is Ineke Wouter gaan vertrouwen. Hier moet voor haar dus iets in gezet hebben waarin ze hem is gaan vertrouwen.

Wouter herhaalt 2x maal ongeveer hetzelfde, het onzekere en vragen die te moeilijk zijn / mensen die antwoorden weten. Daar moet het mijns inziens in zitten.

Ik ken Wouter niet goed genoeg. Zou hij met het onzekere gevoel bedoeld kunnen hebben dat hij vannacht iets gezien heeft en dat hij met het andere gedeelte bedoeld dat hij de antwoorden heeft en anderen juist hem moeten volgen en dat Ineke dat snapt?

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Wouter schreef:
21 aug 2019, 12:11
Ik weet niet hoe je als vervloekte iets kunt doen om positie te kiezen. Had voordat Ineke begon nooit aan de Vervloekte gedacht. Het is in dit spel altijd leuk hoe sommige mensen denken dat jij denkt :D. Maar als je onzeker bent over een toets kan het wel nuttig zijn om in de buurt te zitten van mensen die de antwoorden wel weten. Ik hoop dus een goede rekenaar te vinden :).
Ik heb dit geïnterpreteerd als de ziener. Hij weet het zelf niet dus gaat hij 'afkijken' bij andere mensen, dus kijken naar wat zij hebben/zijn.
Hear me roar

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Op Wouter stemmen dan maar?
Hear me roar

Plaats reactie

Terug naar “De Pesthoek”