Dag 1

Doe hier mee met het testspel!
Lea
Wolvenjong
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 jul 2019, 10:03

Re: Dag 1

Bericht door Lea »

Ik stem op Marieke

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1

Bericht door Maaike »

For old time's sake...
1. Nick --> Marieke
2. Maaike --> Marieke
3. Edy --> Marieke
4. Renate --> Marieke
5. Mark --> Marieke
6. Lea --> Marieke

en daarmee missen we alleen Marieke zelf nog, met 55 minuten tot de deadline.

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

Mark schreef:
09 jul 2019, 09:21

marieke
ik vind raar dat Marieke niet veel meer heeft gezegd, ze heeft zich er bij neer gelegd volgens mij, wat ik niet van haar ben gewent. en misschien daarom vertrouw ik jouw dan meer.
Klopt, heb het geprobeerd maar lijkt een nogal kansloze missie dus tja, wat moet ik dan?
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: Dag 1

Bericht door MMarieke »

ik stem op Nick
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 1

Bericht door Maaike »

Ik kan het trouwens even niet terugvinden, maar ik meen dat iemand (Marieke of Mark?) ergens vandaag heeft gezegd dat de echte ziener zich misschien niet bekend wil maken omdat deze nog geen info heeft. Daar ben ik het niet mee eens - die ziener heeft namelijk de info dat Nick dan wel wolf moet zijn.
Aangezien er geen felle tegenstand is ontstaan ben ik er nu dus vrij zeker van dat Nick ofwel ziener, ofwel wolf is, maar dat er in dat laatste geval geen ziener in het spel zit. En daarvan uit gaan, is een heel groot risico voor de wolven, en ik verwacht niet dat de wolven dat risico hebben genomen... Ik blijf dus bij mijn stem.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1

Bericht door Mark »

Maaike schreef:
09 jul 2019, 11:23
Ik kan het trouwens even niet terugvinden, maar ik meen dat iemand (Marieke of Mark?) ergens vandaag heeft gezegd dat de echte ziener zich misschien niet bekend wil maken omdat deze nog geen info heeft. Daar ben ik het niet mee eens - die ziener heeft namelijk de info dat Nick dan wel wolf moet zijn.
Aangezien er geen felle tegenstand is ontstaan ben ik er nu dus vrij zeker van dat Nick ofwel ziener, ofwel wolf is, maar dat er in dat laatste geval geen ziener in het spel zit. En daarvan uit gaan, is een heel groot risico voor de wolven, en ik verwacht niet dat de wolven dat risico hebben genomen... Ik blijf dus bij mijn stem.
dat kwam van mij,

het punt is alleen niemand kan tegen spreken als er geen ziener in zit. lijkt me ook een apart spel en raar voor de wolven daarom ga ik ook mee,
moeten alleen zorgen dan dat vanavond niemand dood gaat.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Dag 1

Bericht door Nick »

Ik blijf ook bij mijn stem.

Gesloten

Terug naar “Testspel”